abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80304900
Hallo

Mijn zus heeft me gevraagd of ik voor mijn petekindje een 30 tal cassette's kan omzetten naarMP3. Daarom ben ik opzoek naar dit apparaatje. Kan iemand me eraan helpen?

Het gaat om een Plusdeck 2c

Evt andere oplossingen (zoals de Plusdeck USB) is ook niet erg, mits een schappelijke prijs.
  woensdag 14 april 2010 @ 14:45:42 #2
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_80305158
Je hebt niet zelf nog een oude walkman of cassettedeck liggen? Die kan je gewoon aansluiten op je line-in van je geluidskaart en vervolgens kan je ook gewoon digitale opnames maken. Je moet dan alleen wel zelf op het playknopje drukken.
  woensdag 14 april 2010 @ 14:49:06 #3
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_80305272
Je kunt de muziek ook gewoon in mp3 vorm downloaden (jawel legaal)

kost je een stuk minder moeite
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_80309051
legaal downloaden gaat helaas niet. Het gaat zich hier om oude voorleessprookjes uit onze tijd (heb ik zelf nog beluisterd in midden 1980, begin 90er jaren). Deze zijn helaas nergens te krijgen op CD.

Heb het geprobeerd met een los cassettedeck en de line in, echter viel de kwaliteit tegen. Na veel forum bezoekjes bleek dat de kwaliteit bij deze apparaatjes beter moest zijn.
  woensdag 14 april 2010 @ 16:42:59 #5
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_80309956
ION heeft daar ook wel oplossingen voor
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_80310298
Die USB Walkman? Heb ik niet echt ervaringen van kunnen vinden ivm geluidskwaliteit... Maar dat zou ook evt een mogelijkheid zijn als iemand die heeft liggen.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:01:52 #7
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_80340518
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef RaikkonenWC het volgende:
Heb het geprobeerd met een los cassettedeck en de line in, echter viel de kwaliteit tegen. Na veel forum bezoekjes bleek dat de kwaliteit bij deze apparaatjes beter moest zijn.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik denk dat de kwaliteit van een goed cassettedeck beter zal zijn als met dit ding.
Kwestie van te voren even goed de koppen schoon te maken (wattenstokje en wat alcohol) en het ingangsvolume niveau op je computer goed afregelen. Verder valt de kwaliteit van tapes altijd tegen in vergelijking met al het digitale materiaal wat je tegenwoordig luistert.

[ Bericht 4% gewijzigd door GateWayX op 15-04-2010 13:08:26 ]
pi_80344398
Ik ga eens proberen die koppen eens schoon te maken. Vriend van me had misschien nog een ander cassettedeck voor me. Ga ik het daar nogmaals mee proberen. Ik houd me echter aanbevolen voor dit apparaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')