Volleybal toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:46 schreef Luco het volgende:
Zo, weer terug van training. Ging lekker.
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))quote:Op donderdag 15 april 2010 22:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fems, ik heb de foto's van dinsdag binnen. Nagenieten hoor.
Hoe ging toetsinho?
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.quote:
Ik ben fan van Judith en Youriquote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))
Weet niet hoe de toets ging. Moest een essay schrijven, alleen ik zat niet zo heel goed in het engels/onderwerp.
hahaha.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha! Ik vond kleine joost zo schattig! (grote ook wel een beetje hoor:))
Weet niet hoe de toets ging. Moest een essay schrijven, alleen ik zat niet zo heel goed in het engels/onderwerp.
Korfbal!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.
Ja, hij trok het verlies erg aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
hahaha.
Ok, lijkt altijd moeilijk. Zal vast goed komen.
Stiekem mijn AT's bekijken, smiecht! Maar inderdaad, korfbal.quote:
Nee, maar ik moest even in mijn geheugen graven.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Stiekem mijn AT's bekijken, smiecht! Maar inderdaad, korfbal.
Neuh, al dat studentikoze is niks voor mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even in mijn geheugen graven.
Bij de ACLO ook?
Oh, okee.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Neuh, al dat studentikoze is niks voor mij.
Mjaa.. maar hij speelde het ook niet slim. Hopelijk gaat dat overmorgen beter.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, hij trok het verlies erg aan.En dat vond ik lief. Jammer dat hij de penalty er niet inschoot.
Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Mjaa.. maar hij speelde het ook niet slim. Hopelijk gaat dat overmorgen beter.
Lief zijn ze allemaal!
We kunnen ook weer gaan kijken. Be Quick is hier niet ver vandaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?!
Ben niet in Groningen denk ikquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
We kunnen ook weer gaan kijken. Be Quick is hier niet ver vandaan.
Ipod classicquote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef JH87 het volgende:
Ik heb m'n iPod Classic die 't nog steeds perfect doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |