Ik heb als een verslaafde debiel in een sneltrein in een deuk gelegen bij de eerste 4 seizoenen. Dit seizoen vind ik erg matig gewoon. Er zaten een paar hele goede afleveringen tussen maar ook een hoop filling. Dit hele seizoen leidt ook echt nergens naar. We weten nu eenmaal dat Robin niet de vrouw van Ted gaat worden. Waarom hem dan weer "verliefd" laten worden op haarquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wacht echt op de dag dat niet iedereen zeikt over deze serie. Ik lees en post al heel wat topics mee, maar heb eigenlijk zelde gehoord dat het merendeel het leuk vond.
Ik vond deze aflevering iig erg leuk en heb er veel om moeten lachen.
Ja, dat wel. Maarrrr... Dat zou echt een cop-out zijn. Alsof de schrijvers dan het niet meer wisten en dan op een gegeven moment in seizoen 7 zeggen "Kids, I have to tell you something... I lied to you all this time. Your mother is... Robin."quote:
Ik hoop het echt niet. Bovendien vind ik het sowieso irritant dat Robin off all people nu gaat samenwonen met een kerel die ze nauwelijks kent.quote:
Idd, ze is 'ineens' zo veranderd dat ze wil gaan settelen. Zo jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet. Bovendien vind ik het sowieso irritant dat Robin off all people nu gaat samenwonen met een kerel die ze nauwelijks kent.
Het gaat tegen haar hele karakter in, en het is juist zo leuk dat er eens een vrouw in een serie zit die geen onweerstaanbare drang vertoont om te gaan trouwen en kinderen broeden.
Ik kreeg van de laatste aflevering een beetje het gevoel dat ze haar (tijdelijk) de serie uit willen werken. Of ligt dat alleen aan mij? Omdat ze zo aangaf niet meer bij de groep te willen horen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Idd, ze is 'ineens' zo veranderd dat ze wil gaan settelen. Zo jammer
Nee, dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg van de laatste aflevering een beetje het gevoel dat ze haar (tijdelijk) de serie uit willen werken. Of ligt dat alleen aan mij? Omdat ze zo aangaf niet meer bij de groep te willen horen.
Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb deze serie pas recent ontdekt en ben S5 gaan kijken tot aan de laatste ep vandaag.
Ondertussen samen met mn vriendin S1 het kijken, echt een ontzettend gave een grappige show, snap al dat commentaar niet... zullen wel mensen met geen humor zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |