Ik heb dat ook metquote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef Groofsken het volgende:
Oh Wolfje, die eerste Poppejans. Te lief gewoon.
Ik heb gewoon een zwak voor Wolf omdat ie even oud is als de mijne.
Nee, het jongetje met tuinbroekje en het meisje rechts zijn nog ruim een week ouder dan hijquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Twinkly het volgende:
Wolfje!! Wat een scheetIk heb ook een zwak voor Wolf hoor
![]()
Haha al die omvallende kindjes op de bankIs die middelste een stuk ouder?
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Poppejans het volgende:
Babymeet v de zwangerschapsgym
[ afbeelding ]
Ja, leuk he! En ik vind het wel grappig dat je ze overal weer tegenkomtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goeiedag, wat een boel dames!!!! Dat zal een gezellige pufles zijn geweest!
(wij waren met 6!)
Als degene die alles goed heeft voorspeld omtrent Thijs weer gelijk krijgt, wordt mijn volgende zwangerschap een tweelingquote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef huuphuup het volgende:
oh die tweelingen!!![]()
![]()
ik ga er van rammelen voor een tweelinghaha
Ik denk dat 't een hematoom is. Had Isabeau ook. Een enorrrme bult op d'r hoofd.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?
Ja, klopt! die heeft 2 bulten (1 zichtbaar op foto) bovenop zn hoofd, het heeft een moeilijke naam...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?
Volgens mij dat, maar dan nog met een onuitspreekbare naam ervoor ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:24 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik denk dat 't een hematoom is. Had Isabeau ook. Een enorrrme bult op d'r hoofd.
cefaal hematoomquote:Op woensdag 21 april 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij dat, maar dan nog met een onuitspreekbare naam ervoor ofzo?
ja had Amélie ookquote:
oh dan komt dat vast door al dat zware haar als onze meisjes het allebei hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja had Amélie ooktrekt vanzelf weer weg maar t kan wel een flink aantal weken duren.
Krijg je dr van als je je hoofd besluit scheef te leggen vlak voor het perseneigen schuld, dikke bult...
Wupdat mutsje, keipoepig!
L. heeft het ook. Hij zag daardoor ook wel 3 maand geel. En nog steeds is het goed te zien (voor mij danquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja had Amélie ooktrekt vanzelf weer weg maar t kan wel een flink aantal weken duren.
Krijg je dr van als je je hoofd besluit scheef te leggen vlak voor het perseneigen schuld, dikke bult...
Wupdat mutsje, keipoepig!
ik vind de fase van mini mens erg leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef Fruppel het volgende:
Ja he! Ze is echt een mini mensje, onze baby is foetsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |