Nou vind ik het niet ZO slecht als je het nu stelt, maar inderdaad, de eerdere seizoenen zaten wel beter in elkaar. Minder filler. Maar om nou te zeggen dat je het niet snapt en dat anderen geen humor hebben, daar moet je echt wel nieuwkomer voor zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.
Eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Ikzelf blijf de serie enorm tof vinden
Ik volg de show al sinds het begin elke week, dus dat is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden
Ik denk dat je hier wel een punt hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
Alledrie zijn ze gewoon zeer leuk. Ik kijk alle 3 de series pas sinds kort, en moet wel zeggen dat ze allemaal hun sterke punten hebben en punten die ze kunnen verbeteren. Enige wat me irriteert zijn die irritante lachbandjes/lackpubliek op de achtergrond.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.
Ik zeg ook lachbandjes/lachpubliek. Ik vind het beide dus irritantquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Tegan het volgende:
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.
http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282
quote:The laugh track is later created by recording an audience being shown the final edited episode. Due to the larger scope of the show, co-creator Thomas claims that shooting in front of a live audience would be impossible, and doing so "would blur the line between 'audience' and 'hostage situation'".
Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.quote:
Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |