Nee, daarin ga ik niet met je mee. Dit heeft echt geen bal te maken met dat iemand zijn lichaam niet gespierd genoeg vind. Want dan ga je harder trainen, meer eten en/of jezelf helemaal plat spuiten met aas, peptides etc.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef Sander het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adonis_Complex
Behoefte aan vrouwentieten ?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee, daarin ga ik niet met je mee. Dit heeft echt geen bal te maken met dat iemand zijn lichaam niet gespierd genoeg vind. Want dan ga je harder trainen, meer eten en/of jezelf helemaal plat spuiten met aas, peptides etc.
Dit is een andere stoornis.
Dacht eerder aan; http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder , maar dat is 't ook helemaal niet.quote:
Geloof 't of niet, maar daar is zelfs een doelgroep voor. Geen behoefte om eea te Googlen, maar heb er ooit vluchtig een documentaire over gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Mylene het volgende:
Ik vraag me wel af bij die guido synthol knul hoe het met zijn piemel is gesteld, heeft hij die ook ingespoten?
Naast dat het 1ste filmpje ongeloofelijk goor is..quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:14 schreef DChan het volgende:
[..]
Die gast komt uit Brazilië
en hij is zelfs op tv geweest en toen had ie nog zelfs gezegd dat ie alle vrouwen kon krijgen...
such a loser
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geloof 't of niet, maar daar is zelfs een doelgroep voor. Geen behoefte om eea te Googlen, maar heb er ooit vluchtig een documentaire over gezien.
Ik ook ja, zo groot dat elk normaal gebruik niet meer mogelijk was, inclusief fatsoenlijk plassen, nog maar niet te spreken over andere mogelijkheden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geloof 't of niet, maar daar is zelfs een doelgroep voor. Geen behoefte om eea te Googlen, maar heb er ooit vluchtig een documentaire over gezien.
ik heb er ook wel eens wat over gezien, die man had een penis zo groot als een watermeloen van een kilo of 5.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus? Sowieso fruit cakes zeg. Dat ziet er gewoon niet uit.. Ik snap het niet en ze voelen zich ook nog helemaal de manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er ook wel eens wat over gezien, die man had een penis zo groot als een watermeloen van een kilo of 5.
serieus, what was he thinking?
Dude, ik ben aan t vreten manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef Parkinson_XTC het volgende:
pffff...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan ga je een topic over synthol lezen.quote:
ja, dat meen ik echt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus? Sowieso fruit cakes zeg. Dat ziet er gewoon niet uit.. Ik snap het niet en ze voelen zich ook nog helemaal de man
Als je dat erin spuit dan gaat het zich nestelen in de spieren die hierdoor flink uitzetten. Als ik het goed begrepen heb tenminste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef gekkewiebel het volgende:
Is dat een soort opvulspul wat je erin spuit, of zijn het gewoon steroiden?
Ja en als je het eruit wilt hebben dan moet je een snee makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Als je dat erin spuit dan gaat het zich nestelen in de spieren die hierdoor flink uitzetten. Als ik het goed begrepen heb tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |