Zakken groenten kan je wel krijgen ,die printer mag je meenemen voor 15k eurosquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Fijn dat het hier tenminste weer over seks gaat.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef Joene het volgende:
Zakken groenten kan je wel krijgen ,die printer mag je meenemen voor 15k euros
Ik ga in de leer JK!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, jij begint al te piepen bij een schamele 40 cm.
Je moet klein beginnen KOM!quote:
KM?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
heb jij trouwens een batterijenoplader van een KM tallie of koop je steeds nieuwe ?
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
Ik ga in de leer JK!
Ik heb speeltjes besteld (die vanavond binnen komen als het goed is, hihihihihih) waarmee ik kan oefenen
KILOMETER TALLLIEquote:
ik moest lachen JKquote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?
Nee ging om de lengte JK. Niet de dikte!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n zwartrubberen kinderarm met vuist?
Nou J. leuk dat je het vraagt.quote:
Je eigen filmpje in je eigen mailbox? Hmm..quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, ik zie de filmpjes van eigens in mijn mailbox.
Hoezo maak je ze stuk Tallie , ze moeten alleen heen en weer in je kudt en evt je anus. hoe ken je ze dan slopen ?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ging om de lengte JK. Niet de dikte!
[..]
Nou J. leuk dat je het vraagt.
Ik had geen batterijen nodig. Het enige speeltje dat nog werkte zoals het hoorde was oplaadbaar.
En dat was een kut ding (wheheheh) dus gebruik ik weinig.
De rest heb ik stuk gemaakt. Dus had ik nieuwe nodig om te slopen!
Nou uhmquote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo maak je ze stuk Tallie , ze moeten alleen heen en weer in je kudt en evt je anus. hoe ken je ze dan slopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |