Mijn albert heijn heeft ze niet? En de c1000 niet, en de jumbo verkoopt ze ook niet.. Is Amersfoort zo'n provinciaal gat dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:25 schreef Rijpie het volgende:
Die zijn gewoon bij de supermarkt te koop, in blikjes en in flessen. (vroeger in glazen flessen)
albert heijn sowieso.
Het is vreselijk zoet, absoluut. En omdat hij zo fout is vind ik hem lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:29 schreef heiden6 het volgende:
Vieze zoete teringzooi.![]()
Ik ken alleen Antillianen en Surinamers die dat wegkrijgen.
ik dacht dat het toch wel overal verkrijgbaar zou zijn, we krijgen het binnenkort zelfs in de kantine-automaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mijn albert heijn heeft ze niet? En de c1000 niet, en de jumbo verkoopt ze ook niet.. Is Amersfoort zo'n provinciaal gat dan?
Op internet kan je hem idd bestellen, maar waarom mijn AH hem dan niet gewoon in t assortiment heeft..Ben vandaag nog gaan kijken maar ik zag m niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik dacht dat het toch wel overal verkrijgbaar zou zijn, we krijgen het binnenkort zelfs in de kantine-automaat.
Wellicht kan je het bij de bedrijfsleider vragen van ah.
Bas/dirk/Digros, Jumbo, en de grotere C1000. Of op een willekeurig frisrank-verkooppunt in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Op internet kan je hem idd bestellen, maar waarom mijn AH hem dan niet gewoon in t assortiment heeft..Ben vandaag nog gaan kijken maar ik zag m niet.
Bij de surinaamse toko maak ik dus ook een kans?
De Dirk heb ik nog niet geprobeerd, hopelijk hebben die hem wel.. Amersfoort heeft kennelijk niet genoeg antillianen en surinamers om aan mijn vraag te voldoenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bas/dirk/Digros, Jumbo, en de grotere C1000. Of op een willekeurig frisrank-verkooppunt in Rotterdam
Die donkergele kan ik dan weer niet in blik vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:01 schreef Cici het volgende:
Probeer eens een toko.
Die hebben meestal meer smaken ook nog.
Ik vind zelf de groene lekker (Green Punch) maar ook de donker gele, Ginger.
blikjes bij Deenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:24 schreef Windigo het volgende:
Nu is mijn vraag: waar kan ik deze frisdrank nog meer kopen dan in de automaat op het station? En zijn er ook flessen van te koop?
Ik heb het in Leusden wel eens in de C1000 gekochtquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
De Dirk heb ik nog niet geprobeerd, hopelijk hebben die hem wel.. Amersfoort heeft kennelijk niet genoeg antillianen en surinamers om aan mijn vraag te voldoen
Al een jaar of twee ja, beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hier gewoon in de supermarkt. Jammer genoeg niet meer in glazen flessen. Plastic flessen [ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat er flessen zijn, blikjes zijn in verhouding veel duurderquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al een jaar of twee ja, beetje jammer.
Zoals anderen al zeiden: Je kunt de Fernandez overal kopen. Vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:24 schreef Windigo het volgende:
Een frisdrank met een vreselijk chemische kersensmaak die ik bij toeval
dit weekend te proeven kreeg, hij is absoluut niet cul-verantwoord maar
ik vind hem stiekem superlekker![]()
Nu is mijn vraag: waar kan ik deze frisdrank nog meer kopen dan in de
automaat op het station? En zijn er ook flessen van te koop?
Rood en blauwquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:19 schreef FP128 het volgende:
[..]
Zoals anderen al zeiden: Je kunt de Fernandez overal kopen. Van
de bekende supermarkten tot de toko's die door de Hindoestanen
worden gerund.
De beste smaken mijns inziens zijn: Rood,groen en geel. Oranje
heeft een gembersmaak en moet je van houden.
Het geinige van Fernandes vind ik juist dat het absolúút niet smaakt naar het soort fruit waar het naar vernoemd isquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rood en blauwAnanas nooit geprobeerd omdat ik geen ananas lust. Smaakt hij naar ananas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |