Geweldig, LadyS, die drie meiden op een hek met de paarden erachter. Ik heb ook veel foto's van mezelf in een soortgelijke setting. Waren jullie gewoon paarden aan het bekijken, of mochten de meiden er meer mee doen?
Kim: herkenbaar! Als je onze hond een paar minuten niet hoort dan is 'ie op een knuffel van Ivan aan het sabbelen of heeft hij een schoen te pakken, en mijn lief heeft dat nog steeds niet door. Lilah heeft trouwens echt lang haar!
Wat heeft Evie een drollige outfit aan! Dat blauw kleurt mooi bij haar ogen. Merk je eigenlijk dat haar haar aan het groeien is? Bij Ivan is dat zomaar ineens begonnen en zijn haar begint nu blonder te worden. Evie was geloof ik altijd al blond?
Pvoesss, wat een dromerige blik heeft ze. Ik vind die bovenste foto geweldig; klein meisje verkent de wereld met gedecideerde schreden. Heel moedig, maar ze heeft dan ook haar popje om haar moreel te steunen.
Ivan is nog steeds dol op de hond. Als hij hem in het vizier heeft begint hij te lachen en te graaien.
![]()
Badderen vindt hij ook nog erg leuk. Hij slaat heel hard op het water en giert het dan uit. Het babybadje gebruiken we inmiddels helemaal niet meer.
Ik kan het wel, geen smileys gebruiken.[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 24-04-2010 20:12:51 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.