Best een leuk nummerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:02 schreef creno het volgende:
gedroomd over het songfestival. Cyprus wint.
Geef mij die ander dan maar!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:Heb net op een zelfgebouwde ligfiets gezeten, van 1 vd magazijnmedewerkers
Hij mij helemaal naar de schuur meenemen () en dat ding vol trots presenteren.
Dat zit eigenlijk best wel erg relaxed zeg!
Komen we terug, zegt de magazijnbaas: Waar waren jullie heen?
Ja ik liet 'm ff m'n fiets zien.
Jaaaaaja... daar begint het allemaal mee he
Eikels!
Het is een vent van in de 50quote:
Dat had ik me overigens in pak niet zien doenquote:
Dusquote:
Je kan ook IN de slaapbank gevouwen worden he, tijdens movie madness mayhem night!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus? Scheelt toch maar een paar jaar?
Of de magazijnmedewerker voelt zich dan helemaal de man, omdat een bigshot in pak met hem het magazijn in gaatquote:Op woensdag 14 april 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik me overigens in pak niet zien doen![]()
Ok gok dat ie 55 is of zo... dus dan zou ie 24 zijn geweest hoor. Da's niet echt tienervader meerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok, die vijftiger zou ook je (tiener)vader kunnen zijn. Dat is wel een beetje gek.
is dat dansje nou uit Glee, of, was dat in glee ook weer van een ander origineel?quote:
volgens mij was het ook niet echt als flash mob bedoelt hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ziet het wel onwijs aankomen; groepjes meiden met blote benen en een trenchcoat...
Ik zag vanochtend een nieuwe aflevering staan!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat dansje nou uit Glee, of, was dat in glee ook weer van een ander origineel?
Tofquote:Op woensdag 14 april 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Mijn collega was kei blij met 'r kadootje
www.royalvkb.com
die Wok?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Mijn collega was kei blij met 'r kadootje
www.royalvkb.com
Het was die French Karaf set. Die vind ik zo leukquote:
Van uitgaan. Al een paar jaar.quote:
Die 'm de groeten van me.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Deceit het volgende:
Ah k. ja had m paar weekjes geleden op me werk ontmoet..
En zondag gezien
Denk nie dat hij Ang3l kent :Squote:Op woensdag 14 april 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 'm de groeten van me.
Zeg maar dat ik de rijmpjes van Meester Tom mis!
Misschien als je Stephan zegt, en Bridge to Terabithia, en rijmen.quote:
Nee Stephan van M.quote:
De W moet toch wel echt een slijtplek hebben bij jou he?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De W moet toch wel echt een slijtplek hebben bij jou he?
Welk programma?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:26 schreef Deceit het volgende:
Hmm ben met me dikke kop gefilmd!
een lifestyle programma dit weekend op rtl 5, ging over de kunst van dit kasteel.. aja weet dus geeneens welk programmaquote:
jij bent wel goed op de hoogte zegquote:Op woensdag 14 april 2010 15:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
een lifestyle programma dit weekend op rtl 5, ging over de kunst van dit kasteel.. aja weet dus geeneens welk programma
Die voel ik bijna niet meerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met de blauwe plek dan wel je been?
mwa, zou kunnenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die voel ik bijna niet meerMaar ik voel verder ook niks anders
Iets te ongeduldig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
mwa, zou kunnen
Het verschilt per persoon, sommigen merken de eerste veranderingen na een paar dagen al, anderen pas na een maand. Dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
I knowquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn nog niet een paar dagen voorbij he. Rustig afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |