quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:20 schreef Ewelina het volgende:
Overigens had ik vorige week wel het ultieme SOG-excuus: mijn laptop is gecrashtDag paper
Nope...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef zquing het volgende:
[..]dat lijkt me zo naar zeg, had je wel backups?
niet dat 't nu nog helpt, maar dropbox is wel een leuk iets. Kan je tot 2GB aan bestanden automatisch syncen naar het internet.quote:
Au!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:20 schreef Ewelina het volgende:
Overigens had ik vorige week wel het ultieme SOG-excuus: mijn laptop is gecrashtDag paper
Dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef zquing het volgende:
[..]
niet dat 't nu nog helpt, maar dropbox is wel een leuk iets. Kan je tot 2GB aan bestanden automatisch syncen naar het internet.
Wanneer 't om backups gaat van dingen waar veel tijd in zitten ben ik toch echt licht OCD. Het staat op minimaal 2 PC's op verschillende locaties, wordt gebackupped naar tape, tekstbestanden gaan allemaal op 2 usb drives, backups naar dropbox en naar gmail
het houdt ook synchronysatie makkelijk , altijd en overal je bestanden waarmee je aan 't werken bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven.Ik dacht dat ik al overdreven was met m'n backup op mijn mail en mijn USB-stick.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
Uw voorlopige cijfer voor SJVH6BER1: Bestuursprocesrecht op 18-06-2010
is een 6.7
Morgen alleen een zitting. Die effe goed doen en dan vakantie!
En nog een cijfer terug... van vanmiddag. Die kan wel eens kut gaan
+6,1 voor vreemdelingenrechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
6,5 en een 7,0 binnen gekregen.
Moet nog een tentamen maken
Een mondeling maken
En voor dinsdag 10:30 krijg ik nog een cijfer terug!!!!!!!!!
En, lukt het?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:59 schreef Marurk het volgende:
Volgende week vrijdag hoop ik dan toch echt klaar te zijn met mijn scriptie. Nog even doorbikkelen deze week.
Ik moet het dinsdagavond of woensdagochtend inleveren. Ben nu met de discussie/conclusie bezig en moet ook nog de samenvatting. Hoop dat ik het morgen tegen de middag wel af heb. Maar ik heb zo geen zin meer.quote:
Nog eventjes...quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet het dinsdagavond of woensdagochtend inleveren. Ben nu met de discussie/conclusie bezig en moet ook nog de samenvatting. Hoop dat ik het morgen tegen de middag wel af heb. Maar ik heb zo geen zin meer.
Succes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef lemonlime het volgende:
Pff, ik vind schrijven nog steeds vreselijk! En het wordt niet makkelijker, ookal heb ik al wel 10 papers geschreven. Moet vrijdag een draft inleveren, heb nu alleen de opzet en een half hoofdstuk af. En ik wil niet meer, het onderwerp is ook veel te ingewikkeld!! (maar wel leuk..)
Bleh!!![]()
Zo, nu weer vrolijk verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |