Ik heb 'm een jaar of twee geleden in Paradiso gezien en in Duitsland ook nog een keer.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Last.fm-account? Nope, I don't.
Maar hee, gezellig! Heb je 'm wel eens live gezien? Dat lijkt me nou zo heerlijk.
Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is een tandem in het Engels ook een tandem?? Of...
AMSTERDAM - Een op de acht Nederlanders vindt 'liefde' het mooiste woord dat de Nederlandse taal rijk is. Dat blijkt een donderdag gepubliceerd onderzoek van TNS NIPO dat onder 996 Nederlanders is uitgevoerd. Na 'liefde' volgen 'vakantie', 'geluk' en 'vrijheid'. Twee procent van de ondervraagden noemden deze woorden.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Slaif het volgende:
Mooi woord trouwens als je het heel vaak zegt.
Je pc uitzetten kan ook helpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Luco het volgende:
Dus? In de zon is het heerlijk. Net half uurtje in de tuin gezeten, helaas komt er van weinig van studeren dus heb ik mijzelf maar weer opgesloten in m'n kamer.
Sheets staan op m'n PC en heb hier geen papier om die dingen uit te printen.quote:
Ohja leuk is dat.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Sheets staan op m'n PC en heb hier geen papier om die dingen uit te printen.
Net als bij Jesse_ is dat uiteraard geheim.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:13 schreef Luco het volgende:
maar QED, wat studeer jij eigenlijk? Dat je een vent bent is onderhand wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |