![]()
![]()
Al weer het 17e topic over Johan Derksen. De hoofdredacteur van tijdschrift Voetbal International heeft de meest gevreesde mening in de voetbalwereld, maar doet hier zelf luchtig over.
Verklaring TT: Johan vindt nog genoeg ruimte om zich geloofwaardig te uiten, ook in zijn column, maar in zijn TV-programma wordt hij door de gladde presentator Wilfred Genee van het ene gesponsorde onderdeel naar het volgende geleid. Derksen vult wekelijks de Toto in, wordt in de rug gesteund door Jupiler-drinkend publiek, luistert naar 'notoire klussers die bij het kopen van een wc-pot in de Gamma in een dug out worden getrokken om hun mening over voetbal te geven', bespreekt de Gillette Speler van de Week en maakt reclame voor zijn eigen blad, waarin AZ onder Scheringa altijd positiever werd neergezet dan andere clubs, omdat Scheringa een flink sponsorbedrag aftikte. 'Onafhankelijke sportjournalistiek bestaat dus niet meer', zo citeren wij Johan.
Vorige topic:
Johan Derksen #16 - I wish I was in the land of cotton..Leer de man beter kennen:
Uitzending KRO's Zondagavond Laat van 3 januari 2010Johan is regelmatig te zien in andere TV-programma's. Zo was hij o.a. te gast in Pauw & Witteman, De Wereld Draait Door, Hoe wordt 2010?, Business Class, Wat vindt Nederland? en Zondagavond Laat. Zijn vrouw Isabelle zegt dan ook: "als ik je wil zien, zet ik de TV wel aan".
Op Radio Rijnmond presenteert de besnorde held iedere week het programma 'Muziek voor volwassenen'. Het mag duidelijk zijn dat Johan voetbal ziet als werk en muziek als een grote passie.
Laatste post
quote:
Pff zo lang geleden en als kind kijk je er anders tegen aan ... Ik ha d er geen problemen mee..
Maar Beenhakker was ook sympathiek in mijn ogen toen ie me trainde bij Veendam.. tis dat ie nog een achterstallige rekening had bij mn pa ...
[ Bericht 8% gewijzigd door Morpheus2002 op 14-04-2010 10:03:32 ]