Is niet nodig denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En me schuldig voelen dat ik beequeen niet genoeg heb kunnen steunen .
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Is niet nodig denk ik.
Ik snap je wel hoor maar qwe zijn allemaal wel eens Fok!moe en dat moet ook kunnen.
Dit topic helpt je niet echt om het los te kunnen laten.![]()
We gaan even spammen en ik hoop je in goede gezondheid ergens in de herfst weer te zien fluitertje.
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
beequeen heb ik niet genoeg kunnen troosten door mijn eigen ditjes en datjes.
Ok!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:39 schreef neen het volgende:
[..]
ik ga nu naar bedberm mijn telefoon welveven hee
Gelukkig je bent er nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
denk ff lekker aan je eigen honingpot. zij komt je toch ook niet helpen om dit topic vol te krijgen? toch?
Van dit topic.quote:
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht ze even niet te posten, stuurt Danny haar namens een user een mail of alles ok is.
kom je uitgerekend de volgende keer onder een srv-wagen, heb jij weerquote:Op zondag 16 mei 2010 01:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was niet netjes van me om zo weg te blijven, ze waren bezorgd.
Volgende keer zal ik het van te voren melden wanneer ik een tijdje stop met fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |