Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:28 schreef mvt het volgende:
[..]
Ach, we weten ondertussen al een hele hoop meer.
- We weten dat ze de roommate van een ex van Ted is
- We weten dat ze in een band speelt enzo
- We weten wat voor opleiding ze doet.
- Ted zit in het huis waar hij met haar oud in wordt.
Ik denk persoonlijk dat het huis eerst wat opgeknapt wordt (iig een paar kamers) voordat ze verschijnt. Je neemt de liefde van je leven niet mee naar zo'n krot.
Geen idee hoe lang hij het appartement nog houd/heeft, maar je moet toch ergens neuken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof hij als hij met haar gaat daten meteen dat huis moet laten zien/daar wonen.
Ach, hij is niet dom, hij is gewoon iets minder algemeen ontwikkeldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Beetje raar dat ze Marshall zo dom laten overkomen, qua opleiding is die minstens even ontwikkeld als Ted.
Hij is toch ook een domme boer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar toch. Hij is advocaat, maar kan zich niet eens kleden voor een gelegenheid en gedraagt zich als een domme boer.
Ik vind Barney helemaal niet verandert. Hij blijft Awesome. Ik kan me juist meer inbeelden dat mensen zich eraan gaan irriteren dat hij steeds hetzelfde is en nooit verandert.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef Rechterbal het volgende:
Dan nog, ik vond Barney maar irritant in de laatste aflevering. Ze hebben geen spaan heel gelaten van Barney, de awesome dude.
Slettebak is hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
WTF, zelfde chick in Big Bang Theory vorige week en nu in How I met. Verwarring alom!
Terwijl juist de hele aflevering ging om het losbreken van de groep. Ze gaf geen enkele reden waarom ze nu wel weer ineens er was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Tegan het volgende:
Echt wel, aan het einde van vorige aflevering zei ze dat ze toch wel met de groep wou omgaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |