statief en videocamera zijn al geregeld en heb ook al een locatie gevonden.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
In ieder geval vanavond een prachtige zonsondergang waarschijnlijk.
Ze kunnen altijd nog ergens onderweg landen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Cathay Pacific laat vluchten richting London over enkele uren gewoon vertrekken. Ze hebben gehoord dat het luchtruim morgenochtend bij aankomst weer open zou zijn. Ben benieuwd.
haha, mooi is dat. Moeten ze dadelijk in Istanbul stoppen ofzo omdat voor de rest alles gesloten is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Cathay Pacific laat vluchten richting London over enkele uren gewoon vertrekken. Ze hebben gehoord dat het luchtruim morgenochtend bij aankomst weer open zou zijn. Ben benieuwd.
Tja, en hou nou ice-save? Heul niet.....quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Intrepidity het volgende:
Stomme ijslanders kunnen gewoon niet lezen. We hebben nog zo gezegd: "Send cash!", hebben ze de letter C niet zien staan ofzo
They are Deaf, they where told to listen to Holland,quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Intrepidity het volgende:
Stomme ijslanders kunnen gewoon niet lezen. We hebben nog zo gezegd: "Send cash!", hebben ze de letter C niet zien staan ofzo
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef Intrepidity het volgende:
To stay on the Poland subject, hoe gaan ze dit doen nu?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
They are Deaf, they where told to listen to Holland,
What? Poland?
And Poland was going: Ashes to Ashes, Dust to Dust.
ja, dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog ergens onderweg landen natuurlijk.
Opzicht wel slim.
Zondag is het wel weer overgeblazen, hopelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
To stay on the Poland subject, hoe gaan ze dit doen nu?
Kroonprins en premier naar begrafenis Kaczynski
Als ze er naar toe willen mogen ze nu wel al vast in de auto stappen want vliegen wordt het niet.
tja, niet mijn probleem. En ik neem aan dat ze ook wel een noodplan hebben klaarliggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Blik het volgende:
[..]
haha, mooi is dat. Moeten ze dadelijk in Istanbul stoppen ofzo omdat voor de rest alles gesloten is...
To assumequote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, niet mijn probleem. En ik neem aan dat ze ook wel een noodplan hebben klaarliggen.
Idd, en anders gaan ze denk ik gewoon niet, een herhaling van de crash kan niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zondag is het wel weer overgeblazen, hopelijk
whehe..quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
To assume
means, makes an ASS out of U and ME
Ik moet zaterdag in Washington zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zondag is het wel weer overgeblazen, hopelijk
Schiphol TV zegt nog niets over tot wanneer: http://www.schipholtv.com/quote:Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
UK zeker tot 06:00 lokale tijd morgenochtend dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |