Ik denk dat het samsam wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Chowi het volgende:
Op welk terras zit je, Swets? Ik kom wel even langs dan.
Sterkte man!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, tukker jesters in de zon met een uitsmijter hamkaas en een witbiertje.
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nu ga je jesters van chowi bekijken ! met een witbiertjequote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.
Ja... volgende week donderdag ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.
#doodgaaninkralingsebos ftw!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Joene het volgende:
Zit je nou je jesters te prostitueren voor een witbiertje ?
Zelfs niet even voelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.
Ik ben ALTIJD aardig, J. Al-tijd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Joene het volgende:
Oh nu gaan we opeens aardig lopen doen hier
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.quote:
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?.
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.
Ik drink alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?.
Is dat met doorgeprikte eidooiers of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |