Antikal.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een merkur krabber en deze heb ik tijdens mijn wintersport ook gebruikt. Echter daar zat heel veel kalk in het water. En nu is mijn krabber sinds die tijd dus nogal dof uitgeslagen aan de achterkant. Iemand enig idee hoe ik dat wegkrijg?
goede tip... in breda ook veel kalk in 't water.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Antikal.
Maak mijn krabbertje altijd weer glanzend met dat spul.
Zit geen verschil, behalve dat bij azijn geschikt voor consumptie dit ook gegarandeerd wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met azijn hoort het mogelijk te zijn kalk te verwijderen, omdat het een zuur is. Misschien wel een idee schoonmaakazijn te gebruiken in plaats van gewone keukenazijn.
Ik zou zweren dat schoonmaakazijn een hogere concentratie azijnzuur bevat dan gewone azijn en dat dat de reden was waarom je het niet over de sla mag gooienquote:Op maandag 4 juni 2012 21:11 schreef El-a-Menthol het volgende:
[..]
Zit geen verschil, behalve dat bij azijn geschikt voor consumptie dit ook gegarandeerd wordt.
Het verschil is dus dat het zo verwerkt is dat het schoon is.
Bij schoonmaak azijn is dit dus niet het geval, hoeft dus niet steriel verwerkt te zijn.
Maar gezien azijn redelijk anit-bacterieel al is zou je waarschijnlijk niks krijgen van schoonmaak azijn over de sla.
Na het ge-Googled te hebben sta ik corrected.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat schoonmaakazijn een hogere concentratie azijnzuur bevat dan gewone azijn en dat dat de reden was waarom je het niet over de sla mag gooien
Roestvrijstalen scheerkomquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Mr.J het volgende:
Ik kijk eens rond naar een nieuwe bowl of mug, degene die ik heb is net iets te klein met 10cm doorsnede. Je drukt de lather er als t ware erg makkelijk weer uit.
http://www.scheerwinkel.n(...)th=13&products_id=92
Iemand een idee?
Mooie dingen ja. Ik heb een Flare Tip Rocket, maar de datum is onbekend. Ergens tussen '54 en '66.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef sciter het volgende:
Vandaag mijn Gillette Super Speed Red Tip binnen gekregen.
Wat een geil ding, jammer dat ik mij net geschoren heb.
Met date code A trouwens, dus gemaakt in 1955.
Dat is ook een mooie inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:53 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mooie dingen ja. Ik heb een Flare Tip Rocket, maar de datum is onbekend. Ergens tussen '54 en '66.
Gefeli!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:34 schreef sciter het volgende:
Vandaag mijn Gillette Super Speed Red Tip binnen gekregen.
Wat een geil ding, jammer dat ik mij net geschoren heb.
Met date code A trouwens, dus gemaakt in 1955.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |