abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:24:19 #201
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81060395
Heb er nog genoeg te gaan dus dat komt wel goed!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:44:21 #202
240618 Micson
The lonely stoner
pi_81087852
Ik vond die van deze week juist wel heel grappig Dat ze die brieven naar zichzelf schreven, grappen ten opzichte van Don, Ted vs Barney, allemaal tering grappig
pi_81090148
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.
Nou vind ik het niet ZO slecht als je het nu stelt, maar inderdaad, de eerdere seizoenen zaten wel beter in elkaar. Minder filler. Maar om nou te zeggen dat je het niet snapt en dat anderen geen humor hebben, daar moet je echt wel nieuwkomer voor zijn.
pi_81116925
Ik vond deze aflevering wel goed, zeker een van de betere van dit seizoen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:03:14 #205
95123 Operc
Nr. 40
pi_81117098
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Ikzelf blijf de serie enorm tof vinden
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:03:38 #206
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81117110
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef Operc het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat (bijna) iedereen hier de eerste 4 seizoenen in een week (max 2) gekeken heeft. En dan merk je niet zo dat sommige afleveringen iets minder zijn omdat je in die flow zit. Nu wacht je elke week op 21 minuten vertier en dan valt het sneller tegen.
Eens.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 7 mei 2010 @ 02:05:41 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81117148
quote:
Ik volg de show al sinds het begin elke week, dus dat is het niet voor mij.

Dit seizoen is gewoon kwalitatief iets minder, maar dat komt vooral omdat de schrijvers niet wisten wat ze aan moesten met Robin en Barney.

En door redenen die ik al eerder genoemd heb (karakterontwikkeling etc.).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81124017
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden
pi_81146246
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Krijg vandaag de geimporteerde versie van seizoen 1 binnen, dus dan ga ik eens lekker kijken. Toch jammer dat de seizoenen in Nederland niet uitgebracht worden
Niet ? Schandalig!
pi_81147457
quote:
Ik denk dat je hier wel een punt hebt.

De serie is volgens mij niet echt veel slechter geworden. Sterker nog, er is weinig veranderd. En ik denk dat dat juist een beetje het probleem is, op een gegeven moment heb je het wel gezien.

De eerste grappen over Barney's obsessie met suits zijn best leuk, op een gegeven moment wordt het juist steeds leuker. Je kent de karakters goed en er is ruimte voor dingen die echt grappig zijn: Barney in een suit-pyjama, een seconde beeldmateriaal van Barney in een pak op de waterski's, de verborgen suit op het toilet bij McClaren's. Maar komt een moment dat het lame wordt, en gaat lijken op recycling.

Verder zijn er in HIMYM, zoals in vrijwel elke Amerikaanse comedy, nog drie dingen die mij persoonlijk echt storen:

-de obsessie met dating, romantiek, relaties, break-ups etc.
-het kleffe zoetsappige gedoe, mede door wat ik hierboven noem
-bijna alle grappen uitleggen

Het is zeker geen topserie zoals bijvoorbeeld Seinfeld, wat origineel, doordacht en tijdloos is. Maar ja, al met al vind ik het wel leuk om naar te kijken en daarbij vermaak ik me prima.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81157162
Ik kijk het al sinds het begin en ik moet zeggen dat de eerste seizoenen geweldig zijn. Deze seizoenen heb ik dan ook eerdere malen gekeken, maar sinds seizoen 4 ging het niveau toch aanzienlijk omlaag. Dit seizoen vind ik dan ook heel matig. Er zijn wel wat leuke afleveringen, maar de geniale en hilarische afleveringen van voorheen heb ik al tijden niet niet meer gezien.

Barney heeft nog z'n momenten, maar het hilarische is er inmiddels wel vanaf.

Mijn interesse in HIMYM is de afgelopen tijd dan ook sterk gedaald, maar gelukkig is TBBT een hele goede vervanger.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:00:04 #212
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81159389
TBBT is nergens opvallend goed.
When all else fails, you always have delusion.
pi_81162125
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
pi_81248363
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
TBBT beviel me in het begin totaal niet. het duurde dan ook een tijdje voordat ik Sheldon's karakter kon waarderen. Toen dat éénmaal het geval was veranderde mijn voorkeur in serie al snel.
TBBT is inmiddels het paradepaartje van CBS geworden, voorlopig hoef ik me dus geen zorgen te maken.
TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
pi_81248471
hoelang gaat HIMYM eigenlijk nog verder
pi_81248486
Pff lang geleden dat ik HIMYM heb gekeken. Vond het erg slecht geworden. Laatste aflevering die ik heb gezien was met de verjaardag van Lilly. Is het alweer wat beter geworden?
pi_81248714
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef HIMYMBlog het volgende:

[..]

TBBT is een zeer vermakelijke serie maar kan is in mijn ogen wel minder dan HIMYM. Daarnaast is Two and a half Men meer het paradepaartje van CBS. Draait al 7 seizoenen en heeft het hoogste aantal kijkers. Daar zitten de laatste tijd ook mindere afleveringen tussen maar het is en blijft een geniale serie, en zoals het er nu uit ziet gaat die ook nog voor 2 seizoenen verder.
Alledrie zijn ze gewoon zeer leuk. Ik kijk alle 3 de series pas sinds kort, en moet wel zeggen dat ze allemaal hun sterke punten hebben en punten die ze kunnen verbeteren. Enige wat me irriteert zijn die irritante lachbandjes/lackpubliek op de achtergrond.

The Big Bang Theory heeft wel mijn lichte voorkeur.
pi_81248765
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.

http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282
pi_81248923
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Tegan het volgende:
TBBT gebruik iig geen lachband, de rest weet ik niet.

http://www.chucklorre.com/index-bbt.php?p=282
Ik zeg ook lachbandjes/lachpubliek. Ik vind het beide dus irritant
pi_81249054
Oh, sorry, overheen gelezen .
  maandag 10 mei 2010 @ 13:11:58 #221
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81249689
Over HIMYM:
quote:
The laugh track is later created by recording an audience being shown the final edited episode. Due to the larger scope of the show, co-creator Thomas claims that shooting in front of a live audience would be impossible, and doing so "would blur the line between 'audience' and 'hostage situation'".
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  maandag 10 mei 2010 @ 13:22:49 #222
133369 Jivis
Critikut
pi_81250134
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
Over HIMYM:
[..]
Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.
Amen.
  maandag 10 mei 2010 @ 14:03:47 #223
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81251606
Ik heb zo'n hekel aan Lily, alles wat zij doet of zegt is zo niet-grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81252001
TBBT maar dan eens opzoeken en bekijken
pi_81256408
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wel logisch, ook gezien de flashbacks, flashforwards en andere rare gimmicks die ze altijd hebben. Dat zal wel allemaal door elkaar worden opgenomen dus dan begijp je er als publiek niks van.
Kan me best voorstellen dat ze het zonder publiek willen opnemen. Maar is het dan geen optie om helemaal geen lachband te gebruiken. Zo'n lachband wekt soms nogal wat irritatie op. Bij elke "grap" wordt die lachband ingezet ook bij de meest flauwe grap wat vaak niet eens een glimlach opwekt.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')