Dat heb ik ooit een keer gehad in Rotterdam ja... ik dacht toen even aan een kaping toen die vent begon te schreeuwenquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik haat zwervers die zwart gaan rijden in de trein en dan om geld komen bedelen![]()
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Primitieve huisartsen zeg.........
Ik woon al bijna 4 jaar in Eindhoven, heb me ruim een jaar geleden al (pas) overgeschreven van huisarts van maarheeze naar Eindhoven en heb nu een herhaalrecept nodig van een medicijn wat ik voorheen in maarheeze altijd kreeg en haalde.
"We hebben uw dossier niet". O? Ik heb me toch overgeschreven?
"Ja dat klopt, maar dan moet ook dat dossier mee". Uh... ja? Overschrijven? Oversturen?
"Nee, ja... dat moet u zelf doen." Huh? Waarom? ik bedoel, als ik toch wissel van huisarts ga ik er vanuit dat alels meegaat.
"Nee dat is dus niet zo. Zelf even bellen naar die huisarts en vragen of ie het door wil geven". Ok... hij is met pensioen, maar ik zal het proberen.
Nou, bel de oude praktijk op. Hadden me daar staan.
"Ik zal het uitprinten en dan kunt u het vanmiddag ophalen" Ophalen? In Maarheeze?
"Ja, of woont u hier niet meer?" Nee... daarom ben ik overgestapt naar een huisarts in Eindhoven.
"O... u... heeft u het adres? Dan sturen we het wel op."
Uitprinten en opsturen? Pardon?! Wat is dat voor primitieve zooi? Elektronisch dossier. Mail door of zo. Printen, op de post doen... en dan? Zij overtypen weer of zo? Sowieso dat je dat zelf moet regelen. Er is toch een in- en uitschrijving... regel dat dan meteen!!!
Jij bent geneukt door je avondartsen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef Deceit het volgende:
Ja heb wel een hekel aan veel huisartsen die ik heb gehad! Vooral aan de avondartsen!!! fuckers
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent geneukt door je avondartsen?
I know, maar ik word wel zelf beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef Waxxer het volgende:
Nah, hoezo?
(goedemorgen trouwens)
Die mensen doen ook alleen maar hun werk!
1tje maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent geneukt door je avondartsen?
volgens mij meen je het ook nogquote:
Ja hallo, daar heb ik toch zo'n 23 of 24 jaar gewoond!quote:
Dokter Sjoerd?quote:
Dat kan nog steeds Dr Sjoerd zijnquote:
Ja maar ik vind jou helemaal geen dorpisch type!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik toch zo'n 23 of 24 jaar gewoond!![]()
Ik bedoel, dat ligt wel naast Budel, waar Steve woont! Weet je hoe spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |