OH GOD ZE WEET ALLES VAN DE FOKSquote:Natascha zegt: (22:30) nee doe ik ook niet
Henk zegt: (22:31) Waarom doe je dat niet Natascha, ik stel een hele duidelijke vraag.
Henk zegt: (22:31) Als hij het zelf niet was, waarom staat hij dan op die webcam?
Natascha zegt: (22:31) nee jij ook niet
Natascha zegt: (22:31) heb je een rokje aan
Natascha zegt: (22:31) heb vandaag alles gelezen op foks
Henk zegt: (22:31) Geef antwoord op mijn vraag Natascha, dit is niet de tijd om over kleding te praten
Natascha zegt: (22:32) nee je geeft je eigen zo open op foks
Natascha zegt: (22:32) ach ach
Ja. En nu?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OH GOD ZE WEET ALLES VAN DE FOKS
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OH GOD ZE WEET ALLES VAN DE FOKS
quote:Natascha zegt: (22:32) je slaat alles op ben toch niet gek
Natascha zegt: (22:33) en dan hiu van marel met hartjes erbij gea gea
Natascha zegt: (22:33) hou
Natascha zegt: (22:33) nu praat je gewoon en op hyves en op foks probeer je mijn broer na te doe nou die typt niet zo hoor
Natascha zegt: (22:34) ben je er nog of loop je nu weg
Natascha zegt: (22:34) ja dacht ik al
Henk zegt: (22:35) Het doet er niet toe wie ik ben of niet ben Natascha
Natascha zegt: (22:35) jawel
Henk zegt: (22:35) Je broer had een gesprek op MSN met een minderjarig meisje
Henk zegt: (22:35) En hij staat daar op de webcam
Henk zegt: (22:35) Zo zit het hier.
Natascha zegt: (22:35) je was verliefd op marcel en nu jaloers en dan deze dingen
Natascha zegt: (22:36) heb vandaag gesproken via hyves metfrits de bottol
Henk zegt: (22:36) Ehm, pardon?
Natascha zegt: (22:36) ja die heeft mij alles uitgelegt
Henk zegt: (22:37) Vertel nou eens wat je broer op die screenshot van dat gesprek doet
Henk zegt: (22:37) Waarom kan je dat niet verklaren
Wat. De. Neuk.quote:Natascha zegt: (22:37) o kan ik wel hoor jij hebt dat inelkaar gezet
Natascha zegt: (22:37) jij blijft maar over die cindy
Natascha zegt: (22:38) jaloersssssssssssssssssss
Henk zegt: (22:38) Jaloers of niet, Marcel was van plan seks te hebben met een minderjarig meisje in de Efteling. Zo zijn de zaken.
WATquote:Natascha zegt: (22:35) je was verliefd op marcel en nu jaloers en dan deze dingen
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef marcelroubos341966 het volgende:
HALLON NATAS IK BEN HET JE BROER OP DE FOKS NOU GREOTJE HE
Mwa, zoiets. Marcel was ook nog geestelijk gehandicapt, volgens mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:42 schreef henrydg het volgende:
Begrijp ik het goed :
Er is een persoon genaamd Marcel Roubos. Hij is een pedofiel en wou seks met een minderjarig meisje. Dat is uitgelekt op Fok! en nu wordt hij dus nagedaan. Natascha speelt/is de zus van de 'echte' Marcel en vind dit niet kunnen ?
Natascha
quote:Natascha zegt: (22:38) oke geef me je nummer je tel nummer bel ik je ff op kijken of je een man bent of gea geef je niet je nummer weet ik dat je gea bent
Henk zegt: (22:39) Ik geef je helemaal geen telefoonnummer, ben ik ook helemaal niet van plan. Ik hoef hier namelijk niks op te helderen.
Natascha zegt: (22:39) dat meisje zag eruoit als vowassene met haar borsten bloot en zij begon over sex niet marcel
Henk zegt: (22:39) Je broer wel.
Henk zegt: (22:39) http://i44.tinypic.com/2z551ue.png
Henk zegt: (22:39) Dit noem jij volwassen?
Natascha zegt: (22:39) ja dacht ik wel als je niks te verbergen hebt geef je je tel nummer
Henk zegt: (22:40) Dat is een jong meisje, dat ziet iedereen.
Henk zegt: (22:40) Nee hoor, ik hoef geen telefoon van volksbuurters te ontvangen.
Natascha zegt: (22:40) nou echt niet zo met je tieten bloot sorry hoor maar dan ben je voor mij geen meisje
Natascha zegt: (22:40) als je marcel leuk vind ga je naar hem toe en doe je niet deze dingen
Henk zegt: (22:40) Typische pedofiele gedachtegang, je bent net zo erg als Marcel.
Natascha zegt: (22:41) nee jij bent veel erger
Natascha zegt: (22:41) woon je thuis of in een tehuis
Henk zegt: (22:41) Wijf, waar heb je het over. Ik hoef niks van Marcel, alleen dat hij kleine meisjes met rust laat.
Natascha zegt: (22:41) morgen komt er een inspectie op je werk
Natascha zegt: (22:41) dit zoeken wij uit tot de bodem
Henk zegt: (22:41) Hilarisch
Natascha zegt: (22:42) wijf???????????????????????????????///////////////
Henk zegt: (22:42) Je broer spreekt af voor seks met minderjarige meisjes
Natascha zegt: (22:42) je kan ook a;l niet gewoon praten he
Henk zegt: (22:42) En jij denkt dat ik mij zorgen moet maken over politie
Henk zegt: (22:42) Marcel is hier degene die zich zorgen moet maken.
Natascha zegt: (22:42) nee geen politie je baas als je tenminste werkt bij paswerk
Arme Gea die bij Paswerk in Haarlem werktquote:Natascha zegt: (22:43) nee hoor hij heeft allang geeen hyves meer en jou ipm adres is welkom
Henk zegt: (22:43) Ik werk bij paswerk ja, en dus?
Natascha zegt: (22:43) \nee geeft niks dan zie je het zelf wel morgen gea
Henk zegt: (22:44) Want? Omdat ik wil voorkomen dat Marcel seks heeft met minderjarige meisjes?
Natascha zegt: (22:44) en heb je eigenlijk wel kinderen en wonen die bij je
Henk zegt: (22:44) Dat gaat je niks aan, ik wil niet dat Marcel ook mijn kinderen pakt.
Wie is Gea eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Arme Gea die bij Paswerk in Haarlem werkt
Niet eens geestelijk gehandicapt. Gewoon zwakzinnig, zoals de rest van de familie.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mwa, zoiets. Marcel was ook nog geestelijk gehandicapt, volgens mij.
quote:Natascha zegt: (22:45) ach jij bent ziek in je hoofd en je moet geholpen worden
Henk zegt: (22:45) Waarom zou ik ziek zijn? Ik ben hier niet de pedofiel
Natascha zegt: (22:45) je moet wel die foto;s van internet halen dat je verliefd bent op marcel met hartjes foto;s erbij van marcel
Natascha zegt: (22:46) en dat ie altijd in je hart blijft
Henk zegt: (22:46) Ik moet helemaal niks, Marcel moet van kleine meisjes afblijven
Natascha zegt: (22:46) nee jij bent degene die ziek is
Natascha zegt: (22:46) sorry hoor ik wil je wel helpen hoor
Henk zegt: (22:47) Waarom negeer je dat Marcel pedofiel is?
Ah. Begrijpelijk kijkend naar zijn gedrag, in ieder geval.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:47 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Niet eens geestelijk gehandicapt. Gewoon zwakzinnig, zoals de rest van de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |