abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter woensdag 14 april 2010 @ 20:09:39 #1
87554 Cee
Welluk?
pi_80317853

Adam Mitchel Lambert (born January 29, 1982) is an American singer, songwriter, and actor from San Diego, California. In May 2009, he finished as the runner-up on the eighth season of American Idol. Lambert is currently working on a solo debut album, For Your Entertainment, due out on November 23, 2009.

Adam Lambert #1
Adam Lambert #2

bibian, sorry, ik heb een half uurtje gewacht maar zag geen nieuw topic van je dus ik ben er eentje begonnen. Hope you don't mind?

Hup, voor de dag ermee, posten maar!
pi_80318316
Goed zo, we gaan hier verder
pi_80337201
Ok hij komt dus 27 april bij 3fm, en wss mogen er ook mensen bij aanwezig zijn. Jeeh!.
En anders wacht ik wel buiten
Oh weet niet of dit al gepost was in het vorige topic, zo ja, beschouw dit bericht dan maar als spam
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_80337671
Nou, ik wacht ook wel voor de deur als ik er niet bij mag zijn.
Ben wel benieuwd wat we er voor moeten doen om erbij te zijn.
pi_80338179
kennen jullie deze blog al ?

http://adamlamberttv.blogspot.com/

ook het optreden van afgelopen nacht bij american idol staat er al op.
pi_80349765
Oeeeh ik wil daar ook bij zijn dat van 3fm

Boeit me serieus niks dat hij gay is hij is gewoon geweldig!!
pi_80352722
Deze week was hij te gast bij American idol als mentor. Beide afleveringen met 'm (incl. optreden) zijn te downloaden.
  ESF Reporter donderdag 15 april 2010 @ 22:17:07 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_80363785
Eindelijk een fatsoenlijk mentor in de show. Adam was geweldig en gaf opbouwende kritiek zonder gemeen te zijn. En z'n optreden tijdens de result show was geweldig, die licht effecten. Woah.
pi_80375249
Door te googlen vond ik dit topic en heb me maar meteen even aangemeld, ik ben ook al heel lang fan van Adam en heb zijn cd al helemaal grijs gedraaid
Mijn naam is Esther in elk geval en ik zou graag gezellig met jullie willen mee kletsen.
Toen ik hoorde dat Adam bij 3fm kwam had ik echt zoiets van OMG! haha
Ik zit ook te overwegen om er gewoon heen te gaan hehe
Hij was echt te gek bij Idols dat stukje over die talented tongue ik lachte me rot.

Groetjes!
pi_80375425
ooooh hij komt naar Nederland
Hopelijk dat ik iemand kan regelen die met mij mee wil, anders ga ik wel alleen... Waar zit die studio van 3fm ergens
pi_80376759
Uit het vorige topic:
quote:
Dan hebben de mensen geluk die 'm willen ontmoeten. Mediapark is gewoon toegankelijk en er is geen enkele beveiliging oid en maar 1 ingang Dus je ontmoet 'm zeker als je daarheen gaat
Adam staat overigens voor de tweede week op rij op 10 in de Top 40
pi_80378257
Als er mensen uit brabant zijn die een reismaatje zoeken dan geef even een gil.
Ik kan alleen niet auto rijden maar als iemand wel auto rijdt en liever met de auto gaat ben ik natuurlijk bereid naar je toe te reizen en mee te betalen aan benzine.
pi_80378315
En helemaal super dat Adam weer top 10 staat en terecht, heerlijk nummer!
pi_80379397
Essepluisje, ik kom uit Zeeland en ga met mijn vriendin met de trein. Als je niemand kan vinden om mee te reizen kunnen we eventueel wel wat afspreken ergens om samen te reizen. Je kijkt maar!
pi_80383628
Ah jullie gaan ook met de trein! Enige jammere vond ik is dat de laatste trein terug om 23.00 ofzo al gaat en het programma is van 19.00 tot 22.00 geloof ik. Maar ja wie weet is dat genoeg tijd
Lijkt me leuk om samen te reizen! Mocht er niemand dichterbij reageren dan stuur ik je een e-mailtje om af te spreken
Super lief aangeboden in ieder geval.
  ESF Reporter vrijdag 16 april 2010 @ 19:52:49 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_80396608
Ik denk dat ik alleen ga als er ook echt mogelijkheid is om hem live te zien. Moet gewoon werken de hele week dus het lijkt me niet echt handig om alleen voor een foto en handtekening (hoewel ik deze erg graag zou willen) helemaal op en neer te stiefelen en in de stress te schieten.
En ik ben er ook veels te oud voor joh. Voelde me al redelijk ongemak bij de Idol-bussen tussen al dat gillende volk.
pi_80399800
Nou, ik ga wel hoor, ook al ben ik er misschien veel te oud voor. Omdat ik een bepaalde leeftijd heb bereikt zou je dit niet meer mogen doen? Ik wil even weg uit dat saaie leven van me en dit is gewoon een heerlijk uitje. De kans dat ik ooit nog zo dichtbij kom en met hem op de foto zou kunnen komt misschien nooit meer. Als hij eenmaal beroemd is kom je niet meer zo dichtbij en nu hopelijk nog wel. Dus ik laat me lekker gaan en schaam me nergens voor. Bovendien kan ik nog minstens 10 jaar smokkelen met mijn leeftijd hahaha...ik zie er veel jonger uit dan ik ben.'
Ik zou gewoon gaan hoor Cee. Kan jou het schelen joh!
pi_80403961
is er al wat meer bekend geworden over het adam optreden???

on en cee, voor adam ben je nooit te oud hoor!
  ESF Reporter vrijdag 16 april 2010 @ 22:53:55 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_80404496
Niks bekend, tenminste, ik heb er niks nieuws over gehoord. Lijkt me niet dat het 't enige is dat hij qua media-uiting gaat doen die 1 of 2 dagen dat ie hier is.
Ik blijf nerveus wezen, dit mag geen anderhalve week aanhouden.
pi_80424122
ooh echt geweldig, ik ben die dag (en de dag ervoor) al om een andere reden in Hilversum,
Alsof het zo heeft moeten zijn

Alleen als ik daar sta ben ik veel te schijterig om een foto te vragen dus er moet wel even een vriendin ofzo mee
  ESF Reporter zaterdag 17 april 2010 @ 19:12:21 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_80426080
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Sabyo het volgende:
ooh echt geweldig, ik ben die dag (en de dag ervoor) al om een andere reden in Hilversum,
Alsof het zo heeft moeten zijn

Alleen als ik daar sta ben ik veel te schijterig om een foto te vragen dus er moet wel even een vriendin ofzo mee
Zoals Fransje Bauer zegt, "Gewoon doen". Hij zal er niet van opkijken van zo'n vraag en menig persoon is je voorgegaan dus why not.
pi_80431216
Wie weet krijgen we Adam helemaal niet te zien
Dat gedoe met die vulkaan is nog lang niet afgelopen.
De vorige vulkaanuitbarsting duurde een jaar!
  ESF Reporter zondag 18 april 2010 @ 00:14:24 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_80434416
Om de nervositeit wat te kalmeren, wil ik jullie graag vermaken met een leuke conversatie tussen de broertjes Adam en Neil Lambert. We kennen Adam natuurlijk, maar ook z'n jongere broer zit op twitter en die gast is maar wel op een leuke manier. Vindt een hoop Adam-fans maar rare wezens maar reageert wel op hun (smeek)bedes en rare uitspattingen. Zo ook op het idee om hem een dollar te geven zodat hij kan sparen voor een nieuwe piano. Hij heeft iets van 2000 dollar nodig.

Neil:
quote:
For those just tuning in, i've decided to do a twitterthon donation drive so i can buy a piano. paypal = the.negative.neil@gmail.com
Adam:
quote:
@negativeneil well jeez I woulda gotten you a piano if you had just asked! the telethon is pretty clever though. Yay Twitter and paypal!
Neil:
quote:
@adamlambert I'M DOING THIS ON MY OWN. And by own, i mean by begging your fans. Any special requests? fedex me some costumes.
pi_80441234
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef bibian het volgende:
Wie weet krijgen we Adam helemaal niet te zien
Dat gedoe met die vulkaan is nog lang niet afgelopen.
De vorige vulkaanuitbarsting duurde een jaar!
neee
ah we hebben nog een paar dagen en anders komt baas adam gewoon met de boot
pi_80441243
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
Om de nervositeit wat te kalmeren, wil ik jullie graag vermaken met een leuke conversatie tussen de broertjes Adam en Neil Lambert. We kennen Adam natuurlijk, maar ook z'n jongere broer zit op twitter en die gast is maar wel op een leuke manier. Vindt een hoop Adam-fans maar rare wezens maar reageert wel op hun (smeek)bedes en rare uitspattingen. Zo ook op het idee om hem een dollar te geven zodat hij kan sparen voor een nieuwe piano. Hij heeft iets van 2000 dollar nodig.

Neil:
[..]

Adam:
[..]

Neil:
[..]

ah schattig, die broer ziet er trouwens ook wel lief uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: