abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 april 2010 @ 16:39:07 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80602216
Die puswaterval
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80602313
Gatverdamme!!
pi_80668848

Check de sicke dansmoves van onze syntholbaas
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zondag 25 april 2010 @ 15:26:06 #79
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80695700
quote:
Op zondag 18 april 2010 03:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je weet duidelijk niet waarover je het hebt. Waarschijnlijk ben jij de enige tokkie hier.
Wat valt er over te weten dan?
  maandag 26 april 2010 @ 15:12:04 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_80729011
.

De enige passende reactie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_80769943
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:26 schreef Sander het volgende:

[..]

Wat valt er over te weten dan?
Check die docu die hier genoemd is en dan met name deel 4. Wat zou er bijvoorbeeld mis zijn met AAS gebruik?
pi_80771952
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Valt wel mee dat AAS zo gevaarlijk zijn. Vond dit wel een erg interessante docu wat dat betreft (heb die gisteren bekeken):

Maar waarom zou je 't gebruiken. Echt natuurlijk is 't niet
pi_80772920
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Maar waarom zou je 't gebruiken. Echt natuurlijk is 't niet
Dat ligt er maar net aan... als je van nature bijvoorbeeld al een lage testeronspiegel hebt is gebruik ervan zelfs gezond. Ik zal het zelf overigens ook niet gebruiken hoor (ik heb als keeper zijnde weinig aan (te)veel spiermassa).
Die gozer van de OP gebruikt synthol he (en misschien ook AAS, geen idee).
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:35:25 #84
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80773831
http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid#Adverse_effects
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan... als je van nature bijvoorbeeld al een lage testeronspiegel hebt is gebruik ervan zelfs gezond. Ik zal het zelf overigens ook niet gebruiken hoor (ik heb als keeper zijnde weinig aan (te)veel spiermassa).
Gezien de negatieve effecten lijkt het me bijster onhandig om dan AAS te gaan slikken. Gezond lijkt me niet het woord wat je zoekt, eigenlijk.
pi_80776312
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef Sander het volgende:
[..]

Gezien de negatieve effecten lijkt het me bijster onhandig om dan AAS te gaan slikken. Gezond lijkt me niet het woord wat je zoekt, eigenlijk.
Moet je eens bij de mogelijke effecten kijken van teveel vitamines. Net zo erg. Dat het mogelijk is, wil niet zeggen dat je het bij correct gebruik ook krijgt. Bijna alles is gevaarlijk bij debiele doseringen.
We komen hard, zo hard.
pi_80780285
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:35 schreef Sander het volgende:
[..]

Man, wat in het gemiddelde medicijnkastje staat van een Nederlands huishouden is 100x gevaarlijker dan AAS. Paracetamol heeft ook een lijst van bijwerkingen waar je bang van wordt... Kijk anders eens bij het CBS hoe veel mensen zijn overleden door AAS gebruik in de afgelopen 10 miljard jaar.

Als je gewoon een verstandige kuur opzet, (sowieso geen oral only kuur, dat is gewoon dom), en gewoon goed nakuurt (niet te laat beginnen, niet te vroeg eindigen) met nolva komt alles goed. Desnoods gebruik je nolva al tijdens je kuur.

Gezond wil ik het zeker niet noemen, maar menig mens denkt dat het heel ongezond is (die paar biertjes op de zaterdag zijn al ongezonder) en dat men het alleen doet om ff snel spiertjuhs te kweken.

Verder hebben de AAS gebruikers doorgaans een zeer gezonde levensstijl (vrijwel perfecte voeding, voldoende sporten, genoeg slaap, doorgaans geen drank en ook geen sigaretten). Dus beters gaan mensen eens whinen over alle rokers en mensen die ieder weekend dronken zijn i.p.v. AAS gebruikers bestempelen als tokkies, dan wel ongezond bezig zijn.
pi_80780425
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Diabox het volgende:

[..]

Man, wat in het gemiddelde medicijnkastje staat van een Nederlands huishouden is 100x gevaarlijker dan AAS. Paracetamol heeft ook een lijst van bijwerkingen waar je bang van wordt... Kijk anders eens bij het CBS hoe veel mensen zijn overleden door AAS gebruik in de afgelopen 10 miljard jaar.

Als je gewoon een verstandige kuur opzet, (sowieso geen oral only kuur, dat is gewoon dom), en gewoon goed nakuurt (niet te laat beginnen, niet te vroeg eindigen) met nolva komt alles goed. Desnoods gebruik je nolva al tijdens je kuur.

Gezond wil ik het zeker niet noemen, maar menig mens denkt dat het heel ongezond is (die paar biertjes op de zaterdag zijn al ongezonder) en dat men het alleen doet om ff snel spiertjuhs te kweken.

Verder hebben de AAS gebruikers doorgaans een zeer gezonde levensstijl (vrijwel perfecte voeding, voldoende sporten, genoeg slaap, doorgaans geen drank en ook geen sigaretten). Dus beters gaan mensen eens whinen over alle rokers en mensen die ieder weekend dronken zijn i.p.v. AAS gebruikers bestempelen als tokkies, dan wel ongezond bezig zijn.
Hoe ziet jouw scrotum eruit?
pi_80780523
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw scrotum eruit?
Heel mooi, wou je 'n pica dan?
pi_80813595
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Synthol is inderdaad heel iets anders. Ik heb zelf ook geen behoefte aan extra spiermassa. Moet ik allemaal weer meezeulen als ik 'n berg op wil
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef Diabox het volgende:

[..]

Af en toe een biertje is niet ongezond
Ik let behoorlijk goed op m'n voeding, drink soms 'n biertje, en sport zo'n 10 uur per week. En neem verder geen rommel om grote spieren te krijgen. Ik train wel hard op kracht, maar accepteer m'n lichaam z'n limieten. Natuurlijk zullen AAS gebruikers wel gezond leven, maar 't is gezonder om die troep niet te gebruiken imho.
pi_80815106
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef Tommeke het volgende:
Ik let behoorlijk goed op m'n voeding, drink soms 'n biertje, en sport zo'n 10 uur per week.
Waar haal je de tijd vandaan man? Ik sport ongeveer 4 uurtjes in de week.
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:58:45 #91
16715 Mylene
*schatje*
pi_81078922
quote:
Die 2 knobbels op zijn schouders
pi_81086582
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

Bekijk deze YouTube-video

Over synthol:
[..]

bron

Een lang leven zal hij dus vast niet lijden. Wat een sukkel zeg.
Die gast komt uit Brazilië
en hij is zelfs op tv geweest en toen had ie nog zelfs gezegd dat ie alle vrouwen kon krijgen...
such a loser
2 camels in a tiny car :)
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:55:28 #94
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81103545
Hij danst wel echt fucking geweldig
I never workout
pi_81105684
mijn god.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_81142543
quote:
Wat een eeuwige baas. Hij is zelfs voor Liverpool EN Chelsea EN Barcelona
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:42:07 #97
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_81144374
Heb je dit soort volk nu eigenlijk look hier lopen?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:03:23 #98
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_81145280
Denk niet dat ze dat durven te zeggen
  maandag 10 mei 2010 @ 21:27:58 #99
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_81270812
Na al die jaren blijf ik mij over die synthol mongolen verbazen. Zien ze dan echt zelf niet hoe ze erbij lopen?!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 10 mei 2010 @ 21:29:20 #100
17137 Sander
Nerds do it rarely
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')