omdat ze zich anders aan de supermarkt prijsafspraken moeten houden van leveranciers. door zelf alleen aan bedrijven te verkopen komen ze daar onderuitquote:
Je pa was een sloeberquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:04 schreef Leen_is_lief het volgende:
[..]
Dat sowieso
Hij heeft nu ook een modernere auto waarbij er WEL een lampje gaat branden.
Sure.... als je standaard situatie hebt ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:48 schreef Faithfulness het volgende:
Hoax. Sinds maanden hebben ze namelijk een scannertje waar je je pas langs haalt. Je hoeft tegenwoordig dus niet meer je ID te tonen, tenzij je uit de rij gepikt wordt voor een controle.
Klopt ja, was er gisteren nog. Inderdaad een balie. wilde een keertje rond gaan kijken, voor mijn kantoor. Maar kom er dus niet zonder pasje inquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet bij iedere Makro, die in Barendrecht werkt ook nog met zo'n figuur bij de entree.
(Althans, vorige maand nog wel)
*fobo checkt* ... nahquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Mag ik je krullen met je hoofd eronder zien? Dan kunnen we misschien trouwen
Onzin. Ik ga regelmatig naar de Makro en moet nog altijd mijn ID laten zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:48 schreef Faithfulness het volgende:
Hoax. Sinds maanden hebben ze namelijk een scannertje waar je je pas langs haalt. Je hoeft tegenwoordig dus niet meer je ID te tonen, tenzij je uit de rij gepikt wordt voor een controle.
Martin_V is vast een hele grote gespierde neger waar de ingangsholbewoner geen ruzie mee wilquote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef Martin_V het volgende:
Wat een onzin
De makro kan je zo binnenkomen , ze doen nooit moeilijk
Faalvolk dat niet weet hoe zaken als de sligro en de makro werken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |