Niet eens upgesuit voor een bezoek aan Sesamstraatquote:
quote:
Eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef Dizer het volgende:
aardig. Het heeft ze bijna een heeeeeel seizoen gekost om iets toe te voegen aan het verhaal. Dit hele seizoen vond ik eerlijk gezegd de slechtste van alle 5.
Gelukkig is ze niet meer zo irritant geweest zoals tijdens haar verjaardag...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:36 schreef Jivis het volgende:
Tja, was weer niet erg bijzonder helaas. Maar alles beter dan die tenenkrommende aap epi.
En wanneer sterft Lilly eens een pijnlijke dood?
Ik hoop zo dat je niet serieus bent. Al vanaf aflevering 1 is Lilly een irritant, bemoeizuchtig personage, met nooit een leuke verhaallijn en al helemaal geen goede grappen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Dizer het volgende:
Lilly is juist geweldig. Maar ieder zijn favo en de humor die hij leuk vind.
Wanneer ze boos is. Of wanner haar beste vriendin om bezoek is... Jo homey, bitch!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je niet serieus bent. Al vanaf aflevering 1 is Lilly een irritant, bemoeizuchtig personage, met nooit een leuke verhaallijn en al helemaal geen goede grappen.
Wat vind je zo doldwaas hilarisch aan Lilly als ik vragen mag?
Klopt, Ted is ook doodsaai. Robin zit er een beetje tussenin, maar Barney en Marshall zijn veruit de beste personages van de serie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer ze boos is. Of wanner haar beste vriendin om bezoek is... Jo homey, bitch!!!
En bovendien is ze gewoon ERG MOOI
And the look.... brrrrrrrr....
Maar haaaalllooowww... ieder zijn mening. Ik vind bijvoorbeeld Ted echt helemaaaaaal NIKS toevoegen aan de serie. Behalve dat het om zijn toekomstige vrouw gaat vind ik hem totaal niet interessant of leuk.
Volledig mee eens. Overigens was Robin in het begin veel leuker. Ze was erg stoer en kick-ass interessant met het hele Canada shit. Nadat ze wat kreeg met Barnie is ze een saaie muts aan het wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, Ted is ook doodsaai. Robin zit er een beetje tussenin, maar Barney en Marshall zijn veruit de beste personages van de serie.
Bij Two and Half Men blijft het anders ook leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef Bragi het volgende:
De Canada-grapjes zijn na een tijdje ook niet leuk meer, hoor.
En je kan gewoon niet constant dezelfde karakters blijven houden. Als ze zich niet op de een of andere manier ontwikkelen, wordt het al snel een herhaling van zetten, want dezelfde grappen, want dezelfde karakters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |