Maar hij herkende het niet (en Kabouter Wesley en de middelste waarvan ik denk dat het Amy is)quote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
En aan het einde van de Wincode horen we 'iedereen is dood, einde'?
Work It is zoooooooo tof, maar volgens mij is iedereen die vergetenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha met die vuilniszakken inderdaad. Hoe verzin je het?! Super freaky clip. Missy op haar vaagst. This is For My People vind ik trouwens wel een super track van haar.
Over welke plaat van Anouk hebben we het? (Sorry, ik luister even niet)quote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wsl riep ik bij de eerste keer horen "wat een zeikplaat!!!", maar ik heb zelf nog niet echt het gevoel dat ik levensmoe ben (oid), maar de plaat blijft toch wel erg mooi![]()
Is dat met dat stukje achterstevoren dat, als je het weer 'goed' afspeelt, zegt 'let me flip it and reverse it'?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Work It is zoooooooo tof, maar volgens mij is iedereen die vergeten![]()
Die zin hoor je trouwens nog best wel vaakquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Work It is zoooooooo tof, maar volgens mij is iedereen die vergeten![]()
dj please, pick up your phone, i'm on the request line! en dat dat gescratch![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra is maar weer hip gekleed vandaag. Helemaal in de kleuren van FC Groningen
For Bitter Or Worsequote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Over welke plaat van Anouk hebben we het? (Sorry, ik luister even niet)
Het is allemaal crapquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan 'Woman', maar veeeeeeeeeeeeeeele malen beter dan '3 Days in a row'.
Geen idee wat er op het shirt staatquote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef alors het volgende:
[..]Vind je dat hip? Het is wel eens wat anders dan al die shirts met disney prints of teksten erop
Maar onder dat vest zit vast ook zo'n shirt, zorgvuldig verborgen
Gorillaz
Die laatste..... die is zoooooooooo ergquote:Op woensdag 14 april 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan 'Woman', maar veeeeeeeeeeeeeeele malen beter dan '3 Days in a row'.
Hans, zit je nu door de week ook al aan de waterpijp?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Half Nederland haat volgens mij deze single van Anouk, maar ik vind 'm echt heel mooi
Klopt en drink er ook vruchtendrank bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, zit je nu door de week ook al aan de waterpijp?
Misschien, als ik niks anders te kijken heb, kom ik hier een potje azijnpiepen. Tenzij het niet nodig is, dan kom ik hier loftrompetten steken en bloemschikken. Laten we wel eerlijk wezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd of het morgen weer storm loopt hiero. Denk van wel. Vorig jaar ook. Ik weet nog dat ik terugkwam van Donar - Eiffeltowers? en had 'gewoon' 2 complete topics gemists
. Echt positief waren de reacties niet...
Denk dat er weer een hoop gezeikt zal gaan wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien, als ik niks anders te kijken heb, kom ik hier een potje azijnpiepen. Tenzij het niet nodig is, dan kom ik hier loftrompetten steken en bloemschikken. Laten we wel eerlijk wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |