Zonder niet natuurlijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Mirel het volgende:
Robin is met een Desert Eagle kankergeil.
Ik begin haar ook steeds irritanter te vindenquote:Op zondag 18 april 2010 15:05 schreef TC03 het volgende:
Lily is echt zooo verschrikkelijk niet-grappig.
Ik moet hem nog kijken, had vanavond ingepland, maar nu heb ik er niet meer zoveel zin inquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Jivis het volgende:
Wat een kut aflevering zeg. De serie heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, het ging echt he-le-maal nergens over. Alleen Barney kwam af en toe in de buurt van grappig.
Bah.
Niet kijken, hij is nog kutter dan je denktquote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken, had vanavond ingepland, maar nu heb ik er niet meer zoveel zin in
Ik heb het duo Marshal-Lily sowieso nooit briljant gevonden.quote:Op zondag 18 april 2010 16:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik begin haar ook steeds irritanter te vinden
Het aantal goede grappen is echt dramatisch dit seizoen. Deze aflevering was ook zeker niet de leukste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Was ongeveer het enige leuke deze keer
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |