Doet het zeer?quote:
Ken je de benzinebar niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is de benzinebar?
Waar zit dat?
Is daar nog iets anders dan bier zuipen?
Ik kom ook nooit meer in kroegen die meer dan 200 meter van de FEBO af liggen.quote:
Ik ben er ook nooit geweest, maar heb er goeie verhalen over gehoord van m'n ex, dus ik ga eens kijken morgenquote:
Woon je hier nu echt?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit geweest, maar heb er goeie verhalen over gehoord van m'n ex, dus ik ga eens kijken morgen
Ik kom uberhaupt weinig in kroegen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik kom ook nooit meer in kroegen die meer dan 200 meter van de FEBO af liggen.
Weet je zeker dat die tent dan open is?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
Ik ben er ook nooit geweest, maar heb er goeie verhalen over gehoord van m'n ex, dus ik ga eens kijken morgen
Ik heb dat meestal als ik een avond lang niet in dit topic kijk.quote:
Daar bij de FEBO zit trouwens ook een Grand Theatro-gebeuren (ofzo), wat is dat eigenlijk precies?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit meer in kroegen die meer dan 200 meter van de FEBO af liggen.
Maak je alvast een nieuwe aan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Luco het volgende:
Crisis, een topic in een dag, gaat rap!
Ik kom er ook niet vaak. Maar met (interland) voetbalwedstrijden, Koninginnedag en Keiweek dan ben ik zeker op stap.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kom uberhaupt weinig in kroegen.
Als ik naar feestjes gaan moet ik een kaartje kopen of mezelf vooraf opgeven om op een gastenlijst te komen staan.
Leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ben 1x per 2 weken in Grunn voor m'n werk.
Mwhehe, 'sorry'? Ik weet dat ik heel intimiderend ben zo via internet, maar je excuses aanbieden hoeft nog even niet.quote:
Nee, nu ik de site zie nietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die tent dan open is?
Het was ook een beetje een sorry aan mezelf.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, 'sorry'? Ik weet dat ik heel intimiderend ben zo via internet, maar je excuses aanbieden hoeft nog even niet.
Ik denk dat ik morgen avond ook even langs loop. Als er inderdaad Rock muziek wordt gedraaid heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
Nee, nu ik de site zie niet
Maar ik overnacht toch vlak in de buurt, dus ik loop er wel effe langs.
Haha, dan is het goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het was ook een beetje een sorry aan mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |