Heb ergens nog een boek van Frank Zane (oid) liggenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef theghostrider het volgende:
Ik had toen ook de boeken van Arnold en Franco Columbu
Dit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Mr.J het volgende:
20 jaar en een hartoperatie verschil.
Goede vergelijking.
Hij had 'n aangeboren hartafwijking ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:08 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Erfelijk of kwam het door de steroids?
Maar dan zou je juist op je eetpatroon moeten letten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Hij had 'n aangeboren hartafwijking ja.
Kan je nog meer onzin in 1 post krijgen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:03 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Maar dan zou je juist op je eetpatroon moeten letten.
Arnie ziet er niet uit alsof hij vet-arm gegeten heeft
Hij had immers een perfect lichaamEn ook al heb je een hartkwaal, je zal het toch enigzins moeten bijhouden al is het op laag nivo.
Wat ik zie is een man van in de 60 die er erg onsportief bijloopt.
Je doet alsof ie 80 is... m'n vader is 68 en heeft ongeveer het zelfde lichaam als den hedentendaagse ex-olympia champ.
Van niets naar meest succesvolle bodybuilder ooit, naar best betaalde filmacteur ooit, naar gouverneur van California. Wat een held.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Van filmheld naar gouverneur van Californië. Wat een gast
Mensen die de doodstraf krijgen verdienen geen gratie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef theghostrider het volgende:
Ach ik heb helemaal geen medelijden met arnold braunschweiger...
Deze man heeft het laatste woord voor de terchtstelling vd doodstraf.
Hij heeft nog nooit gratie verleent deze arnold.
Sportief gezien een klasse prestatie maar z'n menselijke kant is ver te zoeken..
Je kunt blijkbaar heel ver komen in Amerika met een atletisch lichaam en steroïdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Van niets naar meest succesvolle bodybuilder ooit, naar best betaalde filmacteur ooit, naar gouverneur van California. Wat een held.
Nee, Arnold is gewoon geniaal.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar heel ver komen in Amerika met een atletisch lichaam en steroïden.
Vandaar dat er zoveel bodybuilders daar in de senaat zitten/gouveneur zijn...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar heel ver komen in Amerika met een atletisch lichaam en steroïden.
Je vergat het compleet te makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Van niets naar meest succesvolle bodybuilder ooit, naar best betaalde filmacteur ooit, naar gouverneur van California. Wat een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het arnold-gedoe is uit de hand gelopen.![]()
Misschien moet arnold synthol gaan overwegen?
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Je vergat het compleet te maken
Van niets naar meest succesvolle anabole steroide gebruikende bodybuilder ooit, naar een van de betere betaalde filmacteurs ooit, naar gouverneur van California, naar een lichamelijk wrak.Je lijst gaat over totale verdiensten. Arnold kreeg voor Terminator 3 alleen 30 miljoen dollar. Tot dan de best betaalde acteur voor één film ooit. Misschien is er ondertussen iemand over heen gegaan, maar zo ver ik weet niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het arnold-gedoe is uit de hand gelopen.![]()
Misschien moet arnold synthol gaan overwegen?
En je geleuter over anabolen slaat ook nergens op, je hebt geen idee waar je over praat, doe het dan ook niet.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door bascross op 03-07-2010 21:04:41 ]Bedankt Hans.
Dat je dat Überhaupt na gaat meten is al zielig op zichzelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit aan bodybuilding gedaan
Ik had geen armen a 56 omvang als Arnie in die dagen maar wel 46.
En die armen zijn geen 46 cm![]()
Heb nog steeds 42 cm koud . Niet gortdroog maar ok
Arnold met z'n 56cm omvang (warm gemeten voor zover bekend)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste foto is vele jaar na dato van de eerste foto (de vergelijking) die ik plaatste![]()
Ik ben geweest
Totale verdiensten geven aan wie het succesvolst was/is?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg.En je lijst gaat over totale verdiensten. Arnold kreeg voor Terminator 3 alleen 30 miljoen dollar. Tot dan de best betaalde acteur voor één film ooit. Misschien is er ondertussen iemand over heen gegaan, maar zo ver ik weet niet.
En je geleuter over anabolen slaat ook nergens op, je hebt geen idee waar je over praat, doe het dan ook niet.![]()
quote:"Cruise earned roughly $75 million for Mission: Impossible II (2000)".
Aangeboren hartafwijking en neemt desondanks anabolen.quote:Tijdens zijn carrière als bodybuilder gebruikte Schwarzenegger anabole steroïden, naar eigen zeggen om zijn spiermassa te helpen herstellen na intensieve training. Anderen stellen echter dat hij anabolen ook gebruikte om spiermassa te kweken -- een subtiel verschil. In 1990 werd het gebruik van anabolen strafbaar gesteld, en sindsdien zou hij ze niet meer hebben gebruikt.
quote:Bij constant gebruik van steroïden kunnen de volgende bijwerking optreden voor zowel mannen als vrouwen. Dit varieert van kleine onzichtbare tot levensbedreigende aandoeningen:
- Acne
- Opgeblazen gevoel
- Toename in gewicht
- Bloedstollingziekten
- Leverschade
- Vroegtijdige hartaanvallen en beroertes
- Hoger cholesterol- Zwakkere pezen
Jij moet psychiater wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef jonkeau het volgende:
Gespierde mensen zijn levenloos. Ze willen alleen dikke spieren omdat ze verwachten dat dit alle problemen m.b.t een lage eigenwaarde oplost.
Achossie. Is je meisje er vandoor gegaan met iemand die een betere fysiek had dan jij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef jonkeau het volgende:
Gespierde mensen zijn levenloos. Ze willen alleen dikke spieren omdat ze verwachten dat dit alle problemen m.b.t een lage eigenwaarde oplost.
Die 70 miljoen van Cruise was vanwege de ''gross participation'' Arnold kreeg 30 miljoen dollar voordat er een cent aan Terminator 3 verdiend was. Zoals ik al zei, toen de best betaalde acteur voor één film ooit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:19 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Totale verdiensten geven aan wie het succesvolst was/is?
30 miljoen...
Zijn enorme populariteit als acteur was onmisbaar om gekozen te worden. Zijn absurd gespierd lichaam was onmisbaar voor een filmcarriere in een tijd dat botte actie in films hoogtij vierde.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel bodybuilders daar in de senaat zitten/gouveneur zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |