Ik ook, tering zeg, waar komen ze vandaan?quote:Op maandag 19 april 2010 19:19 schreef Sanscript het volgende:
Wat een hordes![]()
Ik krijg er spontaan faalangst van
haha ja sorry:p, ik zat namelijk naar giel terug te luisteren en die had het erover dat vrijdag iemand kwam. En toen zei die erachteraan van, enn weet je wie ook komt? Adam lambert! Dus vandaar dat ik dacht dat ie het over vrijdag had;)quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
Rustig rustig dollce!
27e dus, en hoe ik het begreep gaat hij 10 prijswinnaars kiezen. Hopelijk dus ook 10 inzendingen en niet 5 inzendingen die vervolgens ieder een semi-geïnteresseerd iemand uit de nabije kennissenkring kan meenemen.
ja idd, maar de vliegtuigen vliegen toch morgen alweer? Denk dat hij sowieso volgende week wel kan vliegen hoor, dan is smokey denk ik wel helemaal verdwenen hoor:pquote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef bibian het volgende:
Nou, reken daar maar wel op Dollce. Ik hoop het ook niet hoor maar ach, ik hoor mezelf toch niet als ie belt. Laten we eerst maar eens hopen dat ie donderdag in Engeland arriveert want momenteel zit hij gewoon nog thuis in LA.
Sony probeert hem donderdag in Engeland te krijgen. Daar had ie vandaag al moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |