Heel erg bijna!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
engel uitslag binnen, op zich wel netjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kweet t nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Alvast gefeliciteerd Zwabber![]()
En Ynske dat schiet al lekker op heb je alles nou compleet??
En dat is? Over een paar uur? Dagen? Maanden?quote:
Leuk en liefquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
En ze willen niet leuk op de foto samenOh en feliway rules
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe een na laatste.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie mannen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Het gevaaaaaaar:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die grote en die kleine samen![]()
Ik wil ook zo een verwarmingshangmat kopen es, lijkt me zalig voor die chineesjes in de winter, en als dr zo een Hummer in kan hangen, dan kan een chineesje van 6 kilo max toch ook wel?
Qutje, tis geen droogrek, maar een droogoven, en ik heb t ergens in het carnibest topic gezet allemaal, moet je daar ff zoeken
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Hij houdt een Naartjie van 5 (en ooit 6) kilo wel. Moet je alleen na een jaartje de hoes vervangen, maar die kun jij prima in elkaar fröbelen.
Ik heb hier trouwens nog een frame liggen wat ik dubbel heb. Maja, ik kom voorlopig niet bij jou in de buurt. Als jij hier ooit langskomt kun je hem komen ophalen.
Jij hebt duidelijk nooit een Naartjie in dat ding zien springen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ik een beetje eng vind is dat honden anders springen dan katten, wat lomper qua gewicht zeg maar.
Maar zo een Hummer is toch wel huge, dat gaat vast ook niet heel erg lichtvoetig toch?
En als ze met dat ding neerstorten is het natuurlijk geen meters diep of zo![]()
Ik koop dr wel gewoon een hier, die dingen kosten geen drol toch?
Qutwijf, ik zat ff voor je te zoeken over die droogoven, meer staat hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4 en hier: Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |