abonnement Unibet Coolblue
pi_262711
Ik zit in een dilemma waar ik alleen democratisch uit kom. Eén heeft er één stem en twee twee stemmen. Twee verlaten de poll.

Maar wie, o wie????

Helpen jullie effies, zo dat ik later op dit forum geen verantwoording hoef af te leggen over eventuele manipulaties!!!!!!

pi_262712
Lieve Coos,
Het is vast heel erg goed bedoeld hoor, die oliebollen-award. Alleen heb ik verleden week ook gemerkt dat mensen minder gemotiveerd zijn om verslagen te schrijven als ze niet in de poll komen.

Quenda staat bovenaan, ik daaronder en dan volgen Ossie, Cynix, Bagwan en nog veel meer mensen die heel veel tijd in die verslagen stoppen.

Van Quenda weet ik dat zij geen interesse heeft in een Oliebollen-award
Quen, correct me if I'm wrong?
Ik hoef hem ook niet te winnen.

Dus laten we asjeblieft ophouden met dat stemmen, zodat iedereen die dat leuk vindt gemotiveerd blijft om streams te verslaan.
Als jullie een compliment willen maken aan één van ons, of ons juist willen afzeiken, doe dat dan maar in de topic: Commentaren op de streamverslagen.

* WebJunk hoopt dat ze de andere streamers niet voor het hoofd heeft gestoten met dit bericht, indien wel dan hoor ik het wel.

No. I will not fix your Windows.
pi_262713
zit je nu nog steeds met die oliebol-award te klooien?
hou toch es op joh
  zaterdag 6 mei 2000 @ 20:12:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262714
* Quenda® wil die "award"inderdaad niet WebJunk, en de redenen ** **** *** *** ********** *********.
zodoende dus
pi_262715
quote:
op 05-06-2000 om 08:12 PM schreef Quenda® het volgende:
Quenda wil die "award" inderdaad niet WebJunk, en de redenen ** **** *** *** ********** *********
zodoende dus

* Arjuno wordt van zoiets altijd zo hopeloos nieuwsgierig.....

Wie maakt het af: ik vind dat een ********** *********

The trick is to keep breathing
pi_262716
Enne, Coos, de des-interesse van de dames voor die prachtige award komt door je softe spelregels: 't spul van tegenwoordig lust dergelijke vanille-aanpak niet meer.

Dus, noem hen die in de gevarenzone zitten bij de naam, dan hebben de overige poll-bewoners tot 24:00 de tijd

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 06 Mei 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_262717
Hallo allemaal.

Die award is maar leut lui. Waar maken jullie je in godsnaam druk om. Omdat de bus momenteel niet veel boeiends heeft is dit maffe gebeuren twee weken terug uit verveling ontstaan.
Zelf heb ik niet de indruk 'belangrijke' zaken uit de bus te missen. M.a.w. het is nog net sosaai!!
Het geluid van de streams heb ik ook al niet meer aan, want ik krijg agressieve neigeingen bij het horen van de stem van Essie

Moet ik nu nog een poll maken of deze poll moet blijven ja of nee.


  zondag 7 mei 2000 @ 02:11:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_262718
En dan eerst een poll of coos een poll moet maken om te bepalen of er een poll moet komen voor het bepalen wie er uit de eerste poll gegooid gaan worden...

Zullen we iedereen een (virtuele) award toekennen? Dus zowel de streamverslaggevers als degenen die de moeite nemen de verslagen te lezen. Wel verdiend voor het uitzitten van menig uurtje, dacht ik zo.

  zondag 7 mei 2000 @ 02:33:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262719
yep Cynix, en dan graag een FOK!award i.p.v Oliebollen
pi_262720
Nou. nou, nou, verzin ik eens wat!!"
  zondag 7 mei 2000 @ 02:40:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_262721
Coos, je hebt een speciale award verdiend voor het 'eens wat verzinnen'!
pi_262722
quote:
op 05-07-2000 om 02:33 AM schreef Quenda® het volgende:
yep Cynix, en dan graag een FOK!award i.p.v Oliebollen

Mee eens

No. I will not fix your Windows.
  zondag 7 mei 2000 @ 02:46:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262723
Het Bus Forum...op dit moment precies--->15555 postings!!!!
pi_262724
quote:
op 05-07-2000 om 02:46 AM schreef Quenda® het volgende:
Het Bus Forum...op dit moment precies--->15555 postings!!!!

Maar de meer dan 50.000 van BB daar komen we nooit aan.

pi_262725
quote:
op 05-07-2000 om 02:40 AM schreef cynix het volgende:
Coos, je hebt een speciale award verdient voor het 'eens wat verzinnen'!


Waar en wanneer kan ik die "feestelijk" in ontvangst nemen???

pi_262726
Probleem opgelost
pi_262727
quote:
op 05-06-2000 om 06:32 PM schreef WebJunk het volgende:
Lieve Coos,
Het is vast heel erg goed bedoeld hoor, die oliebollen-award. Alleen heb ik verleden week ook gemerkt dat mensen minder gemotiveerd zijn om verslagen te schrijven als ze niet in de poll komen.


Lieve Sanflapjunk,
Ik mag graag altijd de nachtverslagen doen, omdat andere verslaggevers dan mogelijk kramp in hun tien vingers beginnen te krijgen. Aangezien ik maar met één vinger kan typen, heb ik dat probleem niet zo.
Dat ik niet meer in Oliebollen-poll sta heb ik zelf gevraagd. Niet omdat ik bang was om te winnen, maar omdat ik mijn hele leven lang al bovenaan in deze poll sta.
Dat ik de laatste tijd wat minder aktief was, had als oorzaak andere beslommeringen en een computer, die enige gebreken vertoonde. Dit laatste is naar ik hoop nu voorbij.
Voor de rest vind ik het flauwekul als nu alle verslaggevers en -geefsters gaan zeggen, dat ze er geen zin meer in hebben. Het lijkt wel of ik Iwan, Es, Tes, Ant, Eric en Mike hoor zeggen: "We zijn niet geintresseerd in dat miljoen". Geen gezeur meer, want een goeie goudrenet is nooit weg. De poll met al zijn voortreffelijke kandidaten moet blijven bestaan. Stel je voor anders moet ik straks nog op die "Backstage Lord" stemmen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')