Ik reageer op een post van Waxxer, het gaat over vrijwilligerswerk wat ik zou doen. Gaat het over alle vrijwilligers in heel Nederland. Nee. Gaat het over jouw vrijwilligerswerk? Nee. Gaat het over jou? Nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, maar wat je zegt is best wel generaliserend.
Maar k trek t me niet persoonlijk aan
ik heb geen mooie mannen foto's archiefquote:Op donderdag 15 april 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Voeg nou eens iets toe Yuri. Je kan het vast wel.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat ook bij een vereniging een paar jaar terug. Maar ik denk ook dat ik een van die personen ben waar O_I zich aan zal ergeren. Daar zou ik het om doen!
Dan kun je nog beter mod zijn op een groot internetforum.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh mijn vereniging deed geen werk hoor. We maakten slechte muziek
. En collecteerde een keer per jaar voor het Prins Bernhard Cultuurfonds
![]()
.
De plek van internetheld was al bezet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter mod zijn op een groot internetforum.
Daar ben ik lid van hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh mijn vereniging deed geen werk hoor. We maakten slechte muziek
. En collecteerde een keer per jaar voor het Prins Bernhard Cultuurfonds
![]()
.
Die rooie?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ben eergisteren al geweest.
Als ik naar de kapper ga, kom ik altijd langs de straat van Ang3l.En volgens mij zat zijn buurtpoes op een vensterbank om aandacht te bedelen.
Het fonds is niet zoquote:
ik haat zwervers die zwart gaan rijden in de trein en dan om geld komen bedelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het fonds is niet zo, maar vooral het moeten collecteren. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen aan de deur komen met collecte
, maar voor de vereniging was het dan nodig om dat te doen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Die ben ik tot nu toe alleen in Amsterdam tegengekomen, dat ze op Duivendrecht opstappen en zo heen en terug gaan. Met een heel lulverhaal. Opbokken!
Speel dan een leuk liedje zoals in de Parijse metro of zo. Dan geef ik NOG niks, maar dan irriteer ik me minder!
Ik heb hier in Eindhoven alleen diegene met die baard en die bril, zo'n verstrooide man. "Mag ik u iets vragen?". Nee, niet alweer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik word op Utrecht Centraal wel regelmatig "lastiggevallen" door daklozen en ik geef gewoon niks![]()
. Op straat werd ik laatst vastgegrepen aan mijn arm en eiste een (vieze) zwerver ook een euro
. Blijf van me af
.
Je bedoelt die figuren die met een totaal niet gestemde gitaar iets proberen te zingen!? Ik grijp dan heel snel naar m'n mp3 spelerquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Die ben ik tot nu toe alleen in Amsterdam tegengekomen, dat ze op Duivendrecht opstappen en zo heen en terug gaan. Met een heel lulverhaal. Opbokken!
Speel dan een leuk liedje zoals in de Parijse metro of zo. Dan geef ik NOG niks, maar dan irriteer ik me minder!
Zwaai je als je in beeld komt? En doe je ie groetjes aan GJquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
Euh ja.. de kaartjes dan he!
Goedemorgen trouwens
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:22 schreef Deceit het volgende:
Euh ja.. de kaartjes dan he!
Goedemorgen trouwens
O ja, ook 1x gehad! Flikker op man! Alsof ik dan nog wat ga gevenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik word op Utrecht Centraal wel regelmatig "lastiggevallen" door daklozen en ik geef gewoon niks![]()
. Op straat werd ik laatst vastgegrepen aan mijn arm en eiste een (vieze) zwerver ook een euro
. Blijf van me af
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |