abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:12:48 #1
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_80268098
Bij mij op de sportschool kun je sinds kort gebruik maken van de Better Belly 'methode'.
Ik wil graag weten of iemand hier op fok! hier al ervaring mee heeft en wat die ervaring is...?

Voor degene die dit nog niet kennen
even kort:
- infrarood dieptewarmte
- 45 min. op loopband, crosstrainer of fiets MET deze band om
- betere doorbloeding
- vetverbranding (in deze zone) wordt met 100% verhoogt
- 1 of 2 kledingmaten minder!

wat uitgebreider:
Wanneer u op de gewone manier gaat bewegen zoals u gewend bent, zal u ervaren dat u een koude buik houdt, dat is het probleem tevens waarom het zo moeilijk is om juist op die plek af te vallen. Door met de Better Belly te gaan sporten merkt u dat uw buik opeens wel warm wordt. Door de infrarood dieptewarmte krijgt het lichaam een veel betere doorbloeding. De warmte van de Better Belly wordt verhoogt naar 55 graden en omdat u er bij gaat bewegen zal uw lichaam zijn uiterste best moeten doen om deze warmte kwijt te raken. De vetverbranding in deze zone wordt met 100% verhoogt!

De Methode
U gaat 3 keer per week 30 tot 40 minuten trainen voor minimaal 4 weken. De eerste training wordt u gewogen en gemeten, daarna gaat u 4 weken trainen en na deze periode wordt u nogmaals gemeten om het resultaat te bewonderen. Tijdens de training op loopband, Crosstrainer of fiets, krijgt u een tailleband om met infrarood straling. Door de diepgaande werking van het infrarood in samenwerking met het bewegen, zal uw lichaam extra hard moeten werken om de warmte kwijt te raken. Doordat het infrarood diep doordringt in het lichaam, kan dit het vet aanspreken rondom uw organen. Het resultaat is dat u na 4 weken 1 tot 2 kledingmaten minder heeft!

Positieve effecten
De vele positieve effecten op het lichaam met de Better Belly®:
• Stimuleert de vetverbranding
• Verhoogt het basaalmetabolisme
• Vermindert rugklachten
• Ondersteunt het herstel
• Bevordert soepele gewrichten en spieren
• Voert afvalstoffen uit het lichaam
• Helpt bij menstruatieklachten
• Bevordert een goede nachtrust

http://www.deweekkrant.nl(...)AA-1-22_100210_1.pdf
bron: http://betterbelly.uwstudio.nl/ & http://www.squashhaarlem.nl/content.php?page=better_belly
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:40:52 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_80269486
Je buik wordt koud omdat daar een isolerende speklaag zit, terwijl je daar wel zweet...

Ik zal je helpen:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php ... Elke dag een half uurtje, succes verzekerd.
En geen "Oh Mike het is fantastisch! Ik heb nog nooit mijn buikspieren getraind, en ik ben nu al een half uur bezig en ik voel helemaal niets!" maar "auwauwauwauwauw ik kan wel huilen"
censuur :O
pi_80275124
Wat kost het TS? Gratis, dan proberen zou ik zeggen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_80276048
Sorry dat ik het hard zeg,maar wie een strakke buik wil met fraaie buikspieren
voor in de zomer als je in je bikini rondloopt,moet gewoon pijn lijden.

Dus niet deze /12 zachte manier wat ook nog ¤ kost maar gewoon ouderwets
heel veel buikcrunches doen,elke dag,geen fris drinken en verder gezond
eten. Na verloop van tijd zal je resultaat zien en weet je tenminste waarvoor
je het doet.
75 topics = FIN
pi_80279357
Ben het wel met FP128 eens. Maar je moet veel tijd besteden aan cardio of crosstrainen. Je moet eerst dat vet wegwerken, dan pas heeft spieren trainen zin.
pi_80292857
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Marurk het volgende:
Ben het wel met FP128 eens. Maar je moet veel tijd besteden aan cardio of crosstrainen. Je moet eerst dat vet wegwerken, dan pas heeft spieren trainen zin.
Helemaal waar. Eerst beginnen met cardio, daar verbrand je het vet mee. Daarna de buikspieren!
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  woensdag 14 april 2010 @ 12:54:12 #7
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_80301024
Dit is ook niet iets wat je "ff-tjes" doet en je eeuwig slank blijft . Naast die better belly doe je ook gewoon oefeningen en let je op je eetpatroon. Maar het gaat er wel sneller af (serieus mensen die in 4 weken 9 cm kwijt zijn! Dat zie ik in zo een korte tijd niet gebeuren met wat buikspieroefeningen) Daarna is het een kwestie van door blijven trainen om het zo te houden en spieren te krijgen.... Maar het is dus meer een steuntje in de rug, denk ik. Dit is trouwens alleen mijn ervaring van wat ik zie en hoor in de sportschool... ik ben ook beetje sceptisch.... wacht even resultaten van anderen af

Oh ja,om antwoord te geven op een eerdere vraag: bij mij op de sportschool is het 50 euro voor leden, en 75 voor niet leden.

Anyway... blijkbaar niemand met ervaring. ik was gewoon benieuwd.
pi_96686821
Mijn sportschool biedt dit nu ook aan. Ik ben een beetje skeptisch.... ik dacht altijd dat je lokaal geen vet kunt verbranden.... maar dat je gewoon beter moet eten en meer moet bewegen om af te vallen. Toch hoor ik enthousiaste ervaringen... dat kan toch niet allemaal vocht zijn, die 8 cm per maand die mensen verliezen?

Iemand ondertussen al ervaringen met de Beter Belly (of slim belly)?
pi_96687253
Buikvet krijg je niet weg met crunches of sit ups, sterker nog doordat je buikspieren gaan groeien wordt die pens alleen maar groter.

Dat je buik koud is en het vet daardoor het langst blijft zitten is imho grote onzin en geldklopperij. Het is simpelweg de plek waar het vet het laatst verdwijnt als je het verbrandt.

Cardio, daar heb je meer aan. Elke dag een half uurtje hardlopen, (intensief) fietsen, of roeien/crosstrainer in de sportschool, en gezond (regelmatig) eten.

Als je nog nooit gesport hebt, en je gaat die 3x per week 40 minuten sporten zonder die infrarood onzin erbij, val je ook 1 a 2 kledingmaten af. Ook zoals FP128 aangeeft en heel cliche: wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Als je tot aan het gaatje gaat sleep je er wellicht meer kledingmaten uit.

Daarna begint de echte uitdaging pas, zorgen dat je in vorm blijft. En dat bereik je weer door gezond te blijven eten, en regelmatig te blijven sporten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_96687549
Je vetpercentage moet naar beneden en dat doe je door je eten aan te passen en te sporten. Ga dan maar gewoon 3 keer in de week sporten. Zelfde resultaat alleen heb je dan een minder bezwete buik. Zo'n band houdt de handel lekker warm, dat wel! Je bent lokaal meer aan het zweten. That's it.

Net als die vacustep van enige jaren geleden. Iedereen viel af als een gek, op een dieet van 500 kcal per dag. Alsof zo'n zuigstep dan nog wat uitmaakt. :')

Ik heb een getrainde buik en dat is gewoon hard werken en gezond eten. HIT/cardio en kracht.
Winning! w/
Go hard or go home
pi_96690339
Ik geloof niet in een trainingsprogramma waar geen dieet bij zit.
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:35:08 #12
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96690749
Wat is dat voor klote sportschool, beetje huisvrouwtjes spot reduction aanpraten. Pwah. :')
pi_96691184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Moro het volgende:
Ik geloof niet in een trainingsprogramma waar geen dieet bij zit.
Mwah, afvallen en trainen zonder dieet kan best. Ben nu ruim 40 kilo kwijt in een jaar tijd zonder dieet. Alleen moet je dan wel serieus véél sporten. Ik eet als een bouwvakker, maar sport dan ook wel minimaal 2,5 uur per dag, elke dag (cardio en krachttraining).

In ieder geval bij ons op de sportschool is SlimBelly erg populair, maar of het ook echt zo goed werkt; geen idee. Maar je zou toch zeggen dat die populariteit ergens vandaan moet komen. Het zal vast wel iets helpen, maar 100% meer verbranding lijkt me sterk. Je zal de eerste 4 weken waarschijnlijk wel een hoop extra vocht verliezen waardoor het misschien lijkt dat je heel veel vet kwijt raakt, maar ik ben benieuwd of dit na de eerste weken nog steeds zo is.
pi_96691763
Wat mij opvalt in de sportschool is dat veel mensen die Slim Belly of Better belly gebruiken echt flink overgewicht hebben en voorheen nooit eerder hebben gesport. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ze afvallen en dat hun buik kleiner wordt.

Dus als dezelfde groep in plaats van de Better Belly een cowboy-hoed opzet, en dan dezelfde lichaamsbeweging gaat doen als iemand met de Better Belly, is dan de cowboy-hoed ook een wondermiddel?

Ik vind het dus echt bullshit om zo'n Better Belly te gebruiken, maar sommige mensen kan het net die extra stimulans zijn om toch te gaan sporten.
pi_96692132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:45 schreef Rettilpsemit het volgende:

[..]

Mwah, afvallen en trainen zonder dieet kan best. Ben nu ruim 40 kilo kwijt in een jaar tijd zonder dieet. Alleen moet je dan wel serieus véél sporten. Ik eet als een bouwvakker, maar sport dan ook wel minimaal 2,5 uur per dag, elke dag (cardio en krachttraining).

In ieder geval bij ons op de sportschool is SlimBelly erg populair, maar of het ook echt zo goed werkt; geen idee. Maar je zou toch zeggen dat die populariteit ergens vandaan moet komen. Het zal vast wel iets helpen, maar 100% meer verbranding lijkt me sterk. Je zal de eerste 4 weken waarschijnlijk wel een hoop extra vocht verliezen waardoor het misschien lijkt dat je heel veel vet kwijt raakt, maar ik ben benieuwd of dit na de eerste weken nog steeds zo is.
Een dieet als in aanpassing in het eet- en voedingspatroon. Niet per definite minder gaan eten maar gewoon letten op wat je eet. Je kan best zonder dieet afvallen maar het is gewoon makelijker om het voor jezelf in beeld te brengen waar het nu precies aan ligt i.p.v. alleen aan symptoombestreiding te doen.

Die banden die je buik elektrocuteerden waren een aantal jaar terug ook erg populair en werkte ook heel goed toch zie ik ze eigenlijk niet meer. Ik heb geen idee waar het aan ligt misschien een placebo effect?

Maar als je gratis mee kan doen kun je natuurlijk altijd kijken, anders zou ik toch bij de traditionele methodes blijven.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:47:22 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_107212446
Toch even een kick, want ik ben wel erg benieuwd of er ondertussen meer mensen hier zijn met eigen ervaringen?
Ik ben er zelf gisteren mee begonnen. Ik heb altijd al 3-4x in de week gesport, kracht+cardio, best intensief, maar over mijn buikje ben ik toch ontevreden. Dus ik wilde dit eens proberen, niet geschoten is altijd mis he.
Vooraf doe ik eerst wat krachttraining en kwa voeding ga ik lowcarb eten.

Het punt dat het vooral vocht is wat je kwijtraakt, heb ik nagevraagd bij de sportschool. Zij zeiden dat je daarom juist veel moet drinken tijdens de training om dit te voorkomen en omdat je vocht nodig hebt om de afvalstoffen van het vet af te kunnen voeren.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_107212651
Het zal hem meer in de cardio zitten die ze aanbieden, dan in alle poeha eromheen. :')
pi_107212733
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar in de sportschool waar ik sport wordt het ook aangeboden en worden er verschillende resultaten gehaald. Ik denk dat het vooral komt door het systeem en niet zozeer de infrarood. Mensen die normaal elke avond op de bank zitten en nu min of meer verplicht drie avonden in de week drie kwartier op een loopband staan, zullen wel degelijk afvallen als ze een beetje tempo aanhouden tijdens de cardio, omdat het een enorm verschil betekent met hun normale wekelijkse routine. Bovendien gaat elke training op afspraak en word je ook gemeten, wat motiveert tot het daadwerkelijk gaan en je best doen. Ik denk dat dat meer betekent voor het succes dan de band met infraroodstraling.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:10:11 #19
206580 Luxuria
pi_107213249
Bij mensen die normaal altijd op de bank zitten, zal het vast en zeker werken inderdaad, puur alleen al om het feit dat ze gaan bewegen.
Maar er zijn ook genoeg mensen die dit gaan doen, die ervoor ook al sportten, net zoals ik.

Bij mij op de sportschool zeiden ze dat hun ervaring is dat mensen er gemiddeld ong. 8 cm mee kwijtraken.
Ik ben er zelf ook niet heilig van overtuigd dat het echt een wondermiddel is, maar ik kan het altijd proberen. Over 4 weken kom ik er wel achter als alles weer gemeten is.
Maar ik denk wel dat het een positieve invloed heeft op de vetverbranding rond de buik.
pi_107214045
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Luxuria het volgende:
Maar ik denk wel dat het een positieve invloed heeft op de vetverbranding rond de buik.
Dat denk ik dus niet. Vetverbranding vindt plaats als je minder energie tot je neemt dan je nodig hebt en dat kan dus niet plaatselijk (alleen je buik) door het te verwarmen. Door de cardio kan je je verbruik opschroeven, maar dan is het nodig dat wat je per dag eet minder is dan je verbruikt, dan pas zul je je vetreserves aan 'verbranden'.
Er wordt niet voor niets gezegd dat een sixpack voornamelijk in de keuken wordt gekweekt.
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:50:31 #21
206580 Luxuria
pi_107218338
Natuurlijk moet je minder eten dan je verbruikt om vet te verbranden, dat weet ik.
Over het algemeen wordt bij het vet verbranden pas als laatste de vetreserves rond de buik aangesproken. Ik geloof best dat die band het stimuleert om al eerder die vetreserves aan te spreken.
Als iemand 8 cm of meer is kwijtgeraakt rond de buik, is dit echt niet alleen maar vocht.
pi_107218587
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Luxuria het volgende:
Over het algemeen wordt bij het vet verbranden pas als laatste de vetreserves rond de buik aangesproken. Ik geloof best dat die band het stimuleert om al eerder die vetreserves aan te spreken.
Jij bent niet de enige die dat graag wil geloven, en dus is er geld met fabeltjes te verdienen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:02:37 #23
206580 Luxuria
pi_107218687
Waar denk je dan dat die 8 cm uit bestaan?
pi_107220078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Waar denk je dan dat die 8 cm uit bestaan?
Waarschijnlijk ook vet, maar wat ik dus zeg: dat komt niet door die band, maar door het cardio'en en wellicht doordat er ook een eetschema bij is gegeven als onderdeel van het programma.
Een infraroodlamp of plaatselijke warmte bepaalt niet welke vetreserves je lichaam aanspreekt.
pi_107233584
Wat is nou het beste dat ik kan doen voor het lozen van vetreserves bij mijn buik?
Voor de sportschool heb ik geen budget maar kan ik dan het beste fietsen, hardrennen, fitnessen, iets anders?
En is het dan zo dat ik beter 30 miuten heel hard kan gaan fietsen dan een uur stevig wandelen?
(mijn voeding let ik al op, ik let op wat ik eet maar wil niet echt op dieet, mijn gewicht en zo is verder prima, ik stoor me alleen aan de lovehandles die beginnen te komen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')