ik zou niet eens weten waarom ik die chat uberhaupt nog zou willen bezoeken.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Jubutje het volgende:
Om nog ff terug te komen over de ban van Loetje,dit zij avalonicus (volgens mij gewoon Johan erover),
Op 14-4-2010
4:05 avalonicus: loetje mag natuurlijk ook niet zomaar schelden. ik heb hem aan de telefoon gesproken en hij heeft een 2e kans. als hij weer over de schreef gaat volgt natuurlijk een ban.
dus wordt er wel met twee maten gemeten ik weet genoeg....DJLoempia moet ook maar ff bellen voor een unban naar avalonicus.
Niet on DJ vrij te spreken maar die ban moet dan ook maar ongedaan worden gemaakt.
Kut als ik een bekeuring krijg wordt die nooit terug gedraaid door de officier van justitie.
Nou ja een ban is een soort bekeuring toch op een chatquote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ga vooral het justitiële apparaat vergelijken met een chat.
een echte ban zou dan meer een soort van levenslang zijn natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Nou ja een ban is een soort bekeuring toch op een chat
yups, en wat voor mongool met je eigenlijk zijn om nog te bellen ookquote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat wel erg Sly btw, bel maar even als je een unban wilt.
In mijn optiek is er een wereld van verschil in hoe zwaar het een weegt, ten opzichte van het andere. het gaat over een chat. Een van de weet ik veel hoeveel. En dan nog zo goed als zonder iets extra's, als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Jubutje het volgende:
Nou ja een ban is een soort bekeuring toch op een chat
YWquote:
quote:2:57 jennie39: 'Rond 18:30 vanavond spiritueel vraag half uurtje
4:42 ustreamer-1970: 8,1 Welkom bij11 Goede Tijden Slechte Tijden0 Live vanuit #annestream 9Met vandaag in de aflevering: 8 jennie39 kijkt stiekem hoe het schaamhaar van scheert... wordt lid van een sekte en ziet tot grote schrik dat de sekteleider is! doet een striptease voor , maar dan komen ineens de ouders van binnen.. Blijf kijken!
4:55 Jubutje-2: Wat een bizar verhaal wie heeft dat neergeplemt
4:56 jennie39: wat bedoel je ?
4:58 jennie39: ow haha dat van goedentijden ?
4:59 jennie39: ik had het verkeede chatprogramma opgestart
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij spoort jennie 39 niet. WTF gaat dit over?
[..]
Gilette Venus?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af welk chatprogje Jenny normaal gebruikt
oh wat een humor, waar chat jennie nog meer hahaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij spoort jennie 39 niet. WTF gaat dit over?
[..]
Ik dus ook. Wat een wazig gebeuren. Wel in de lijn van Spirimuts.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:27 schreef mootie het volgende:
Vraag me nu wel af welk chatprogje Jenny normaal gebruikt
Geweldig. Gaat Peter dat ook weer doorgeven denk je?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef beequeen het volgende:
Ik lees op de chat dat Johan weer op NL radio zijn woordje gaat doen.
Wat een spanning, eerst Spirimuts en vervolgens Johan bij Slaaaajjjj. Mijn avond kan niet meer stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |