Spannend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
nou, het zit in mijn beendeed wel pijn maar nu niet meer. Over twee weken moet ik het zelf doen...
Je ziet het wel onwijs aankomen; groepjes meiden met blote benen en een trenchcoat...quote:
Ja die zag ik laatst bij Gadgetgardenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Een tafelkleed waarop het patroon pas zichtbaar wordt als je met wijn morst.
[ afbeelding ]
Nee, nee, het is een hobby project. Zie link.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat, of het is zijn werk voor films
Wel mooi!
IM. Die naald was best lang en ging er helemaal inquote:
Die aurora borealisquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, nee, het is een hobby project. Zie link.
Maar wel mooi idd.
bovenste buitenste kwadrant, damn ik weet het gewoon nog waar te spuiten, en dat terwijl ik al jaren van school ben en niets met verpleging doe, hahahaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
IM. Die naald was best lang en ging er helemaal inMijn been doet nu nog pijn, als een flinke blauwe plek. Nou ja. Wie mooi wil zijn etc
Mijn zus heeft het dit weekend in het echt gezienquote:
Yeah... linkerbeen. Over twee weken de rechter, heheh. Ach, beetje pijn boeit ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef creno het volgende:
[..]
bovenste buitenste kwadrant, damn ik weet het gewoon nog waar te spuiten, en dat terwijl ik al jaren van school ben en niets met verpleging doe, hahaha
Goed na-masseren dan ! Dan zou het minder pijnlijk moeten worden.
Jaaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef creno het volgende:
waarschijnlijk al wel bekend, maar deze blijft toch ook fantastisch:
Nja bleven de mensen staan kijken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind flashsmobs nu al iets te veel opgezet door de bedrijven zelf vaak. Bv hier afgelopen weekend ineens spontaan (ahum) een flashmob bij de Bijenkorf tijdens de Maffe Marathon... wat overduidelijk doorgestoken kaart was. Dan is het hele idee van een flashmob toch weg?
Die Sound of Music was ook opgezet. Ik vind het ook een beetje... jammer, ja. Altijd wordt alles weer commercieel ingezet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind flashsmobs nu al iets te veel opgezet door de bedrijven zelf vaak. Bv hier afgelopen weekend ineens spontaan (ahum) een flashmob bij de Bijenkorf tijdens de Maffe Marathon... wat overduidelijk doorgestoken kaart was. Dan is het hele idee van een flashmob toch weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |