Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Het is wel zorgelijk dat wanneer ik anderen FOK! laat lezen, ze zeggen dat het een site voor idioten is, en zich afvragen waarom ik er maar op blijf zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Vandaag was de tweede verjaardag van mijn vader die door actieve euthanasie na 2 jaar kanker weg is, dus ik deel je mening dat het een wat andere dag dan anders is.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:17 schreef sig000 het volgende:
Ben vandaag afscheid gaan nemen bij de schoonvader van mijn dochter en ook goede vriend van me.
6 weken geleden werd hij vanwege wat vage motorische klachten opgenomen en was daarvoor kerngezond.
Nu zijn z'n hersenkronkels weggevreten door verkeerde eiwitten.
Werkelijk waar ongelofelijk wat dat met een mens doet.
Hij kan werkelijk helemaal niets meer maar is geestelijk nog helemaal bij.
Ik ben er door gehard.quote:
Dat is waar anderen nog in moeten trainen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben er door gehard.
Anderen hebben tegenwoordig niet veel invloed op hoe ik denk dat ik me wil gedragen, da's het gekke van nare ervaringen, het ontwikkelt wel een volledig eigen en vaak onafhankelijk karakter.
Om uit lijden nog iets positiefs te halen is dat mijn insteek tenminste.
Euthanasie kan in dit geval niet omdat er door de lange onzekerheid over de oorzaak en het zeer snelle ziekteverloop er geen veklaring was die daarvoor nodig is.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vandaag was de tweede verjaardag van mijn vader die door actieve euthanasie na 2 jaar kanker weg is, dus ik deel je mening dat het een wat andere dag dan anders is.
Gedeelde smart is halve smart, Sig!
Oh nee, het was niet als advies of suggestie bedoeld, enkel om te vertellen dat ik me in kan denken dat je leven nu op zijn kop staat, niets meer, niets minder, en zonder het eeuwige "Het komt vast wel goed!"-geslijm, want het komt misschien niet goed. Enkel medeleven in een rotte periode, meer kan ik niet bieden...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Euthanasie kan in dit geval niet omdat er door de lange onzekerheid over de oorzaak en het zeer snelle ziekteverloop er geen veklaring was die daarvoor nodig is.
Pas afgelopen donderdag is de diagnose gesteld en die is nogal zeldzaam.
De staatsloterij winnen geeft statistisch gezien meer kans.
Daarom post ik het ook in dit topic, gewoon om het van me af te schrijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh nee, het was niet als advies of suggestie bedoeld, enkel om te vertellen dat ik me in kan denken dat je leven nu op zijn kop staat, niets meer, niets minder, en zonder het eeuwige "Het komt vast wel goed!"-geslijm, want het komt misschien niet goed. Enkel medeleven in een rotte periode, meer kan ik niet bieden...
En daarom lezen we het, en reageren we erop...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom post ik het ook in dit topic, gewoon om het van me af te schrijven.
Klopt. Vandaar dat ik nu nog op ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:00 schreef svann het volgende:
Jij bent vandaag even 'toevallig' bij je moeder op de koffie geweest om het moment te delen (of te verzachten), Lamon?
Dat is tof inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En daarom lezen we het, en reageren we erop...
Je kan 1000 vrienden hebben, maar 's nachts zit je toch in je eentje met dat in je kop, en dan lijkt het me fijn als je niet in je eentje zit met een hel...
Dat lijkt me idd niet zo interessant dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is tof inderdaad.![]()
Het KLB topic over de verstopte Utrechtse binnenstad door trage rouwstoet met koets en paarden lees ik wel na de begrafenis.
Jaha. Maar die kut-Belgen zijn weer eens uitgelopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Docu. Never mind the bollocks van The Sex Pistols
Klote iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha. Maar die kut-Belgen zijn weer eens uitgelopen
Ik ga zodra het filmpje eindelijk klaar is een "Show hier je duet met een gekke Belg"-topic openen als ik nog wakker ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Waar héb je het over, Lamon?
En dat oranje kleurtje: precies
Je hebt een gekke Belg van de straat getrokken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga zodra het filmpje eindelijk klaar is een "Show hier je duet met een gekke Belg"-topic openen als ik nog wakker ben.![]()
Whehehe. Het WK laat nog zo'n anderhalve maand op zich wachten. Altijd weer aandoenlijk om te zien hoeveel mensen hier denken dat Oranje werkelijk een kans maaktquote:En dat massagedrag irriteert me mateloos, ik weet niet eens meer of het nu voor koninginnedag is of voor voetbal...
De gemiddelde Nederlander geeft Oranje geen kans.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Altijd weer aandoenlijk om te zien hoeveel mensen hier denken dat Oranje werkelijk een kans maakt![]()
Jij irriteert me niet, Tong. Is dat iets waard?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef tong80 het volgende:
Is er nog iets dat je niet irriteert lamon ?
Een kenner.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens gaat Robben 'm niet worden, tong.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij irriteert me niet, Tong. Is dat iets waard?
Wat voor zin hebben die oranje tagjes danquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:58 schreef tong80 het volgende:
De gemiddelde Nederlander geeft Oranje geen kans.
Waar heb je het over
Zie mijn gedichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens gaat Robben 'm niet worden, tong.
Ik quote deze even voor het nageslacht. En je mag mij tzt ook quoten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:59 schreef tong80 het volgende:
Robben schiet Nederlabd naar de eeuwigheid.
Placebo combineren met een schreeuw naar voetbal moet gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bloedvorm is de norm
om op het WK een ster te worden.
Schitteren aan de hemel en schitteren op het veld.
Je bent pas een held
als je een kans weet om te vormen
tot een doelpunt dat telt.
Arjen groeit momenteel naar de vorm,
om onsterfelijk te worden.
Arjen kan eeuwig gaan stralen,
en met hem heel Nederland.
Zonder dralen zal ik dan zeggen :
Ik ben door emoties overmand.
Ow jee, helemaal vergeten dat 't alweer vrijdag was.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:11 schreef broer het volgende:
Sig, je post vóór twee uur!
Overigens klikte ik door jouw opmerking op Lamons naam en kwam ik erachter dat hij al een jaar niet meer in de videotheek werkt. Ik krijg ook echt niets meer mee, hè...
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:16 schreef sig000 het volgende:
En ach wat jij nu precies doet is ook niet duidelijk.
Ik houd wel van dat vage.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Dan heb ik niks gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |