Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net twee kaartjes van 16 GB besteldEens kijken of we het daar een tijdje mee volhouden
Iemand interesse in 4 kaartjes van 2 GB? Sandisk Extreme III. Met een 30D heb je ruimte voor ongeveer 250 foto's in RAW. een 5D mk II doet er 65
Op woensdag 14 april 2010 @ 16:00 door Isdatzo:quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op woensdag 14 april 2010 @ 16:00 door Isdatzo:
Topic in subforum "Algemeen" gezet.
![]()
Wat wilde je daarmee zeggen?quote:
Had je ook interesse?quote:
Pfff.. gewoon een lekkere raidopstelling voor de back-up makenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en ik had ook nog een 2 TB-schijf besteldHeb het hele concept van DVD's rippen maar geskipped. Denk dat het een mega-backupfolder wordt voor al mijn fotografie-activiteiten......
Heb ik over nagedacht. Enige probleem is dat als de RAID-controller kaduuk gaat je dus no way bij je data kan komen. Ik vind dat iets te ver gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff.. gewoon een lekkere raidopstelling voor de back-up maken.
Jij bent de volgende in lijnquote:
De kans dat én je raidcontroller ermee ophoudt én de schijf van je primaire computer kapot gaat is behoorlijk kleinquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht. Enige probleem is dat als de RAID-controller kaduuk gaat je dus no way bij je data kan komen. Ik vind dat iets te ver gaan
Heb nu m'n primaire computer waar 't op staat, dan geautomatiseerd back-uppen naar een raidopstelling in m'n server en dan af en toe nog handmatig naar een externe disk.quote:Ik heb nu 2 externe schijven van 1.5 TB waarvan 1 buiten de deur en dan zometeen een 2 TB in een servertje waarmee ik vervolgens automatisch een script ga laten lopen wat de boel netjes kopieert
Jij bent ook voldoende ingedekt jaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De kans dat én je raidcontroller ermee ophoudt én de schijf van je primaire computer kapot gaat is behoorlijk klein. En een kapotte raidcontroller is niet zo'n ramp.. als je een softwarematige raidopstelling hebt heb je een groter probleem als die corrupt raakt
.
[..]
Heb nu m'n primaire computer waar 't op staat, dan geautomatiseerd back-uppen naar een raidopstelling in m'n server en dan af en toe nog handmatig naar een externe disk.
Moet afdoende zijn hoop ik.
Nou dat ik wel interesse hadquote:Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat wilde je daarmee zeggen?
[..]
Had je ook interesse?
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3
Haquote:
14-4-2010 15:53:06 [ Tim (P) I don't think.. I just shoot ] Peter Wat mag die 2gig kostenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dan ben jij nr. 2 en IDZ nr. 3
Ja, vriend...ik ben offline. Ik heb MSN niet aan staanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
14-4-2010 15:53:06 [ Tim (P) I don't think.. I just shoot ] Peter Wat mag die 2gig kosten?
Ik vroeg het heul eerder op msn!
Ik zag je hyven dus ik dacht dat je zoals vaker wel offline stondquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, vriend...ik ben offline. Ik heb MSN niet aan staan
Hyven kan ik wle vanaf kantoor. MSN doet het niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zag je hyven dus ik dacht dat je zoals vaker wel offline stond..
Moet er nog hebben voor koninginnedag zodat ik door kan bursten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |