quote:Deze zin paste heel erg bij de film
Op zaterdag 24 mei 2003 21:19 schreef Tr0ublegum het volgende:
I find it kinda funny, I find it kinda sad,
the dreams in which I'm dying are the best I ever had
Ik begreep het eerst niet helemaal, maar dankzij Allmusic.com (
)kwam ik erachter dat Michael Andrews de filmmuziek heeft gemaakt voor Donnie Darko en samen hebben ze het nummer Mad World bewerkt.
Wel apart dat het nummer nu opeens in de belangstelling staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 09-12-2003 16:37]
quote:Donnie Darko toch maar es kijken dan, hij is nml erg goed
Op dinsdag 9 december 2003 16:52 schreef Berkery het volgende:
Ik snap de hype om dat nummer niet helemaal, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de film niet gezien heb.
quote:heb het origineel van Tears for Fears net pas gehoord
Op dinsdag 9 december 2003 17:06 schreef Tijn het volgende:
Het is echt een godswonder dat ze dat mooie nummer uit die draak van TFF hebben kunnen toveren!
Zou dat geholpen hebben?
quote:Oeh, die versie kende ik nog niet... Thnkx voor de tip!
Op dinsdag 9 december 2003 15:17 schreef Rnej het volgende:
er is ook een versie met drum erin..."alternate version" staat erachter...
ook erg fijn
quote:tut-tut-tut!
Het is echt een godswonder dat ze dat mooie nummer uit die draak van TFF hebben kunnen toveren!
quote:Super goed nummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alleen als je het gaat luisteren als je verdrietig bent vrolijkt het je niet bepaald op....
Op woensdag 15 mei 2002 10:35 schreef Gorro het volgende:
Gisteren in de Sneak heb ik Donnie Darko gezien. Op het einde van deze zeer goede film hoorde je het nummer Gary Jules - Mad World.MAN!!! wat is dat een goed nummer. Het is een cover van het veeeeeeeeeeel mindere origineel van Tears For Fears. De slechte a-ties synthesizers zijn eruit gehaald en vervangen door een piano. Dit maakt het tot een prachtig gevoelig liedje waarvan de tekst ook nog es heel goed bij de film uit sluit.
Ik zou zeggen luister het eens...
quote:Inderdaad zeg... Ik hoorde eerst de versie van Gary Jules en toen het origineel. Wat een vreselijke bagger is dat zeg, vergeleken met de cover!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |