quote:
Haha ja dat idd ookquote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Op zich lijkt het me wel grappig om al die BN'ers eens in het wild bij elkaar dronken te zien.
quote:
Dat moment dat ze in groene rokjes staan te dansen is wel grappig, zie je alleen die slierten rondslingerenquote:
Maiquote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef Bol_Wan het volgende:
en dan is je computer kaduuk![]()
dus vanachter een brakke laptop een welgemeend goedeMIDDAG![]()
Hadden ze het erover gehad, dan ging je zeker ......quote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef Paul het volgende:
Hebben Coen en Sander nog over m'n filmpje gepraat?
volgens mij zeggen we iig elke avond hallo, en ik lees veel meequote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Michiel!
Maricha!
Wat leuk om jullie weer 's in t topic te zien!
(of ben ik degene die gewoon veel te lang afwezig is geweest...?)
Graag gedaan.quote:echt waar... Hoe kom je hierop. Die kat is echt geweldig! Maar wederom heel de dag de trololo song in mijn kop...GRRRR
Leuk om te wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
volgens mij zeggen we iig elke avond hallo, en ik lees veel mee
Dat wij hebben wij nou bij Adam Lambertquote:Op woensdag 14 april 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
Oh nee, dit nummer. Ik krijg daarbij steeds de neiging om die rotmug helemaal te pletter te meppen.
Ondanks het feit dat ik best weet dat het geen mug is. Maar het heeft de zelfde irritatie-factor.
[ ]quote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wij hebben wij nou bij Adam Lambert
Bijna hetzelfde als mijn meningquote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
1) Heel dr cd is gewoon heerlijk! mwoa
2) Ze ziet er extreem lekker uit mwoa
3) Ze komt ook nog eens heel sympathiek over![]()
4) kHeb nu al erg leuke herinneringen bij dr CD nee
quote:
quote:
Ik bij allebeiquote:Op woensdag 14 april 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat wij hebben wij nou bij Adam Lambert
Ik moet altijd aan dat vliegveld-programma denken.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Oeh! Lekker laidback nummer dit! Perfect voor een mooie zomerdag (en dat was dus eigenlijk niet vandaag, want het is nog best fris en het waait te hard).
(ik heb het dus over Lenny Kravitz - If You Can't Say No)
Ik ook...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dat vliegveld-programma denken.
die schijnt rond deze tijd wat te doen te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |