Pff zo lang geleden en als kind kijk je er anders tegen aan ... Ik ha d er geen problemen mee..quote:
Media magnaat in Nederland geworden via VIquote:Op woensdag 14 april 2010 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Nu alweer bij Pauw & Witteman, hij mag wel kotsen van dat Hilversumse wereldje maar hij zit er wel 3 keer per week.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:27 schreef Vic_Vega het volgende:
Deze blijft legendarisch, die blik van hem op 00:11
dat is ook een raar wijf ook.....wil ze paling eten gaan verbieden, tering.....get a life zeg ik danquote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Veerboot het volgende:
Tegen die chick van de Partij van de Dieren gisteren, die boos was dat ze werd onderbroken: "Er komt ook een hoop onzin uit."
PvdD zou verboden moeten worden volgens de wet.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat is ook een raar wijf ook.....wil ze paling eten gaan verbieden, tering.....get a life zeg ik dan
Ja, ik:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Hg6 het volgende:
Johan schijnt vandaag in de Volkskrant te staan.
Iemand een scan?
Dank!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ja, ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie tv was dat. Genee was oprecht geïrriteerd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:08 schreef Veerboot het volgende:
Hey, das mijn gifje.
---
Gisteren met Genee was een beetje onder de gordel:
Niet helemaal. Genee koos niet (alleen) vanwege het geld voor Talpa. Hij kon daar de in zijn ogen voetbalpresentatiehoofdprijs - zondagavond 7 uur - gaan doen en werd baas van de hele voetbalafdeling van Talpa. Carrièreverbetering dus. Ligt bij Advocaat wel ietsje anders, al zal die ook zeggen dat Rusland een verbetering is ten opzichte van België. Persoonlijk vond ik de stap van Genee in ieder geval wel te billijken, die van Advocaat een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef planethugo het volgende:
nu stelde genee zich uit het niets erg aan. Maar derksen had wel gewoon gelijk
http://www.vi.nl/Beste-Johan.htmquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:42 schreef Fargo het volgende:
Oh, helemaal vergeten waarom ik hier eigenlijk naar toe ging. Heeft iemand voor mij het mailadres wat Johan op de redactie leest?
derksen@vi.nlquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:42 schreef Fargo het volgende:
Oh, helemaal vergeten waarom ik hier eigenlijk naar toe ging. Heeft iemand voor mij het mailadres wat Johan op de redactie leest?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Hg6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou bovenstaande webmaster van Eredivisie Live eigenlijk wel weten dat Doordekken bestaat?!?
Lolquote:Op zondag 25 april 2010 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Ook JD ontkomt niet aan de oranjegekte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Doordekken? Wordt dat nog steeds wekelijks opgenomen?
Ik vond je avatar gewoon grappig.quote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
hehe.. ik weet het echt niet, heb al een tijdje geen EL meer.
Not dun.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef bascross het volgende:
De Snor staat vandaag in de VI met twee chicks aan zijn zij. Wat zou zijn vrouw hiervan vinden?
en ik maar deken dat het hier over voetbal gaatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef bascross het volgende:
De Snor staat vandaag in de VI met twee chicks aan zijn zij. Wat zou zijn vrouw hiervan vinden?
Hij profileert zich als een mister bigstar en kraamt louter onzinnige teksten uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:16 schreef bascross het volgende:
Zijn rol is daarvoor te marginaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef bascross het volgende:![]()
Ik wil hem straks wel even inscannen. Overigens heb je als echte Johan Derksen fan de VI gewoon thuis.
Als je haar maar goed zit.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Zijn rol is daarvoor te marginaal.
Al die nerds die wel eens aan de bar zitten bij VI, daar heb ik weinig mee.
Je gevoel voor humor is bijna net zo bedroevend als je zangkwaliteiten. Dat is vast de reden dat je presentator van dit programma bent geworden.quote:
Ah.. respect in ieder geval voor je poging.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:03 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is bijna net zo bedroevend als je zangkwaliteiten. Dat is vast de reden dat je presentator van dit programma bent geworden.
Ah, plattelandshumor. Daar houdt Hans van. Je vader in ieder geval, Hans.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ah.. respect in ieder geval voor je poging.
Cambuur niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Alle topclubs waar Johan gespeeld heeft vallen om. Veendam, Haarlem, straks misschien nog MVV..
Ik ga in de rust van Barca - Inter wel even scannen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
K*t, was net in supermarkt, maar vergeten foto te checken.
In de hoop dat het zo wat minder opvalt dat hij met een stijve lul tussen die 2 vrouwen staat.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:44 schreef Waaghals het volgende:
Broek lekker opgetrokken tot aan de ribben
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/quote:Johan Derksen en Wilfred Genee hadden het samen weer ouderwets gezellig tijdens het programma Voetbal International. Wilfred verweet trainer Dick Advocaat dat hij voor het grote geld kiest door naar Rusland te vertrekken. Volgens Johan heeft Wilfred absoluut geen recht van spreken omdat hij zelf in 2005 ook 'voor het grote geld ging' door over te stappen naar Talpa.
Dan ga ik toch minder kijken. Die uitzendingen op vrijdag zijn al niet echt de moeite waard, en die Medendorp kan ik totaal niet uitstaan.....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef Hg6 het volgende:
Jeeeuuuhhhh!!! Bert en Jan i.p.v. Hansie![]()
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-jan-medendorp.html
Kampioen open deuren intrappen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
PVH is wel irritant maar bij die EL wedstrijden zegt hij wel zinnige dingen vind ik.
Idd. Dat moet wel een complot zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel opmerkelijk dat twee van z'n voormalige clubs intussen failliet zijn
Of dat het bestuur zichzelf is gaan overschatten, nadat ze zo'n wereldvedette in huis hebben gehad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:25 schreef chufi het volgende:
Betekent alleen maar dat ie geen topvoetballer was .. en dus altijd bij matige teams heeft gespeeld.
deze week kwam het te vervallen omdat er geen medewerkers op de redactie aanwezig waren. volgende week is het er gewoon weer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:48 schreef Veerboot het volgende:
Is Beste Johan gestopt trouwens? Al twee weken geen nieuwe episode meer.
Ik keek het vaak, maar Doordekken, Beste Johan en VI op TV is wel een overkill aan dezelfde mening.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Beste Johan nog de moeite waard?
en soms maar halve antwoorden geeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Beste Johan is het wel het minst leuk omdat hij dan niet getergd wordt door een irritante Wilfred.
Hij is er weer hoorquote:
Bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Johan vanavond bij Knevel en Vd Brink te gast.
relaxtement....zeker even kijken dan vanavond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
leuk, wat zou de reden zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef DrDentz het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:13 schreef HaagsPietje het volgende:
opgehypte terrorisme [..] omdat een of andere woestijnkneus wat dreigende woordjes gesproken heeft![]()
want hij vindt Wilders een eersteklas demagoogquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat hij er nog even aan toevoegt dat ook zijn leven behoorlijk aangetast is door Marokkaanse jongeren, maar dat hij nog wel te veel innerlijk fatsoen heeft om op Wilders te stemmen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef PIETR het volgende:
Loopt weer heerlijk te rellen bij Knevel en v/d Brink.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef HaagsPietje het volgende:
die man heeft geen greintje fatsoen...zo iemand de grond inboren tijdens zn afscheidsinterview....tactisch iets overbrengen is johan vreemd....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het ook niet netjes van Johan. Hij heeft gelijk, maar als iemand afscheid neemt zeg je dat anders.
dit soort reacties maar dan in het echte leven bevestigt dus waarom ik liever in Frankrijk woon dan in Nederlandquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dit soort reacties maar dan in het echte leven bevestigt dus waarom ik liever in Frankrijk woon dan in Nederlandte veel agressieve hufterige ongemanierde zielepoten in dit landje vergeleken met 20 jaar terug.
fout, hij zit daar in zijn rol van sportjournalist om te babbelen over oranje en de zogenaamde terroristendreiging.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef Stiggie het volgende:
Hij zit er om zijn mening te geven. Als niemand dat zou doen zou het saai worden.
Die man van de SGP is niet van deze tijd. Bij een afscheid mag je best de pieken meenemen maar de dalen horen er natuurlijk net zo goed bij.
Fout, hij zit daar als gast die overal over mee kan praten, daarom zitten ze allemaal tegelijk aan 1 tafelquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
fout, hij zit daar in zijn rol van sportjournalist om te babbelen over oranje en de zogenaamde terroristendreiging.
wat hij hier deed was zijn subjectieve persoonlijke mening geven die hij ongevraagd gaf over een onderwerp wat geen enkel raakvlak met zijn vakgebied heeft.
totaal overbodig en ongepast dus.
om even op hetzelfde niveau als jou te reageren:quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Fout, hij zit daar als gast die overal over mee kan praten, daarom zitten ze allemaal tegelijk aan 1 tafel
uitzendinggemist.nl?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef Beerdepo het volgende:
Weet iemand waar je de herhaling kan kijken?
Had ik niet verwacht van je.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef HaagsPietje het volgende:
die man heeft geen greintje fatsoen...zo iemand de grond inboren tijdens zn afscheidsinterview....tactisch iets overbrengen is johan vreemd....
Je had van een troll niet verwacht dat hij zou gaan lopen trollen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van je.
Hij boort hem toch niet de grond in? Die man kan wel ergens tegen hoor.
Thanks.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Beerdepo het volgende:
Heb hem geloof ik
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10982038&md5=395339c4e5997e8d30857ec71e2fb9aa
Ik geloof niet in trollen. Ik reageer nog serieus op DAM als het moet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je had van een troll niet verwacht dat hij zou gaan lopen trollen?
Gewoon zijn mening toch? Sinds wanneer is het ongevraagd en ongepast als iemand zijn mening geeft?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
fout, hij zit daar in zijn rol van sportjournalist om te babbelen over oranje en de zogenaamde terroristendreiging.
wat hij hier deed was zijn subjectieve persoonlijke mening geven die hij ongevraagd gaf over een onderwerp wat geen enkel raakvlak met zijn vakgebied heeft.
totaal overbodig en ongepast dus.
ach ik vind johan best vermakelijk hoor, in zijn rol als semi-cabaretier bij VI maar in real life zou ik echt niets met zo'n hork te maken willen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van je.
Hij boort hem toch niet de grond in? Die man kan wel ergens tegen hoor.
Zo is Johan. Op de begrafenis van zijn vader schijnt hij ook de hele zaal geshockeerd te hebben door even de waarheid over zijn pa te vertellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het ook niet netjes van Johan. Hij heeft gelijk, maar als iemand afscheid neemt zeg je dat anders.
Dat is m.i. een heel andere kwestie dan dit geval met v/d Vlies. Die man krijgt al jaren enorm veel respect dat hij totaal niet verdient.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zo is Johan. Op de begrafenis van zijn vader schijnt hij ook de hele zaal geshockeerd te hebben door even de waarheid over zijn pa te vertellen
kun je dat wetenschappelijk aantonen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is m.i. een heel andere kwestie dan dit geval met v/d Vlies. Die man krijgt al jaren enorm veel respect dat hij totaal niet verdient.
Ik ken hem verder niet, en ik ken ook geen mensen die enorm veel respect hebben voor mensen die bij de vrouwen denigrerende SGP zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is m.i. een heel andere kwestie dan dit geval met v/d Vlies. Die man krijgt al jaren enorm veel respect dat hij totaal niet verdient.
Als ik zou willen zou ik best genoeg empirisch bewijs kunnen vinden dat hij op Fok! continu een veer in z'n reet krijgt die hij totaal niet verdient gezien z'n abjecte opvattingen. Rechtlijnigheid en onvermogen om nieuwe inzichten te vergaren worden onterecht gezien als een deugd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kun je dat wetenschappelijk aantonen?
abject en infaam?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik best genoeg empirisch bewijs kunnen vinden dat hij op Fok! continu een veer in z'n reet krijgt die hij totaal niet verdient gezien z'n abjecte opvattingen. Rechtlijnigheid en onvermogen om nieuwe inzichten te vergaren worden onterecht gezien als een deugd.
Ik ben het ook eens met Johan, maar om nou de term 'het slaat als kut op Dirk' erbij te halen, mwa..quote:
Het maakt hem alleen maar vermakelijker en realistischer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Johan, maar om nou de term 'het slaat als kut op Dirk' erbij te halen, mwa..
Dat had hij best anders kunnen formuleren. Wat een hork is het toch soms...
mee eens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Johan, maar om nou de term 'het slaat als kut op Dirk' erbij te halen, mwa..
Dat had hij best anders kunnen formuleren. Wat een hork is het toch soms...
Wat een koning.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan over die tatoeëerder die zelf helemaal onder de tatoeages en piercings zit: "Die man misstaat het ook niet."
Één woord voor: tragisch...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef Paul het volgende:
Johan werd gisteren nagedaan bij tv kantine:
Sloeg egt als een kut op Dirkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef Paul het volgende:
Johan werd gisteren nagedaan bij tv kantine:
Nee vind ik niet, hij wordt juist steeds beter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef addictivebeat het volgende:
wat een misselijk mannetje is het toch geworden in de loop der jaren dat hij op tv verschijnt
wie bedoel je? Balkenende? Paul de Leeuw?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef addictivebeat het volgende:
wat een misselijk mannetje is het toch geworden in de loop der jaren dat hij op tv verschijnt
Jeroen Pauw, denk ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
wie bedoel je? Balkenende? Paul de Leeuw?
Dat valt ook weer mee. Maar hier en daar mag hij best wat genuanceerder overkomen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef addictivebeat het volgende:
Tja, dan beland je van de regen in de drup.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:49 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt ook saai, als hij de grijze muis gaat uithangen die alles nuanceert en nooit met gepeperde uitspraken komt. Dan ga ik wel Studio Voetbal kijken.
Wazige mailtjesquote:Onderwerp: Stemmen op VVD Johan Derksen
Bericht: Beste Johan,
Je mag in Nederland stemmen wat je wilt. U dus ook. In het programma van Knevel en van den Brink van 3 juni 2010 kwam u, na invullen van de tekst, bij de PvdA uit. Was niets voor u, want u stemt op de VVD. U noemt die partij fatsoenlijk rechts. Nou, met alle respect maar volgens mij hebt u meer verstand van voetbal (zijn de meningen overigens ook over verdeeld). De VVD wil het ontslagrecht versoepelen, betekent dus eerder mensen op straat. De WW verkorten tot 1 jaar, betekent dus eerder in de bijstand. Mensen eerder dan 2020 langer laten doorwerken, betekent nog langer in de bijstand. Mensen met een huis van bijvoorbeeld 1,5 miljoen krijgen nog steeds hypotheekaftrek. Betekent dat deze nog vaker op vakantie kunnen of de meest gekke dingen kunnen kopen. De bijstandsmoeder en de ontslagen werknemers mogen verrekken. Jan met de pet is de klos. De laatste categorie heeft niet in de gaten dat ze gepakt worden door deze partij of ze hebben allemaal sadomasochistische neigingen. Is dat fatsoenlijk rechts? U wilt de PvdA niet aan de macht door VVD te stemmen. Nou, veel succen met de ikke, ikke en de rest kan stikke mentaliteit. Kruip de werkgevers maar in hun achterste. Blijkbaar is die enorme som geld die u met al uw bezigheden verdient bij de VVD het beste af. Enig solidariteit denken is u blijkbaar vreemd. Wat dat betreft hoort u echt thuis bij de VVD.
Mail dan iets terug van: "Dat is jouw mening, en dat mag, iedere gek mag zijn mening hebben in dit land, ook jij.quote:
Nee dat zou triest zijn en Johan zou dat niet chill vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mail dan iets terug van: "Dat is jouw mening, en dat mag, iedere gek mag zijn mening hebben in dit land, ook jij.
Johan Derksen."
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mail dan iets terug van: "Dat is jouw mening, en dat mag, iedere gek mag zijn mening hebben in dit land, ook jij.
Johan Derksen."
ik dacht dat hij nou wel in Austin zou zitten te genieten van de lokale blues heldenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan vanavond te gast bij Knevel en vd Brink
verre van geliefd......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:59 schreef rubje het volgende:![]()
![]()
![]()
maar ik vind het wel apart dat Derksen verre van geliefd is want tijdens de commercial break zag je hem helemaal alleen aan de tafel zitten terwijl iedereen weg was.
dat zegt volgens mij best wel wat.
Thnx voor de tip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Johan vanavond te gast bij Knevel en vd Brink
Denk dat zijn werkweek gister weer begonnen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik dacht dat hij nou wel in Austin zou zitten te genieten van de lokale blues helden
Volgende week begint VI weer, tevens moet er nog een blaadje gevuld worden. Terwijl iedereen nog loopt te stinken in hun hol gaat beste Johan met zijn stalen ros de competitie aan de met lokale postbode.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik dacht dat hij nou wel in Austin zou zitten te genieten van de lokale blues helden
Ja, en die vakantie heeft hem ook goed gedaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Hij ziet er weer redelijk afgetraind uit.
en dan 2 presentatoren die of zelf geen zak van voetbal begrijpen of de kijkers als debielen behandelt. 3x vragen: dus de gemeenschap betaalt de salarissen van die spelers?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef PLAE@ het volgende:
Hij heeft z'n punten van de afgelopen maanden even kunnen herhalen. Prima toch
quote:De rubriek Beste Johan, waarin hoofdredacteur Johan Derksen vragen van lezers beantwoordt, beleeft z'n herstart woensdag 9 augustus.
Vanaf dit moment is het dus ook weer mogelijk om uw vragen aan Johan Derksen voor te leggen. De rubriek zal iedere woensdag op deze site verschijnen rond 15.30 uur.
Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nsdag-9-augustus.htm
Arie Boonsma geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is toch met die kerel die zegt dat hij een klein piemeltje heeft?
Door zn vrouw om niet thuis te komen ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zoudt ie der betaald voor krijgen?![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef stefan-WoW het volgende:
De eerste uitzending van Beste Johan is met een week uitgesteld door onvoorziene omstandigheden.
Kapper is een nogal laatdunkende kwalificatie voor de haararchitect.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Roberto258 het volgende:
Ah, de kapper is terug van vakantie?
Hij zal wel naar de haararchitect zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef stefan-WoW het volgende:
De eerste uitzending van Beste Johan is met een week uitgesteld door onvoorziene omstandigheden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksenquote:According to some bystanders Derksen had threatened Cambuur players that they "would indeed get a good licking". The charge fueled the debate on the ever more violent behaviour shown on the pitch.[10][11]
Cambuur won the rough game 3 to 1.[12] Johan Derksen received a monetary fine (150 fl.) and was suspended for four games. His colleagues Dick Nanninga (3 matches, 100 fl. fine) and Jan Bont (1 match, 100 fl.) were also punished by the arbitration committee.[13]
A week later Johan Derksen was put up for sale. In a statement Veendam said his bad behaviour in the match against Cambuur was the last straw.
wtfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Casualty het volgende:
Die Engelstalige wiki van Johan![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef Casualty het volgende:
Die Engelstalige wiki van Johan![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Dat belletje van Jan op het eindequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Paul het volgende:
Derksen bij Jensen![]()
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7427
Geniale Janquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Paul het volgende:
Derksen bij Jensen![]()
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7427
Morgen kijken!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Johan's contact is inmiddels met pensioen en woonachtig in Thailand. Heeft Wilfred weer gespreksstof.
Waar heb je die reactie van Johan vandaan? En hoe weet je dat hij helemaal geen getuige was?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan geen meineed gepleegd hebben want hij was geen getuige.
Shownieuws hè.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef zlakto het volgende:
[..]
Waar heb je die reactie van Johan vandaan? En hoe weet je dat hij helemaal geen getuige was?
Hahaha, ja natuurlijk! Ieder gerespecteerd persoon heeft wel een website. Anders tel je toch niet meer mee in deze wereld?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Heeft die boerenlul uit de Betuwe nu ook al zijn eigen site dan
En welke mongolen site heb je dit vandaan ? Moet gewoon wel Shownieuws zijn , of de Telegraaf . Wat een slecht verhaal zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef stefan-WoW het volgende:
Voor maanden achter de tralies vanwege meineed? FIOD ONTMASKERT JOHAN DERKSEN ALS LEUGENAAR!
Dit bericht is geplaatst op 12-08-2010 om 01:00:00
Verdwijnt Johan Derksen binnenkort voor maanden achter de tralies? De hoofdredacteur van Voetbal International en het gezicht van de tijdens het WK, dagelijkse talkshow VI Oranje op RTL 7 is door de Fiscale Opsporings en InlichtingenDienst (FIOD) namelijk ontmaskerd als een leugenaar in een rechtszaak aangespannen door een voetballer....
De website Sterrenstek citeert uitgebreid uit een brief van de FIOD waarin de hoogste baas, mr Appels, Derksen ontmaskerd als een leugenaar.
Derksen had in een rechtszaak, aangespannen door ex Den Haag-speler Rijaard, beweerd dat hij gegevens over mogelijke betrokkenheid van de speler bij een gokschandaal, gebaseerd zouden zijn op uItlatingen van ene Buitinga, volgens Derksen zijn contact bij de FIOD die hem gegevens toespeelde.
Maar FIOD-baas AppelS schrijft in brief aan de voetballer Rijaard dat na uitgebreid onderzoek is komen vast te staan dat bij de FIOD helemaal geen Buitinga werkt en Derksen zijn informant dus een hersenspinsel is van de VI-hoofdredacteur.
De conclusie is dat Derksen tijdens de rechtszaak dus een valse verklaring heeft afgelegd.
Op meineed staat in Nederland een gemiddelde gevagenisstraf van 3 maanden.
Die gevangenisstraf moet dat maar in de zomerstop van 2011 is hij precies op tijd weer terug voor het nieuwe seizoen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johan net in de avondeditie van Shownieuws: "De doodstraf is hier afgeschaft, maar ik vind dat ze me minimaal TBS moeten geven."
Alleen een echte baas zou zo reagerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Johan net in de avondeditie van Shownieuws: "De doodstraf is hier afgeschaft, maar ik vind dat ze me minimaal TBS moeten geven."
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Ja, Derksen houd zich ook niet aan de regels.. Je mag maar 2.30 min praten en dan stoppen over het onderwerp.. Hoor je het fluitje, praat ie gewoon doorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef fioooon het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering van Doordekken al gezien? Ze komen terug op de enorme voorspellingsfout die Derksen vorige week gemaakt heeft aangaande Excelsior - Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |