Oh, die OP Alléén al!

Heerlijk om hier rond te kijken, al reageer ik eigenlijk veels te weinig..

De OP is een beetje too much om op elk afzonderlijk te reageren, maar ik móet even zeggen dat die foto van Lente zó enorm mooi is.. Wat een koppetje heeft ze toch ook

Ssserpente, wat jij laatst zei over die open blik van Stef en zachte uitstraling enzo, dat heeft Lente ook zo mooi

Heeft ze van haar moeder trouwens, volgens mij

En die foto van Jamie, dat moest ik ook nog even zeggen, is echt BRILJANT!

Geweldig gewoon, haha!
En Isabeautje, haha! Ik had 'm er wel uitgehaald, maar pas bij de twede keer kijken. Briljant, Sorbootje

En wat krijgt die dochter toch een superguitig koppie zeg! Lief!
Tessa, wat ben je mooi! Haha, MP, op die laatste foto is het net alsof ze de kijker een kusje wil geven..
Poppejans! Ik wilde net vragen waar je die hoed vandaan hebt, maar ben ondertussen al in katzwijm gevallen van dat mooie, dromerige koppie eronder..
En Rienk is zo'n lieve lachebek ook

Thijs, wat leuk, lekker op de fiets! Ook hier weer lachen natuurlijk, maar dat heb je met zo'n enorme vrolijkerd. Ik kan gewoon niet wachten tot we ook met Stef voorop kunnen fietsen, lijkt me zó leuk! Fijn dat het ook steeds beter weer wordt nu enzo

Mart

Haha, die schele foto is echt heel schattig ook!
Rassia, haha, die dramawueen-foto is briljant

Rocks, ik had deze foto's stiekum al gezien, maar het is héél geen straf om ze nog eens te mogen bekijken. Ik vind het sowieso altijd grappig om foto's van L. te zien, omdat hij iets heeft dat me vaak aan Stef doet denken. Of ze op elkaar lijken weet ik niet, maar de oogopslag heeft iets.. Ik weet niet.. Alleen heeft Stef er niet zo'n mooie grote broer bij staan op foto's

Minke! OMG, Lijnloos, als je haar zat bent, mag ik haar dan hebben?

Daan, wat kun jij leuk lachen

Happy, geweldige foto's zeg! Die eerste ziet er ook uit alsof hij zwaait

Mooi ventje heb je toch..