Ik denk dat het samsam wordt.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Chowi het volgende:
Op welk terras zit je, Swets? Ik kom wel even langs dan.
Sterkte man!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, tukker jesters in de zon met een uitsmijter hamkaas en een witbiertje.
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nu ga je jesters van chowi bekijken ! met een witbiertjequote:Op donderdag 15 april 2010 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het samsam wordt.
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, da's Enschede toch? Ja, daar ben ik vlakbij.
Ja... volgende week donderdag ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus nieuwe afleveringen #swetsopdefiets ? komen eraan ?
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Enschede inderdaad, maar zit nog met 12 stinkende nerds in een hok.
#doodgaaninkralingsebos ftw!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat wordt weer 3 weken fietsen met die dikke hol.
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Joene het volgende:
Zit je nou je jesters te prostitueren voor een witbiertje ?
Zelfs niet even voelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zou dan beter zelf witbier kunnen halen in plaats van af te reizen naar Enschede. Maar ik ben gewoon aardig. Daarom bood ik het aan.
Ik ben ALTIJD aardig, J. Al-tijd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Joene het volgende:
Oh nu gaan we opeens aardig lopen doen hier
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.quote:
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik langskom, krijg ik dan een witbiertje van je?.
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voelen is toegestaan, mits ik nog een witbier aangeboden krijg. Bovenop die andere, dus.
Ik drink alles.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ah kijk, de onderhandelingen zijn gestart. Twee biertjes = voelen. Wat drink je verder?.
Is dat met doorgeprikte eidooiers of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je mag wel even aan mijn eitjes zitten.
Ik weet niet wat gebruikelijk is in het Oosten?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat met doorgeprikte eidooiers of niet?
Ik denk dat er in deze niet echt een streekgebonden traditie bestaat. Je zal vast de keuze voorgelegd krijgen; doorgeprikt of niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gebruikelijk is in het Oosten?
Whehehehehequote:Op donderdag 15 april 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is de bezorger de inhoud van het pakketje wel aan het uitproberen.
Misschien is de bezorgster wel een enorm lekker wijf met dikke tieten.quote:
Dan samenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien is de bezorgster wel een enorm lekker wijf met dikke tieten.
Dat kan je, JK. Ben al tijden op zoek naar dat boek. Overal uitverkocht of belachelijk duur. Nu een tweedehands voor ¤40. Wat nog steeds fors is, totdat je beseft dat het 936 pagina's dik is.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vermoed dat ik je dan daarmee wel kan feliciteren, UI.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow sorry, jullie hadden het over seks.
Dank je wel UIOquote:
Natuurlijk. Zo ben ik. Wel vreemd dat voor het andere deel van de werkende vrouwen dan geen verpleegsterdag in het leven is geroepen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Tally het volgende:
Dank je wel UIO
Jij denkt tenminste aan me
Nou ja, een deel heeft vaderdag, maar dat soort types kun je al nauwelijks meer man noemen. Dus eens!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vergeet ook niet dat alle vrouwen ook al Valentijnsdag hebben.
En de mannen hebben eigenlijk niks!
Dat zijn toch ook secretaresses?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Houzer het volgende:
En de geemancipeerde business-consulting intermmanager met mantelpakje en bmw 1 seriedag dan?
Da's gewoon een modewoord voor secretaresse van de directeur.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Houzer het volgende:
En de geemancipeerde business-consulting intermmanager met mantelpakje en bmw 1 seriedag dan?
Daar eindigen ze wel weer ja, manager is gewoon niks voor een vrouw.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook secretaresses?
Manager.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindigen? Dat impliceert dat ze ooit iets anders waren?
ALLEMAAL!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Noem je ze soms hoeren, jij vuyghe poesjerman?
Hun ontwetendheid reflecteren alsof het jouw probleem is.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Manager is gewoon een modewoord voor mensen die niks kunnen behalve brallen.
Dus Swets zo WTF doe je mn jesters ik heb ze toch gekocht.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef Chowi het volgende:
Ik ben toch maar niet naar #pluskut gegaan. Het ging zo: ik stond in de supermarkt en zag daar zoeen 4-pack met witbier in de aanbieding, en toen leek het me niet meer van belang om helemaal af te reizen naar daar..
Ja, en ik wilde er niet eens op stampenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus Swets zo WTF doe je mn jesters ik heb ze toch gekocht.
COolquote:
Gewoon ff voelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, en ik wilde er niet eens op stampen
Streber!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
vrijdag!
[..]
hier ook 5 uur...
en ik heb taart gebakken om te trakteren op 't werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |