Helemaal waar. Eerst beginnen met cardio, daar verbrand je het vet mee. Daarna de buikspieren!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Marurk het volgende:
Ben het wel met FP128 eens. Maar je moet veel tijd besteden aan cardio of crosstrainen. Je moet eerst dat vet wegwerken, dan pas heeft spieren trainen zin.
Mwah, afvallen en trainen zonder dieet kan best. Ben nu ruim 40 kilo kwijt in een jaar tijd zonder dieet. Alleen moet je dan wel serieus véél sporten. Ik eet als een bouwvakker, maar sport dan ook wel minimaal 2,5 uur per dag, elke dag (cardio en krachttraining).quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Moro het volgende:
Ik geloof niet in een trainingsprogramma waar geen dieet bij zit.
Een dieet als in aanpassing in het eet- en voedingspatroon. Niet per definite minder gaan eten maar gewoon letten op wat je eet. Je kan best zonder dieet afvallen maar het is gewoon makelijker om het voor jezelf in beeld te brengen waar het nu precies aan ligt i.p.v. alleen aan symptoombestreiding te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Mwah, afvallen en trainen zonder dieet kan best. Ben nu ruim 40 kilo kwijt in een jaar tijd zonder dieet. Alleen moet je dan wel serieus véél sporten. Ik eet als een bouwvakker, maar sport dan ook wel minimaal 2,5 uur per dag, elke dag (cardio en krachttraining).
In ieder geval bij ons op de sportschool is SlimBelly erg populair, maar of het ook echt zo goed werkt; geen idee. Maar je zou toch zeggen dat die populariteit ergens vandaan moet komen. Het zal vast wel iets helpen, maar 100% meer verbranding lijkt me sterk. Je zal de eerste 4 weken waarschijnlijk wel een hoop extra vocht verliezen waardoor het misschien lijkt dat je heel veel vet kwijt raakt, maar ik ben benieuwd of dit na de eerste weken nog steeds zo is.
Dat denk ik dus niet. Vetverbranding vindt plaats als je minder energie tot je neemt dan je nodig hebt en dat kan dus niet plaatselijk (alleen je buik) door het te verwarmen. Door de cardio kan je je verbruik opschroeven, maar dan is het nodig dat wat je per dag eet minder is dan je verbruikt, dan pas zul je je vetreserves aan 'verbranden'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Luxuria het volgende:
Maar ik denk wel dat het een positieve invloed heeft op de vetverbranding rond de buik.
Jij bent niet de enige die dat graag wil geloven, en dus is er geld met fabeltjes te verdienen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Luxuria het volgende:
Over het algemeen wordt bij het vet verbranden pas als laatste de vetreserves rond de buik aangesproken. Ik geloof best dat die band het stimuleert om al eerder die vetreserves aan te spreken.
Waarschijnlijk ook vet, maar wat ik dus zeg: dat komt niet door die band, maar door het cardio'en en wellicht doordat er ook een eetschema bij is gegeven als onderdeel van het programma.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Waar denk je dan dat die 8 cm uit bestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop