quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:[..]

. En nu maar tot 's middags of vroeg in de avond (laat in de namiddag) wachten totdat er een mannetje komt opdagen. Áls er al een mannetje komt opdagen.
'
Ja die is al opgedaagd!

Of komen opdagen.

Vandaar dat nu de ontlading komt en ik online aan het hyperen ben omdat ik niet meer hoef te wachten. Zo had ik bij de vorige controlebeurt alle troep in een hoek gesmeten en toen moest die controleur nét in díe hoek zijn om iets te checken. Dat gebeurt me geen tweede keer, dacht ik nu.

Maar ja, dan zit je in je living en dan is er zo iemand bezig, en dan denk je, moet ik er geinteresseerd bij gaan staan of zal ik gewoon blijven zitten, dus ik doe dat tweede, maar ik kan dan ook niet werken, dus ga ik nieuws kijken en heb ik ondertussen zes keer de fileberichten voorbij zien komen, zit ik opeens naar berichten over de AEX-index te luisteren en kijk ik naar Arie Boomsma - allemaal dingen die ik normaal gesproken niet doe. Dus nu kan ik de 101-pagina's van zowel de publieke als de RTL-zenders dicteren, heb ik quasi-nonchalant een tijdschrift gelezen (ja, er staat toch iemand drie meter verderop te sleutelen aan iets in jouw huis)... enfin.... je kent het wel.