Adam staat overigens voor de tweede week op rij op 10 in de Top 40quote:Dan hebben de mensen geluk die 'm willen ontmoeten. Mediapark is gewoon toegankelijk en er is geen enkele beveiliging oid en maar 1 ingang Dus je ontmoet 'm zeker als je daarheen gaat
Zoals Fransje Bauer zegt, "Gewoon doen". Hij zal er niet van opkijken van zo'n vraag en menig persoon is je voorgegaan dus why not.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Sabyo het volgende:
ooh echt geweldig, ik ben die dag (en de dag ervoor) al om een andere reden in Hilversum,
Alsof het zo heeft moeten zijn![]()
Alleen als ik daar sta ben ik veel te schijterig om een foto te vragen dus er moet wel even een vriendin ofzo mee
Adam:quote:For those just tuning in, i've decided to do a twitterthon donation drive so i can buy a piano. paypal = the.negative.neil@gmail.com
Neil:quote:@negativeneil well jeez I woulda gotten you a piano if you had just asked!the telethon is pretty clever though. Yay Twitter and paypal!
quote:@adamlambert I'M DOING THIS ON MY OWN. And by own, i mean by begging your fans. Any special requests? fedex me some costumes.
neeequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef bibian het volgende:
Wie weet krijgen we Adam helemaal niet te zien![]()
Dat gedoe met die vulkaan is nog lang niet afgelopen.
De vorige vulkaanuitbarsting duurde een jaar!
ah schattig, die broer ziet er trouwens ook wel lief uitquote:Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
Om de nervositeit wat te kalmeren, wil ik jullie graag vermaken met een leuke conversatie tussen de broertjes Adam en Neil Lambert. We kennen Adam natuurlijk, maar ook z'n jongere broer zit op twitter en die gast ismaar wel op een leuke manier. Vindt een hoop Adam-fans maar rare wezens maar reageert wel op hun (smeek)bedes en rare uitspattingen. Zo ook op het idee om hem een dollar te geven zodat hij kan sparen voor een nieuwe piano.
Hij heeft iets van 2000 dollar nodig.
Neil:
[..]
Adam:
[..]
Neil:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |