Wat valt er over te weten dan?quote:Op zondag 18 april 2010 03:01 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je weet duidelijk niet waarover je het hebt. Waarschijnlijk ben jij de enige tokkie hier.
Check die docu die hier genoemd is en dan met name deel 4. Wat zou er bijvoorbeeld mis zijn met AAS gebruik?quote:
Maar waarom zou je 't gebruiken. Echt natuurlijk is 't nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Valt wel mee dat AAS zo gevaarlijk zijn. Vond dit wel een erg interessante docu wat dat betreft (heb die gisteren bekeken):
Dat ligt er maar net aan... als je van nature bijvoorbeeld al een lage testeronspiegel hebt is gebruik ervan zelfs gezond. Ik zal het zelf overigens ook niet gebruiken hoor (ik heb als keeper zijnde weinig aan (te)veel spiermassa).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar waarom zou je 't gebruiken. Echt natuurlijk is 't niet
Gezien de negatieve effecten lijkt het me bijster onhandig om dan AAS te gaan slikken. Gezond lijkt me niet het woord wat je zoekt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan... als je van nature bijvoorbeeld al een lage testeronspiegel hebt is gebruik ervan zelfs gezond. Ik zal het zelf overigens ook niet gebruiken hoor (ik heb als keeper zijnde weinig aan (te)veel spiermassa).
Die gozer van de OP gebruikt synthol he (en misschien ook AAS, geen idee).
Moet je eens bij de mogelijke effecten kijken van teveel vitamines. Net zo erg. Dat het mogelijk is, wil niet zeggen dat je het bij correct gebruik ook krijgt. Bijna alles is gevaarlijk bij debiele doseringen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef Sander het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid#Adverse_effects
[..]
Gezien de negatieve effecten lijkt het me bijster onhandig om dan AAS te gaan slikken. Gezond lijkt me niet het woord wat je zoekt, eigenlijk.
Man, wat in het gemiddelde medicijnkastje staat van een Nederlands huishouden is 100x gevaarlijker dan AAS. Paracetamol heeft ook een lijst van bijwerkingen waar je bang van wordt... Kijk anders eens bij het CBS hoe veel mensen zijn overleden door AAS gebruik in de afgelopen 10 miljard jaar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef Sander het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid#Adverse_effects
[..]
Gezien de negatieve effecten lijkt het me bijster onhandig om dan AAS te gaan slikken. Gezond lijkt me niet het woord wat je zoekt, eigenlijk.
Hoe ziet jouw scrotum eruit?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Man, wat in het gemiddelde medicijnkastje staat van een Nederlands huishouden is 100x gevaarlijker dan AAS. Paracetamol heeft ook een lijst van bijwerkingen waar je bang van wordt... Kijk anders eens bij het CBS hoe veel mensen zijn overleden door AAS gebruik in de afgelopen 10 miljard jaar.
Als je gewoon een verstandige kuur opzet, (sowieso geen oral only kuur, dat is gewoon dom), en gewoon goed nakuurt (niet te laat beginnen, niet te vroeg eindigen) met nolva komt alles goed. Desnoods gebruik je nolva al tijdens je kuur.
Gezond wil ik het zeker niet noemen, maar menig mens denkt dat het heel ongezond is (die paar biertjes op de zaterdag zijn al ongezonder) en dat men het alleen doet om ff snel spiertjuhs te kweken.
Verder hebben de AAS gebruikers doorgaans een zeer gezonde levensstijl (vrijwel perfecte voeding, voldoende sporten, genoeg slaap, doorgaans geen drank en ook geen sigaretten). Dus beters gaan mensen eens whinen over alle rokers en mensen die ieder weekend dronken zijn i.p.v. AAS gebruikers bestempelen als tokkies, dan wel ongezond bezig zijn.
Synthol is inderdaad heel iets anders. Ik heb zelf ook geen behoefte aan extra spiermassa. Moet ik allemaal weer meezeulen als ik 'n berg op wilquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan... als je van nature bijvoorbeeld al een lage testeronspiegel hebt is gebruik ervan zelfs gezond. Ik zal het zelf overigens ook niet gebruiken hoor (ik heb als keeper zijnde weinig aan (te)veel spiermassa).
Die gozer van de OP gebruikt synthol he (en misschien ook AAS, geen idee).
Af en toe een biertje is niet ongezondquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Gezond wil ik het zeker niet noemen, maar menig mens denkt dat het heel ongezond is (die paar biertjes op de zaterdag zijn al ongezonder) en dat men het alleen doet om ff snel spiertjuhs te kweken.
Verder hebben de AAS gebruikers doorgaans een zeer gezonde levensstijl (vrijwel perfecte voeding, voldoende sporten, genoeg slaap, doorgaans geen drank en ook geen sigaretten). Dus beters gaan mensen eens whinen over alle rokers en mensen die ieder weekend dronken zijn i.p.v. AAS gebruikers bestempelen als tokkies, dan wel ongezond bezig zijn.
Waar haal je de tijd vandaan man?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef Tommeke het volgende:
Ik let behoorlijk goed op m'n voeding, drink soms 'n biertje, en sport zo'n 10 uur per week.
Die gast komt uit Braziliëquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Over synthol:
[..]
bron
Een lang leven zal hij dus vast niet lijden. Wat een sukkel zeg.
Wat een eeuwige baas. Hij is zelfs voor Liverpool EN Chelsea EN Barcelonaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |