quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zou mij dan juist niet steken als iemand met zo'n formaatje dat zou zeggen.
ik kreeg laatst opmerking "hangbuik" naar mn hoofd geslingerd door een man...
Wij hebben zo'n patient gehad. Was echt echt vreselijk, gecompliceerd hoor, al die problemen die ze heeft en had. Ze kreeg een maagbypass en liep in het begin alleen 2 rondjes om de tafel als beweging.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
En dan steek het tóch, ondanks dat de gene die het zegt, er zo uit ziet. Niet klikken als je een zwakke maag hebt.
Wft, jij? Maar jij bent toch een skinny bitch? Of is die achtergrondfoto op je hyves steen-oud?quote:
oe goeie ! tanden poetsen moest ik ook maar ff doen, goed voor nemen van me (iedere week opnieuw) maar ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef cybermans het volgende:
ff me tanden poetsen, arrow blijft maar bokken vanwege de brakke internet verbinding hier
tozzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben zo'n patient gehad. Was echt echt vreselijk, gecompliceerd hoor, al die problemen die ze heeft en had. Ze kreeg een maagbypass en liep in het begin alleen 2 rondjes om de tafel als beweging.
Ze is uiteindelijk 65k afgevallen, daarna is ze doorverwezen naar een andere kliniek.
Jammer, want ik zou graag weten hoe het nu met haar is.
Wow heftig. Die mensen hebben het echt heel zwaar. En dan nog niet eens het gewicht ansich, maar alles wat daardoor erbij komt kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik volg al een poos een weblog van een morbide obees iemand die in strijd is met zijn gewicht. Incluus cystes, maagballonnen, smetplekken en een gastric bypass. Erg hoor
Die smetplekken, je rook haar al als ze de lift uitstaptequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Vreselijk! Ik volg al een poos een weblog van een morbide obees iemand die in strijd is met zijn gewicht. Incluus cystes, maagballonnen, smetplekken en een gastric bypass. Erg hoor
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef cybermans het volgende:
@lein wat vind je van deze variant voor als iemand je vraagt over nog sporten (moet het wel bijdiegene thuiszijn)
moet je gewoon kaas bij de arm pakken en tegen kaas zeggen: .... vind dat ik meer moet sporten
en dan tegen de persoon die opmerking maakte: kunnen we jouw slaapkamer daarvoor gebruiken?
nee geen skinny bitch, maar niet dik. Sinds het dansen maar 2 kilo aangekomen en nu 53 wegend ('s ochtends, naakt) bij 1.68m maar dan alsnog.. geen broodjesbuik.. dus krijg ik een leuke opmerking. Toen ik zei: "NOU JA" zei hij: "ja de waarheid mag gezegd worden"quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wft, jij? Maar jij bent toch een skinny bitch? Of is die achtergrondfoto op je hyves steen-oud?
doei doeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee geen skinny bitch, maar niet dik. Sinds het dansen maar 2 kilo aangekomen en nu 53 wegend ('s ochtends, naakt) bij 1.68m maar dan alsnog.. geen broodjesbuik.. dus krijg ik een leuke opmerking. Toen ik zei: "NOU JA" zei hij: "ja de waarheid mag gezegd worden"![]()
om daarna proberen goed te maken door te zeggen dat hij jaloers is op mijn buik. Nou... wegwezen
goeie!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef cybermans het volgende:
@lein wat vind je van deze variant voor als iemand je vraagt over nog sporten (moet het wel bijdiegene thuiszijn)
moet je gewoon kaas bij de arm pakken en tegen kaas zeggen: .... vind dat ik meer moet sporten
en dan tegen de persoon die opmerking maakte: kunnen we jouw slaapkamer daarvoor gebruiken?
hoe vaak moeten brede mensen zich wassen om geen smetplekken te krijgen? Of is dat niet tegen te houden?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die smetplekken, je rook haar al als ze de lift uitstapte
53KG, dat klinkt bijna als ondervoedquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee geen skinny bitch, maar niet dik. Sinds het dansen maar 2 kilo aangekomen en nu 53 wegend ('s ochtends, naakt) bij 1.68m maar dan alsnog.. geen broodjesbuik.. dus krijg ik een leuke opmerking. Toen ik zei: "NOU JA" zei hij: "ja de waarheid mag gezegd worden"![]()
om daarna proberen goed te maken door te zeggen dat hij jaloers is op mijn buik. Nou... wegwezen
Ach, dat ligt maar net aan de bouw van de persoon in kwestiequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
53KG, dat klinkt bijna als ondervoed
truste en een nacht
ik bedoelde dat diegene die dat tegen me zei weg mochtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
53KG, dat klinkt bijna als ondervoed
truste en een nacht
precies ik zie er zeker niet ondervoed uit. Maar als de 'zware botten' bestaan, dan heb ik die nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, dat ligt maar net aan de bouw van de persoon in kwestie
Good for you - wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies ik zie er zeker niet ondervoed uit. Maar als de 'zware botten' bestaan, dan heb ik die niet
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoelde dat diegene die dat tegen me zei weg mocht
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoelde dat diegene die dat tegen me zei weg mocht
quote:
Ja goed he van AZquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat las ik nou? FC Twente heeft van AZ verloren?
Teruglezen steerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Godsiemeine Lein en CF en sidekick LieLie deed eens wat aardiger tegen Braam, joh!Die jongen bedoelt het toch goed, en jullie weten toch allemaal dat hij in z'n enthousiasme dingen roept die wellicht niet uitvoerbaar zijn? Maar dat zegt toch niets over de goede intenties van een persoon?
Maargoed, die passie van de CUL SC dames is ook wat ik zo leuk aan jullie vind.
Oh en Tavkap, Kaas en met name FF goed genuanceerd gereageerd.![]()
Salsa ging belabberd vandaag. Veel van partner gewisseld en ik moet zeggen dat een vrouw van 1.85min beweging zetten me toch ietwat moeizamer afgaat dan mijn eigen danspartner
van 1.70m die afgelopen maandag tentamen communicatietheorie gehad had, en Lielie, zij vond het ook een kuttentamen en wist niet of ze het gehaald had.
Ja boeie!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Teruglezen steerDat onderwerp was afgesloten
Lekker. Strand.quote:En over het tentamen: het is deel drie van drie, en de eerste twee heb ik gehaald. Dus er is hoop. Maar het is hier wel het tentamen waar volgens mij 60-70% op strand, of studievertraging door oploopt
nawww, jammer dat de salsa niet ging zoals je verwacht had, maar er is altijd een volgende keerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Godsiemeine Lein en CF en sidekick LieLie deed eens wat aardiger tegen Braam, joh!Die jongen bedoelt het toch goed, en jullie weten toch allemaal dat hij in z'n enthousiasme dingen roept die wellicht niet uitvoerbaar zijn? Maar dat zegt toch niets over de goede intenties van een persoon?
Rant no. 19287 in de CUL SC over intenties, ik lijk wel een langspeelplaat met maar één boodschap![]()
Maargoed, die passie van de CUL SC dames is ook wat ik zo leuk aan jullie vind.
Oh en Tavkap, Kaas en met name FF goed genuanceerd gereageerd.![]()
Salsa ging belabberd vandaag. Veel van partner gewisseld en ik moet zeggen dat een vrouw van 1.85min beweging zetten me toch ietwat moeizamer afgaat dan mijn eigen danspartner
van 1.70m die afgelopen maandag tentamen communicatietheorie gehad had, en Lielie, zij vond het ook een kuttentamen en wist niet of ze het gehaald had.
En Windigo, ja natuurlijk ben je een INFP!!Ik vind ze makkelijk te herkennen en toen ik jou zag was het wel meer een bevestiging van wat ik al dacht van je posts. Niets voor niets worden INFPs 'Healers' genoemd, in plaats van INFJ 'Mentors/Teachers'. Ik zou mezelf dus bijvoorbeeld nooit een 'Healer' kunnen noemen, maar kan me wel in de beschrijving van INFJ herkennen.
Oh, alsjeblieft Steer, ik zit al de hele dag met m'n hoofd in die teksten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja boeien!Daarom schreef ik ook 'deed' en ik ben pas klaar met voetbal kijken. Retteketet AZ
[..]
Lekker. Strand.![]()
ff serieus, ik duim met je mee dat je het gaat halen!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Braamyo het volgende:
En maak je over mij geen zorgen hoor, Lein en Lielie hebben zeer adequaat gereageerd, mischien vroeg ik er per ongeluk ook een beetje om, al was het dan onbewust
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]het feit dat ik zeker weet dat je CF daar *per ongeluk* uit hebt gelaten maakt jou denk ik bijzonder voor deze SC.
Hoe gaat de studie, lukt het nog of nemen de boeken de overhandquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
"ik denk dat de vergadering niet zo lang duurt hoor"
Ik ben voor vandaag gestopt. En het gaat langzaam, maar gestaag. Sommige teksten hebben we eerder behandeld, dus dat maakt het iets makkelijker om overzicht te krijgen en verbanden te leggen tussen teksten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe gaat de studie, lukt het nog of nemen de boeken de overhand
Werk je thuis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo een klein wodkaatje drinken en daarbij een halve BLT-wrap nuttigenTrek!
Zal ik morgenochtend naar yoga gaan? Ik moet eigenlijk werken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo een klein wodkaatje drinken en daarbij een halve BLT-wrap nuttigenTrek!
Zal ik morgenochtend naar yoga gaan? Ik moet eigenlijk werken.
Je doet het iig beer dan mij, ik heb me boeken nog niet eens open gedaan vandaagquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben voor vandaag gestopt. En het gaat langzaam, maar gestaag. Sommige teksten hebben we eerder behandeld, dus dat maakt het iets makkelijker om overzicht te krijgen en verbanden te leggen tussen teksten.
Ik heb m'n laptop bij me, dus ja, het kan! Maar de ervaring heeft me geleerd dat ik op kantoor beter werkquote:
De mensen zijn heel normaal behalve op dat moment dat de pc aan gaat. Dan veranderen ze in een typlustige, topics verslindende monsters waardoor het voor de gewone medemens niet meer bij te houden is.quote:
Hoe lang was je ook al weer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, in vergelijking met jou misschien, op zich valt het mee hoor
Dat heb ik jou volgens mij nog nooit verteld. Plus dat je een foto wilde hebben, dus doe eerst zelf maar eens een inschattingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe lang was je ook al weer?
Kweet nog dat ik tegen DH moest op kijken, dus hem label ik gewoon lang :p
Always look on the bright side...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zijn iig weer fijn veel calorieen!
ja maar toch laat ik zulke dingen verder nog maar even links liggen denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zijn iig weer fijn veel calorieen!
Veels te vroeg.. veels te vroegquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef LieLie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik om zes uur weg moet voor het tentamen donderdag
chocolade wrs. Hadden ze al gezegd dat veel mensen daarop reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar wel max caloriën, maagpijn komt door de kou?
zes uur weg? Arm kind!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef LieLie het volgende:
Had ik al gezegd dat ik om zes uur weg moet voor het tentamen donderdag
daaromquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, om half negen begint het tentamen.. Eigenlijk kan ik er helemaal niet zo vroeg zijn, maar lief en ik doen een trein/auto-wisseltrucquote:
1,73 M ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat heb ik jou volgens mij nog nooit verteld. Plus dat je een foto wilde hebben, dus doe eerst zelf maar eens een inschatting
in vergelijking met DH is het merendeel een kleintje van hierquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Iedereen is in elk geval kleinerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in vergelijking met DH is het merendeel een kleintje van hier
DH is CUL's grote vriendelijke reusquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in vergelijking met DH is het merendeel een kleintje van hier
1,76 braam..quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah ik ga geen Centimers gokken zonder teminste een hint, hoger of lager?
Ik ben groterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben groter
Ja, schattig schattig, nu weten we het wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*grinquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, schattig schattig, nu weten we het wel hoor
idd. weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das weer eens wat anders om genoemd te worden hé?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, schattig schattig, nu weten we het wel hoor
Ik ben ook best wel pittig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vind je helemaal niet zo schattig eigenlijk
Don't take this the wrong way, maar ik vind je juist wel pit uitstralen
Brede mensenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe vaak moeten brede mensen zich wassen om geen smetplekken te krijgen? Of is dat niet tegen te houden?
Dat wist ik !quote:
Echt? Ik dacht dat je maar een paar cm kleiner was dan ik! Of had je toen hakken aan, op die meet?quote:
Ik wist wel dat je het niet over mijn post had hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef DarkElf het volgende:
@ lielie het een sluit het ander niet uit toch?
ik en hakken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je maar een paar cm kleiner was dan ik! Of had je toen hakken aan, op die meet?
Dat is nog altijd het eerste waaraan je denkt als je aan mij denkt hequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik en hakken?dat lijkt me niet heel waarschijnlijk
misschien was het de alcohol?
ja dacht ff snel zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het niet over mijn post had hoor
Wel mooi om te zien dat je editte
We kennen elkaar hè.
de laatste keer dat ik opgemeten was, op gemeentehuis was het 1.64 maar dan wel met schoenen aan (sneakers)quote:
nee hoor maar moest ff denken wanneer ik jou gemeet heb en dat is pas 1 keer geweest en dat was toenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is nog altijd het eerste waaraan je denkt als je aan mij denkt he
nou ja. Ik had je (ook nuchter) langer ingeschatquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor maar moest ff denken wanneer ik jou gemeet heb en dat is pas 1 keer geweest en dat was toen
dat kanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
nou ja. Ik had je (ook nuchter) langer ingeschat
en nu ga ik wodka drinkenWelterusten!
Val je daar meteen van in slaap danquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
nou ja. Ik had je (ook nuchter) langer ingeschat
en nu ga ik wodka drinkenWelterusten!
Ik zou het niet weten, Steer. Ik mag zonder paspoort niet verder dan Utrecht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, ik zoek nog een goed, betaalbaar restaurant (hoofdgerechten < 20 EUR of driegangenmenu < 30 EUR) )met een goede vegetarische kaart in het centrum van Breda. Wie helpt?
Dat heb ik als Xena weer binnen komt met alweer een veldmuisje in haar bekkie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan zie ik May blij door de kamer lopen en dan denk ik weer eens, wat een wonder dat ze zo is opgeknapt. mijn moppie
Ja, super hequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan zie ik May blij door de kamer lopen en dan denk ik weer eens, wat een wonder dat ze zo is opgeknapt. mijn moppie
Enige keren dat ik in Breda heb gegeten was in echte vleeshuizenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, ik zoek nog een goed, betaalbaar restaurant (hoofdgerechten < 20 EUR of driegangenmenu < 30 EUR) )met een goede vegetarische kaart in het centrum van Breda. Wie helpt?
ja ben echt gek op mn beestjes en ben echt zo blij dat het allemaal zo goed is gekomen, hoewel ze niet 100% gezond is en ik haar goed in de gaten moet houden maar ik hoop dat het blijft gaan zoals het nu gaatquote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, super he
Dat heb ik ook bij Xena trouwens. Nooit verwacht dat ze weer zo bijna helemaal beter is!
Mmm sojacrèpeje met monchou & een wijntje
Weet je de naam nog?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Enige keren dat ik in Breda heb gegeten was in echte vleeshuizen. De Argentijn daar is erg lekker
.
Los Toros zie ik nu, ik herkende het aan de foto'squote:
Lol, ik ben net zo deze morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 07:28 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
*kraak* *piep*
Gister weer gesport en Golfer je hebt helemaal gelijk! Roeien is stom!
Gelukkig zat er een prettig gestoorde dame naast me en toen hebben we speedboot gespeeld.
Wat voor spelletje? Het zijn wel allemaal energiezuinige apparaten, de stroom van de display komt door je beweging.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lol, ik ben net zo deze morgensterker nog, de laatste tijd ben ik iedere morgen zo, bleh ! ochtenden !
Heb je trouwens al een geprobeert een spelletje te spelen met de roei, dingen. Die kun je er ook op spelen als je een digitaal schermpje hebt op je roei aparaat. En roeien is inderdaad echt heul stom.
Jah dan heb je wss spelletjes, ehm roei wedstrijdjes en visjes vangen heb ik wel eens gespeeld. Kan dus ook bijvoorbeeld tegen een prettig gestoorde dame die naast je zitquote:Op woensdag 14 april 2010 07:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor spelletje? Het zijn wel allemaal energiezuinige apparaten, de stroom van de display komt door je beweging.
Haha, dat lijkt me wel leuk ja! Maar een roeiwedstrijd verlies ik van haar.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dan heb je wss spelletjes, ehm roei wedstrijdjes en visjes vangen heb ik wel eens gespeeld. Kan dus ook bijvoorbeeld tegen een prettig gestoorde dame die naast je zit
schiet lekker opquote:Op woensdag 14 april 2010 08:05 schreef Aure het volgende:
Ik ben zooo chagrijnig. Ik moest dus vandaag werken, had me hier in de buurt ingepland. Vervolgens werd me gevraagd of ik misschien ergens anders kon werken ivm mensen tekort. Prima was ook nog redelijk in de buurt (moet vroeg beginnen dus dan wil ik altijd zo min mogelijk reizen). Toen kon dat weer niet doorgaan omdat er problemen waren met iets, dus werd er een deal gemaakt dat ik reserve zou staan voor plaatsen hier in de buurt en alsik niet werd opgeroepen werd ik meer uitbetaald dan je gewoonlijk krijgt als reserve (fair deal omdat ik vrij flexibel ben geweest). Anyway werd ik gisteravond laat (om 11 uur ofzo) gebeld of ik in kon vallen in fucking amsterdam. Das mij toch echt een beetje te ver (ochtendhumeurtje, dan heb ik geen zin om om half 6 de trein te hebben), dus toen mocht ik later beginnen (om 8 uur daar zijn, dat vind ik dan al een stuk beter), best relaxt van ze
Dussss ik zit om kwart voor 7 in de trein, belt mn teamgenootje me om kwart over 7 op dat er geen flyers zijn binnengekomen dus dat we niet hoeven te werken..
![]()
Nu is mijn ochtendhumeur groter dan ooit tevoren
Story of my sundaysquote:Op woensdag 14 april 2010 08:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Beuh. Ik kan uitslapen vandaag. En het lukt niet.
Nou dat hoor ik vanmiddag.. We krijgen wel iets betaald maar hoeveel dat gaat zijn.. Geen idee.. Eigenlijk wil ik gewoon mijn deal die ik eerder had geslotenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
Maar krijg je nu wel betaald voor de geinvesteerde tijd?
Adem inquote:Op woensdag 14 april 2010 08:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!![]()
HEELP, wat doe ik mezelf aan met die TT! Maak em vol, MAAK EM VOOOOOLL!!!!
Hoop dat ze optijd zijn aangezien we redelijk vlot gaanquote:Op woensdag 14 april 2010 08:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Adem in
Adem uit
En nu ga je naar het CUL FB topic en vraag je of ze de TT in iets anders willen veranderen omdat je er spijt van hebt. Geen probleem maken van iets dat geen probleem is
Dan moet FFT er een topic report bij doen. En daarin ook zetten wat de TT moet wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:40 schreef cybermans het volgende:
Hoop dat ze optijd zijn aangezien we redelijk vlot gaan
je ouders vetmesten voor kerst?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:49 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, logisch dat je een ochtendhumeur daarvan krijgt aure.
ik ben witte chocolade panna cotta aan het maken. Mijn schoonouders komen eten dus das een mooie gelegenheid voor een heel lekker slecht toetje
ja tuurlijkquote:
tijdens het maken vast ook wel of niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja tuurlijk
(tis ook echt goddelijk lekkerdus ik ga sowieso er wat van nemen)
nee joh, veel te vroeg voor zulke dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
tijdens het maken vast ook wel of niet?
wat/waar is de OUD SC?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekker kinderachtig. SOL zit in de OUD SC te klagen over bepaalde users hier en over dat t zo snel gaat met de topics
gelukkigquote:Op woensdag 14 april 2010 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb in- en uitgeademd, en tis goed zo. Ik spot toch vaker met mezelf
alweer?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekker kinderachtig. SOL zit in de OUD SC te klagen over bepaalde users hier en over dat t zo snel gaat met de topics
Klopt. Vorige keer klaagde ze ook over bepaalde users. Ook noemde ze toen namen. Maargoed, ze moet t lekker zelf wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind alleen dat ze het snel vind gaan
ja, alhoewel over bepaalde users wel lullig is om dat in een ander forum te gooien.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klopt. Vorige keer klaagde ze ook over bepaalde users. Ook noemde ze toen namen. Maargoed, ze moet t lekker zelf weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
no-wedding?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:13 schreef TAV74 het volgende:Goedemorgen. Al ruim een uur op mijn plek en nog niet wakker
![]()
Zo maar eens echt iets nuttigs doen, dan gaat de dag een stuk sneller. Dan lekker op tijd naar huis om met de cateraar de deal rond te maken voor onze No-wedding party in de tuin van mijn ouders eind meiBen benieuwd hoe zeer dat in de papieren gaat lopen.
oh wie dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klopt. Vorige keer klaagde ze ook over bepaalde users. Ook noemde ze toen namen. Maargoed, ze moet t lekker zelf weten
ach, ben al vaak genoeg onderwerp in OUD geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 09:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
wat moeten die moeders nou over jou ouweneuzelen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ben al vaak genoeg onderwerp in OUD geweest
positief toch alleen maar?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ben al vaak genoeg onderwerp in OUD geweest
Shit, dat heb ik gemistquote:Op woensdag 14 april 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of heb je hem ook in die sc uit de broek laten hangen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:Vanmiddag weer warm lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
lekker, ik zou zo een francaise, spanjaard of italiaan kunnen zijn die 2x warm eten.quote:
en veel whiskey?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Wij vieren ons samenzijn(we wonen 5 jaar samen dit jaar) en ons voornemen niet te gaan trouwen. Tuinfeest met BBQ en een retegoede band, stuk gezelliger dan trouwen
Alleen voor de selecte groep die tot in de kleine uurtjes blijft hangenquote:
wel geregistreerd partnerschap? of ook niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Wij vieren ons samenzijn(we wonen 5 jaar samen dit jaar) en ons voornemen niet te gaan trouwen. Tuinfeest met BBQ en een retegoede band, stuk gezelliger dan trouwen
CUL wordt toch uitgenodigd daarvoor?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen voor de selecte groep die tot in de kleine uurtjes blijft hangen
jaa ik werd gelijk wakkerquote:Op woensdag 14 april 2010 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en veel whiskey?
FFT, al over de schrik heen?
Kan je toch precies hetzelfde met trouwen doenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
We zijn al Notarieel verbonden door een samenlevingscontract en een huis. Dat was het wel verder, we zitten toch al aan elkaar vastquote:Op woensdag 14 april 2010 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel geregistreerd partnerschap? of ook niet?
en welke band komt er
jij een buikquote:Op woensdag 14 april 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
nee tis mijn buik en lekker van niemand anders![]()
oeh, die 2e man van links op die toetsenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We zijn al Notarieel verbonden door een samenlevingscontract en een huis. Dat was het wel verder, we zitten toch al aan elkaar vast![]()
Deze band :
http://www.winedrunkpatrolmen.nl
@Cybermans: alles kan, maar als je beide niets met trouwen hebt doe je het toch gewoon op de manier die je zelf het leukste vind
pedal steel guitar, geen toetsenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeh, die 2e man van links op die toetsen
Jaa ik snap jullie wel hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We zijn al Notarieel verbonden door een samenlevingscontract en een huis. Dat was het wel verder.
Deze band :
http://www.winedrunkpatrolmen.nl
@Cybermans: alles kan, maar als je beide niets met trouwen hebt doe je het toch gewoon op de manier die je zelf het leukste vind
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeps, sorryMaar goed, doe hem maar de groeten
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
zo, weer eens de keuken induikt om een soeppie te maken. Moet goed eten roept iedereen en soep gaat er altijd wel in
simpel tomatenbasilicum soepje. (gepelde tomaten, zongedroogde tomaten, uitje, knoflook, beetje wijn, beetje bouillon, veel basilicum, wat room enzo)quote:
bouillon, altijd goedquote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
zo, weer eens de keuken induikt om een soeppie te maken. Moet goed eten roept iedereen en soep gaat er altijd wel in
Zal ik doen. Het is wel het meest wazige figuur van de band (hoewel, hij heeft nogal concurrentie), maar het is wel een ontzettend aardige gozerquote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeps, sorryMaar goed, doe hem maar de groeten
lekker!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
simpel tomatenbasilicum soepje. (gepelde tomaten, zongedroogde tomaten, uitje, knoflook, beetje wijn, beetje bouillon, veel basilicum, wat room enzo)
hij : wazigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Het is wel het meest wazige figuur van de band (hoewel, hij heeft nogal concurrentie), maar het is wel een ontzettend aardige gozer
en dan weer 4 dagen spierpijnquote:Op woensdag 14 april 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik doe mn best. vrijdag en zondag weer
absoluut niks mis mee hoor, maar het kwam zo over van we trouwen niet vanwege de kosten. Weet zelf nog niet eens waar ik aan wil. (eerste stap moet weer gezet worden aangezien ik nog elke dag alleen wakker wordquote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft er niets mee te maken. We hebben er gewoon niets mee, en al helemaal niet met zo'n vreselijke Twentse bruiloft met 250 mensen waarvan je de helft nauwelijks kent in zo'n stijf zaaltje met een matige top 40 band. Als we al zouden trouwen zou het ook zo'n feest als nu geworden zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
absoluut niks mis mee hoor, maar het kwam zo over van we trouwen niet vanwege de kosten. Weet zelf nog niet eens waar ik aan wil. (eerste stap moet weer gezet worden aangezien ik nog elke dag alleen wakker word)
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maareh... dan ben jij er toch voor de massage?
Die Twentse bruiloften zijn wel goed voor het bierquote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft er niets mee te maken. We hebben er gewoon niets mee, en al helemaal niet met zo'n vreselijke Twentse bruiloft met 250 mensen waarvan je de helft nauwelijks kent in zo'n stijf zaaltje met een matige top 40 band. Als we al zouden trouwen zou het ook zo'n feest als nu geworden zijn.
Klinkt logischquote:Op woensdag 14 april 2010 09:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
JB!
moest gisteren nog aan je denken (toen ik een glas Jim Bean voor me neus had)
Dat kun je wel zeggen ja, obers met gymschoenen aan en zuipen maar.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die Twentse bruiloften zijn wel goed voor het bier
wat is een Twentse bruiloft dan? Bij bruiloft denk ik aan gebeuren in stadhuis en evt kerk. En dan een receptie/feest op een andere locatie. (of gewoon november rain nadoenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft er niets mee te maken. We hebben er gewoon niets mee, en al helemaal niet met zo'n vreselijke Twentse bruiloft met 250 mensen waarvan je de helft nauwelijks kent in zo'n stijf zaaltje met een matige top 40 band. Als we al zouden trouwen zou het ook zo'n feest als nu geworden zijn.
je dacht gewoon aan mequote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Ik dacht ook gisteren aan je, al heb ik geen idee meer waarom. Ik had iig geen sterke drank voor mn neus staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zitten aan tafels en heel hard zuipenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wat is een Twentse bruiloft dan? Bij bruiloft denk ik aan gebeuren in stadhuis en evt kerk. En dan een receptie/feest op een andere locatie. (of gewoon november rain nadoen)
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je dacht gewoon aan meper 1 mei en nee en nee, ook geen plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dan niet Twents, maar klinkt goedquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zitten aan tafels en heel hard zuipen
compact en kleverig.
Een groot feest in zo'n typische iets te klinische feestzaal dat begint om 20 uur met koffie en afloopt rond half één met koffie en broodjes. Tussendoor rennen er obers rond die je totaal dronken voeren. Bij voorkeur meer dan 200 mensen en een zaalindeling met veel te veel lange tafels. En uiteraard een band met een gemengd repetoire die naarmate de avond vordert steeds met kloterige feestmuziek gaan spelen, met enige pech met een polonaise tot gevolg. In het rampscenario komt daar nog een "zij leve hoog"act met een bruidspaar die opgetilt worden in een stoel bij....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
wat is een Twentse bruiloft dan? Bij bruiloft denk ik aan gebeuren in stadhuis en evt kerk. En dan een receptie/feest op een andere locatie. (of gewoon november rain nadoen)
oktoberfest style dusquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is de beknopte samenvatting inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nou, nee, dat geloof ik niet. Maar dan heb je toch altijd zo'n meter krentewegge waar die baby mee op de foto moet? Heb ik ook nog een foto van.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is de beknopte samenvatting inderdaad
spannendquote:Op woensdag 14 april 2010 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
per 1 mei en nee en nee, ook geen plannen
een paar corona's is genoeg voor jouquote:[..]
Ik ben dan niet Twents, maar klinkt goed
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]en toen ge-emigreerd naar HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:58 schreef cybermans het volgende:
[..]
en toen ge-emigreerd naar Holland
Ik had het dan ook over de gastenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
spannend
[..]
een paar corona's is genoeg voor jou
Hahaha, maar de Zwarte Cross is niet he-le-maal representatief voor de rest van de boerendorpjes in deze regio hoor. Ik bedoel, het zijn wel de neusjes van de zalm die zich daar dan verzamelen..quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG, dat doet me herinneren aan eenmalig optreden op de Zwarte Cross in de feesttent. Tent werd volledig gesloopt, iedereen was bezopen. Jongens klommen in de palen omhoog en trokken aan het zeil. Sommigen vielen een paar meter, bleven even liggen en stonden daarna weer op om te zuipen. Iedereen (inclusief ik) kreeg volle ladingen bier over zich heen. En dan zet de DJ nog maar ff "Oerend Hard" en daarna een rocktrack in zodat ze allemaal keihard gaan duwen.
Buiten allemaal in de modder rollen en worstelen.
En ik maar denken dat mijn dorpje in Zuid Holland een boerendorpje is
Zal ik je gelijk uit de droom helpen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
We zijn al Notarieel verbonden door een samenlevingscontract en een huis. Dat was het wel verder, we zitten toch al aan elkaar vast![]()
klinkt een beetje als de alcohol slogan:quote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik je gelijk uit de droom helpen?Dat contract is leuk, maar eigenlijk gewoon een wassen neus
Zodra een van de twee nl. niet meer wil samenwonen is het contract ontbonden
Je hoeft er ook niets voor te doen bj de notaris of zo.
En het wil wel eens handig zijn voor pensioenfondsen en zo om het nabestaandenpensioen te kunnen claimen
Maareh...verder....gefeliciteerd alvastNiet trouwen is goed
Heb je allemaal niets aan. Kost meer dan dat het oplevert.
jouw dorp is gewoon verborgen van de rest van de wereld.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
OMG, dat doet me herinneren aan eenmalig optreden op de Zwarte Cross in de feesttent. Tent werd volledig gesloopt, iedereen was bezopen. Jongens klommen in de palen omhoog en trokken aan het zeil. Sommigen vielen een paar meter, bleven even liggen en stonden daarna weer op om te zuipen. Iedereen (inclusief ik) kreeg volle ladingen bier over zich heen. En dan zet de DJ nog maar ff "Oerend Hard" en daarna een rocktrack in zodat ze allemaal keihard gaan duwen.
Buiten allemaal in de modder rollen en worstelen.
En ik maar denken dat mijn dorpje in Zuid Holland een boerendorpje is
Ik ben redelijk juridisch onderlegd, heb zelfs een tjid bij een notaris gewerkt, dus ik weet het. We zijn ook vooral gebonden door het huis en alles wat daar mee samenhangt, dat contract was een bijkomende noodzaak om alles te regelen qua levensverzekering etcquote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik je gelijk uit de droom helpen?Dat contract is leuk, maar eigenlijk gewoon een wassen neus
Zodra een van de twee nl. niet meer wil samenwonen is het contract ontbonden
Je hoeft er ook niets voor te doen bj de notaris of zo.
goed. erg druk in Duitsland. Multi-tasken tussen Fok en vergadering voorzitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de gasten
Zelf moet ik nog presteren naderhand
Druk bezig, vanmorgen even de laatste wijzigingen enzo doorgegeven en dadelijk naar mn werk en dan komt t allemaal wel goed![]()
en hoe is het met/bij jou?
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef LieLie het volgende:
Goed, ik ga weer even aan de slag.
Tot in het volgende topic!
grrr we hebben wel stromend water en gas hoor!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jouw dorp is gewoon verborgen van de rest van de wereld.
1 karrespoort verbinding langs het water.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
haha zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
en zelfs internetquote:Op woensdag 14 april 2010 10:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr we hebben wel stromend water en gas hoor!
Jaa, had je niet gedacht he
hehequote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed. erg druk in Duitsland. Multi-tasken tussen Fok en vergadering voorzitten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk juridisch onderlegd, heb zelfs een tjid bij een notaris gewerkt, dus ik weet het. We zijn ook vooral gebonden door het huis en alles wat daar mee samenhangt, dat contract was een bijkomende noodzaak om alles te regelen qua levensverzekering etc
stromend water is gewoon het kanaal hoor. en moerasgas, ja. wat moet je ermeequote:Op woensdag 14 april 2010 10:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr we hebben wel stromend water en gas hoor!
Jaa, had je niet gedacht he
jij bent toch mijn enige liefdequote:Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hehe
Zal maar niet vragen naar je liefdesleven?
trouwen is leuk johquote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...verder....gefeliciteerd alvastNiet trouwen is goed
Heb je allemaal niets aan. Kost meer dan dat het oplevert.
Dat contract is ook niet bedoeld om het moeilijk te maken van elkaar af te komen, daar hebben we het huwelijk voorquote:Op woensdag 14 april 2010 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik hou mijn mond al
ik verbaasde me er eigenlijk over toen ik en mijn ex uit elkaar gingen en dat dat contract dus idd niets voorstelde. Droevig eigenlijk want je legt er een hoop geld voor neer.
Ik ben niet voor niets vrijgezel hequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat contract is ook niet bedoeld om het moeilijk te maken van elkaar af te komen, daar hebben we het huwelijk voor
Oh, ik snap wel dat mensen het leuk vinden. Maar het zegt ons beide gewoon te weinig. Een feestje ten ere van ons samenzijn dan wel weer. En wie weet als we ooit de kans krijgen om op een klif in Schotland te trouwen oidquote:
wat hij zegt maar dan zonderquote:
feestjes zijn wel leuk. bruiloften zijn vaak als single-man leuk om te bezoeken. vrijgezelle vrouwen die hun beste vriendin zien trouwen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat hij zegt maar dan zonderen bloedserieus, ik zie mijzelf gewoon echt niet trouwen
om na een tijd zeker scheidingspapieren aan te vragen? neuh een papiertje en feestje heb ik niet nodig hoor
wil je boksen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stromend water is gewoon het kanaal hoor. en moerasgas, ja. wat moet je ermee
dat zijn allemaal van de emotioneel labiele wijven die er dan bij staan te janken enzo? en waaarom? al die mensen die het huwelijk als zo'n sprookje zien, komen die fff van een koude kermis thuis als er op een gegeven moment gescheiden gaat wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
feestjes zijn wel leuk. bruiloften zijn vaak als single-man leuk om te bezoeken. vrijgezelle vrouwen die hun beste vriendin zien trouwen.
quote:
Is dat zo, hoef je NIETS te doen als je uit elkaar gaat met een samenlevingscontract?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat contract is ook niet bedoeld om het moeilijk te maken van elkaar af te komen, daar hebben we het huwelijk voor
trouwen was vroeger alleen goed, toen mensen nog bij elkaar bleven. Waar blijft die eeuwige liefde nu voor één iemand?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat hij zegt maar dan zonderen bloedserieus, ik zie mijzelf gewoon echt niet trouwen
om na een tijd zeker scheidingspapieren aan te vragen? neuh een papiertje en feestje heb ik niet nodig hoor
Nou ja, aan dat contract niet of nauwelijks (kan verschillen, ligt eraan wat er in staat), maar meestal sluit je het af omdat je samen financiële verplichtingen hebt aan derden en dat moet je wel regelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo, hoef je NIETS te doen als je uit elkaar gaat met een samenlevingscontract?
Het plein van schiphol neem ik aan. Dan land ik net. Je weet wel dat we in de open gewichtsklasse boksen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, vrijdag half 8 op het plein!
Bedoelde meer dat ze dan wat wanhopig zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zijn allemaal van de emotioneel labiele wijven die er dan bij staan te janken enzo? en waaarom? al die mensen die het huwelijk als zo'n sprookje zien, komen die fff van een koude kermis thuis als er op een gegeven moment gescheiden gaat worden
ik geloof daar niet meer zo in, ik zelf zou het wel kunnen maar de kans dat een ander dat ook kan is mij de "gok" van een huwelijk niet waardquote:Op woensdag 14 april 2010 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
trouwen was vroeger alleen goed, toen mensen nog bij elkaar bleven. Waar blijft die eeuwige liefde nu voor één iemand?
ja dan willen ze ook trouwen en kindjes en andere burgerlijke dingen, bij die vrouwen moet je ver, ik herhaal heeeel ver uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze dan wat wanhopig zijn
Nou ja, los van die scheiding, de dag na het huwelijk is er weinig sprookjesachtigs meer aan en is een juridische overeenkomst en de rekening over. Of denk ik nu niet romantisch genoegquote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al die mensen die het huwelijk als zo'n sprookje zien, komen die fff van een koude kermis thuis als er op een gegeven moment gescheiden gaat worden
geen probleem. ik kan je wel aanquote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het plein van schiphol neem ik aan. Dan land ik net. Je weet wel dat we in de open gewichtsklasse boksen?
Ik heb er niets van gemerkt iigquote:Op woensdag 14 april 2010 10:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, aan dat contract niet of nauwelijks (kan verschillen, ligt eraan wat er in staat), maar meestal sluit je het af omdat je samen financiële verplichtingen hebt aan derden en dat moet je wel regelen.
direct wegrennen de volgende morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dan willen ze ook trouwen en kindjes en andere burgerlijke dingen, bij die vrouwen moet je ver, ik herhaal heeeel ver uit de buurt blijven
we shall see. heb je gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen probleem. ik kan je wel aan
en dat jaquote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, los van die scheiding, de dag na het huwelijk is er weinig sprookjesachtigs meer aan en is een juridische overeenkomst en de rekening over. Of denk ik nu niet romantisch genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |