Nou de happy tree friends zijn alles behalve lieflijk het bos redden!quote:Op donderdag 15 april 2010 08:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn we hier ineens van red het bos?
Jazeker, een sleeping, een living, een separate kitchenette en een garden.quote:
Ja he?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:47 schreef Waxxer het volgende:
Wat fantastisch dat jullie er weer zijn!
Ja, dat geeft toch net dat stukje... Ja, gevoel van samen zijn, saamhorigheid en betrokkenheid.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw expansievat. Nu zul je denken, Waxxer, heb je een scrotumtransplantatie gehad, maar niets is minder waar, het gaat namelijk om de geiser. Dus ik sta heel vroeg op, maak me druk want er komt een vreemde en ik moest opruimen, nou, in een kreun en een zucht was het gebeurd.
'quote:Op donderdag 15 april 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En nu maar tot 's middags of vroeg in de avond (laat in de namiddag) wachten totdat er een mannetje komt opdagen. Áls er al een mannetje komt opdagen.
Bloggenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Nounounou ik denk ik druk op F5....![]()
![]()
Ik moet toch (weer) eens gaan bloggen om mijn energie kwijt te raken.
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!quote:
Jaaaaaaaaaa nu weten we het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet voor niets de winnaar van die fok homo big brother achtige wedstrijd!
Onze topfokker!
Reclame. Op TV. Dat heb je vast ook in je lounge. Of heb je daar een aparte bioscoop in het souterrain voor?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Tha_Erik, hoe ken jij Eijerkamp??Dat is iets Zutphenerigs!
Daar gaat toch niet heel Nederland naartoe?
Maar het is hier vooral Ikea wat je ziet hoor.
met ookquote:
Heb je een date?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Argh, recalcitrante bui.
De [Singles] worden al geek van me
Ik zie een ster, hij staat nog ver, maar strakjes komt ie dichterbij.
Een kratje bier, een hoop plezier, en daarna is ie echt van mij!
What else is new.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik was de hetero's aan het versieren daar
Je hebt spraakgebrekkenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Hoe is het eigenlijk met knuffelturk?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Niks eigenlijk
Eentje op MSN nu.
De ander wil me aan z'n vrienden voorstellen, maar ik wil hem![]()
En met weer een ander heb ik beloofd te stappebn op Stratum snel
Singles zijn lif
(dat was in het begin wel anders)
Slow? Een topic per uur of zoquote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt spraakgebrekken. En ik hoef er niet nóg een slowchat bij
, de teller staat op 4 momenteel
.
Dan heb ik 'm nog minder nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |