quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Alphabeat zou qua deuntjes zo richting Songfestival kunnen
Tot het moment dat je kaal wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat gaat hard, he? Jij had toch eerst ook de tondeuse erover heen gehaald? Je merkt dan echt hoe snel je haar groeit. Ik ga nu weer voor half lang, maar tegen de tijd dat ik dat heb, ben ik er alweer klaar mee en dan wordt de tondeuse gepakt.![]()
Tis een vicieuze cirkel
borrachoquote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Si hij is er nog steeds,en ik heb hem gewoon opgehaald? wel met een taxi want ik had gedronken
ik krijg een beetje inhammen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tot het moment dat je kaal wordt
Graciasquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
borracho![]()
hoe lang blijft ie? heeft ie vakantie?
Ja, het is niet verplicht natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrijf genoeg, maar homo-erotisch?
Vandaag nog zei iemand dat ik er iets mee moest doen
(na het lezen van stukjes dagboek)
Kees!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Al hupsend in je blote bips in de badkamer de douche aanzetten en dan merken dat gvd de waakvlam van de CV ketel uit is zodat er geen warm water komt is NIET leuk
Als dit het enige ongemak is, heb ik het er ECHT wel voor overquote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn,..![]()
Volgende keer in andere been..
zo lang? Straks word je 'em nog zat omdat ie dag en nacht op je lip zit.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gracias![]()
Hij blijft een half jaar of misschien langer, dat ligt eraan
dan gaat ie maar naar zijn eigen huisquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo lang? Straks word je 'em nog zat omdat ie dag en nacht op je lip zit.
Maar ken je ook mensen die dit al hebben gehad of er nog mee bezig zijn?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dit het enige ongemak is, heb ik het er ECHT wel voor overEn ja, afwisselen van benen en plek ook zodat er geen littekenweefsel ontstaat.
Yep, via Youtube en ook een paar Nederlanders via een yahoolijst enzo. 't Is voor iedereen weer anders echter dus veel heb je er eigenlijk niet aan, heheh.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar ken je ook mensen die dit al hebben gehad of er nog mee bezig zijn?
Ja zoiets jaquote:
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
Maar zodra het verval in zet dan ga ik echt kaal. want om nou met zo'n rand te lopen.
Nu al?!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.![]()
Ja.quote:
Gemillimeterde haren zijn sexy hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.Schrik er af en toe van hoe erg het is uitgedund de laatste tijd. En opa was er ook vroeg bij, zal voor mij ook wel zo zijn dan...
Ken nog een paar van jouw leeftijd, die dat al moesten doen. You're not alone.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben bang dat er volgend jaar rond deze tijd bij mij ook wel scheermes overheen mag.![]()
Ja, maar ligt ook aan de persoon. Ik bedoel Han Peekel... o neequote:
ja, naar het zuiden, naar het huis van mijn oudersquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Hallooo! gaan we nog wat leuks doen dit wknd?
Je bent in Nederland?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja, naar het zuiden, naar het huis van mijn ouders
Trainenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef MisterO het volgende:
Hallooo! gaan we nog wat leuks doen dit wknd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |