Blijft legendarisch iddquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity ligt in een deuk om dit oude filmpje:![]()
Op m'n vorige stage stond de radio ook de hele dag aan en hoorde ik live-optredens in een vreemd soort stereo als ik de deur niet dicht deed (ik liep stage bij 3FM zelf, dus de herrie op de gang overstemde de radio weleensquote:Op woensdag 14 april 2010 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik er wel wat eerder, maar ben er achter gekomen dat ik een bus later kan pakken en zelfs nog op tijd kan zijn, dus doe ik dat voortaan![]()
Op m'n eerste dag had ik geen radio op stage, dus vanaf de 2de dag eigen radio meegenomen en na een week begon radio veronica te vervelen, en toen kwam ik bij 3fm![]()
Dat zijn de leuke dingenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:38 schreef Brennel het volgende:
Ik vind deze minder vervelend dan andere nummers van hem. Maar ik probeer 'm wel te ontwijken.
Vanmiddag met m'n vader en zusje de stad in, om een trouwpak voor m'n vader te kopen![]()
!
Stage bij 3fm? Tofquote:Op woensdag 14 april 2010 10:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op m'n vorige stage stond de radio ook de hele dag aan en hoorde ik live-optredens in een vreemd soort stereo als ik de deur niet dicht deed (ik liep stage bij 3FM zelf, dus de herrie op de gang overstemde de radio weleens), maar bij m'n huidige stage zit ik de hele dag met een koptelefoon in m'n oor (en ik heb soms moeite om niet opeens te beginnen met meezingen of neuriën wat nogal raar is als andere mensen niet meeluisteren
).
Was een meeloopstage als webdeveloper, dus heb me er voornamelijk beziggehouden met dagelijks beheer, en daarnaast de technische ontwikkeling van de 3FM Eindexamen-site, de Serious Summer-sites (Lowlands/Pinkpop/enz.) en na m'n stage ook een heel groot deel van de nieuwe 3FM.nl.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stage bij 3fm? TofWat moest je doen daar?
It Gets Betterquote:Op woensdag 14 april 2010 10:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het we-draaien-alleen-maar-goede-muziek-dag vandaag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |