Maarreh, je bent helemaal into buikdansen?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Oww, direct op Flickr zoeken is wel een idee ja...
Nadeel is dat de feesten meestal geen echte naam hebben, maar gewoon "*organisators* buikdansfeest"
Maar ik zal eens zoeken op Flickr ja, thanx voor de tip!
Die vind ik ook leukquote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Laatste tijd zie ik op TMF erg vaak de clip van Timbaland Ft Katy Perry - If We Ever Meet Again. Ik moet zeggen dat het liedje mij wel aanspreekt. Even gekeken, maar 3FM heeft de plaat nog maar 11 keer gedraaid. Toch opvallend want het zijn 2 'grote' artiesten en het liedje is ook best aardig.
Yup!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maarreh, je bent helemaal into buikdansen?
Hij wordt eigenlijk nergens echt vaak gedraaid, vind hem ook erg leuk! Hij is al wel officieel uit want hij staat in de charts.quote:
Typische Timbaland plaatje. Simpel maar blijft goed hangenquote:
Dat eerste liedje dat redelijk mainstream werd van hem, iets met Missy Elliott en Magoonoo of iets dergelijks? Eind jaren '90. Zo vaag. Ik wist niet wat ik hoorde. Dat, en 'The Rain', van Missy (heb ik nog op cd-single pieww piewww).quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Typische Timbaland plaatje. Simpel maar blijft goed hangen.
Magooquote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat eerste liedje dat redelijk mainstream werd van hem, iets met Missy Elliott en Magoonoo of iets dergelijks? Eind jaren '90. Zo vaag. Ik wist niet wat ik hoorde. Dat, en 'The Rain', van Missy (heb ik nog op cd-single pieww piewww).
Beetje het zelfde 'wtf' effect als de eerste rap-plaat dat ik hoorde. Dat was 'I need love' van LL Cool J (ja, Run DMC etc. was compleet aan me voorbij gegaan). Ik dacht 'wtf doet die man, hij praat over de muziek!'
Here we come, die was het!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
MagooHere We Come? of Up Jumps Da Boogie?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat eerste liedje dat redelijk mainstream werd van hem, iets met Missy Elliott en Magoonoo of iets dergelijks? Eind jaren '90. Zo vaag. Ik wist niet wat ik hoorde. Dat, en 'The Rain', van Missy (heb ik nog op cd-single pieww piewww).
quote:Beetje het zelfde 'wtf' effect als de eerste rap-plaat dat ik hoorde. Dat was 'I need love' van LL Cool J (ja, Run DMC etc. was compleet aan me voorbij gegaan). Ik dacht 'wtf doet die man, hij praat over de muziek!'
Met die opgeblazen vuilniszakken als kledingstukken!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Here We Come. Toffe track
. The Rain vind ik echt vreselijk.. Nooit leuk gevonden
. Die clip ook. LOL..
[..].
Haha met die vuilniszakken inderdaad. Hoe verzin je het?! Super freaky clip. Missy op haar vaagstquote:Op woensdag 14 april 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die opgeblazen vuilniszakken als kledingstukken!Ik vond hem zo bizar, dat nummer. Ik moest 'm kopen. Beep beep beep who got the keys to the jeep? Vrrrrrrrrrooooooom.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Half Nederland haat volgens mij deze single van Anouk, maar ik vind 'm echt heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |