Volgens mij naar tjibbe@3fm.nl mailenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:46 schreef Brennel het volgende:
Ik wil deze laptop graag ter beschikking stellen voor Uit Het Raam
Don't worry. Ik ga m'n tijd niet meer verdoen aan het kijken naar zo'n veredeld bedrijfsfeestje. "Awardshow"quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of het morgen weer storm loopt hiero. Denk van wel. Vorig jaar ook. Ik weet nog dat ik terugkwam van Donar - Eiffeltowers? en had 'gewoon' 2 complete topics gemist
. Echt positief waren de reacties niet...
Ja, jij dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Day 'n Nite. Cos heb je ook Twitter mien jong?
Ik heb dat eerste in m'n vorige post reeds gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien, als ik niks anders te kijken heb, kom ik hier een potje azijnpiepen. Tenzij het niet nodig is, dan kom ik hier loftrompetten steken en bloemschikken. Laten we wel eerlijk wezen.
Het is maar goed dat ze deze week ook "Serious Radio" uit de uuropener hebben geknipt, want dat geloof je bij dit ook niet meer...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga m'n tijd niet meer verdoen aan het kijken naar zo'n veredeld bedrijfsfeestje. "Awardshow". "Real heroes"
. En de belachelijke hoeveelheid reclamegeld die over de balk is gesmeten niet te vergeten.
Ik kom morgen ook wel even azijnzeiken, heb morgen een tentamen wat ik barslecht ga maken en krijg de uitslag van een andere die ik waarschijnlijk ook niet gehaald heb, dus ik ben dan wel in de stemming voor een ouderwets potje afzeikenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of het morgen weer storm loopt hiero. Denk van wel. Vorig jaar ook. Ik weet nog dat ik terugkwam van Donar - Eiffeltowers? en had 'gewoon' 2 complete topics gemist
. Echt positief waren de reacties niet...
Haha duidelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga m'n tijd niet meer verdoen aan het kijken naar zo'n veredeld bedrijfsfeestje. "Awardshow". "Real heroes"
. En de belachelijke hoeveelheid reclamegeld die over de balk is gesmeten niet te vergeten.
Rudy is goed bezigquote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Ik ben echt van Rudy gaan houden het afgelopen jaar
Leukquote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kom morgen ook wel even azijnzeiken, heb morgen een tentamen wat ik barslecht ga maken en krijg de uitslag van een andere die ik waarschijnlijk ook niet gehaald heb, dus ik ben dan wel in de stemming voor een ouderwets potje afzeiken
Desondanks wens ik je toch succes met je tentamen!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kom morgen ook wel even azijnzeiken, heb morgen een tentamen wat ik barslecht ga maken en krijg de uitslag van een andere die ik waarschijnlijk ook niet gehaald heb, dus ik ben dan wel in de stemming voor een ouderwets potje afzeiken
Rudy is een held! Moet absoluut behouden blijven voor 3FM. Zo jammer dat er al zoveel matige jocks bij 3FM rondlopen en dat zo'n topper (eindelijk iemand met een goede smaak) als Rudy straks verdwijnt. Vervelende is een beetje dat Rudy eigenlijk meer een jock is voor de avond en niet heel allround inzetbaar is (vind ik). Tussen 12:00 - 14:00 zou trouwens nog wel kunnen.quote:
Denk dat Rudy nog wel bij een van de andere omroepen terecht komtquote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rudy is een held! Moet absoluut behouden blijven voor 3FM. Zo jammer dat er al zoveel matige jocks bij 3FM rondlopen en dat zo'n topper (eindelijk iemand met een goede smaak) als Rudy straks verdwijnt. Vervelende is een beetje dat Rudy eigenlijk meer een jock is voor de avond en niet heel allround inzetbaar is (vind ik).
Mag het echt hopenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat Rudy nog wel bij een van de andere omroepen terecht komt.
Senk joe!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Desondanks wens ik je toch succes met je tentamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |