Sleep tightquote:
Ik denk dat Ajax Willem II om de hoek speelt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
AZ gewonnen?
Moet ik nu gaan vrezen voor het feit dat morgen Ajax bij mij om de hoek speelt?
Heb je in ieder geval ervaringquote:In Engeland is een jonge vrouw met de auto over de kop gevlogen tijdens haar tweede autorijles. De nieuwe auto kwam op zijn dak tot stilstand. De pupil en de instructeur kwamen er goed vanaf.
De auto stond in het stuurslot waardoor de leerling in paniek raakte en het gaspedaal flink intrapte. De auto maakte een U-bocht, reed tegen een hek omhoog en kantelde op zijn dak. Hulpverleners grapten dat het nog wel even zou duren voordat de vrouw haar rijbewijs zou halen.
" Het is niet de beste manier om je tweede les af te sluiten.maar c'est la vie", aldus de nuchtere instructeur.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax Willem II om de hoek speelt.
Ah, nou succes dan maarquote:Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben een minuut geleden gearriveerd.
Nog een uur maar dat overleven we ook nog wel weerquote:Op woensdag 14 april 2010 09:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Maurice![]()
. Bijna tjid voor Ekdom
Volgens mij toch echt muse hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:15 schreef Paul het volgende:
Peterrdevries
Ah, dan was ik eerder op m'n stage dan jij. Ik kom hier meestal rond 8.25 binnenvallen.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben een minuut geleden gearriveerd.
Alors on dance, wat een lekker nummerquote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef themauster het volgende:
Alors on dance het zou verboden moeten worden!
Normaal gesproken ben ik er wel wat eerder, maar ben er achter gekomen dat ik een bus later kan pakken en zelfs nog op tijd kan zijn, dus doe ik dat voortaanquote:Op woensdag 14 april 2010 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan was ik eerder op m'n stage dan jij. Ik kom hier meestal rond 8.25 binnenvallen.
Ik heb er al liggend op m'n bed met m'n ogen dicht van genoten. En ja, dat heb ik wel eens geiler gezegd.quote:
Tijdens de AV zeker wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Het toffe aan 3fm is dat er zulke gevarieerde muziek gedraaid wordt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er al liggend op m'n bed met m'n ogen dicht van genoten. En ja, dat heb ik wel eens geiler gezegd.
Nu pas?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Ben die plaat van Train inmiddels al aardig zat
Echt hequote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Ben die plaat van Train inmiddels al aardig zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |